𝙀𝙨𝙩𝙚𝙡𝙡𝙚 𝙢𝙚𝙩𝙝𝙤𝙙

177 14 1
                                    



°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

☆ 𝚎𝚜𝚝𝚎𝚕𝚕𝚎 𝚖𝚎𝚝𝚑𝚘𝚍☆

~~ I ~~

Połóż się w komfortowej pozycji i zrelaksuj się. Weź kilka głębokich oddechów i rozluźnij całe ciało.

~~ II ~~

Włącz piosenkę, która kojarzy ci się z Twoim DR. Najlepiej puścić ją na słuchawkach.

~~ III ~~

Wyobraź sobie siebie z postacią ze swojego DR.
Wizualizuj pokój, w którym jesteście. Może on wyglądać, jak tylko chcesz. Najważniejsze jest to, aby były w nim drzwi. Najlepiej sporych rozmiarów, ale nie na to dużego znaczenia.

~~ IV ~~

Wyobraź sobie, jak ta osoba, z którą znajdujesz się w pokoju, podaje Ci dłoń i wyciąga Cię na środek. Wizualizuj sobie Wasz taniec najbardziej szczegółowo, jak tylko potrafisz.

~~ V ~~

Gdy utwór cichnie, ta osoba patrzy Ci w oczy i mówi "czas wracać do domu".

~~ VI ~~

Wspólnie podchodzicie do drzwi, a ta osoba otwiera je przed Tobą.

~~ VII ~~

Wrota otwierają się, a ty widzisz tylko bardzo jasne światło. Stawiasz krok i przechodzisz przez drzwi.

~~ VIII ~~

Otacza Cię białe światło. Nie widzisz nic poza nim. W tym momencie musisz zacząć mówić swoje afirmacje.

~~ IX ~~

Po chwili czujesz, jak podłoga pod Tobą się zapada. Czujesz, jak pędzisz w dół jednocześnie wciąż, widząc tylko i wyłączenie białe światło.

~~ X ~~

Nagle po prostu się zatrzymujesz. Nie spadasz już dłużej, a dookoła panuje mrok. Widzisz tylko ciemność.

~~ XI ~~

Gdy otworzysz oczy, będziesz w swoim DR.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

•shifting realities•       •by wanplei•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz