Part7بجوڵێ

411 50 79
                                    






~jimin~

زۆر شۆک بووم ئەوە تایھیۆنگە، ھاوڕێ کۆنەکەم لێرەیە، بۆچی لێرەیە؟ ئەو سونمی دەناسێت؟ ئایا ئەوان خۆشەویستن؟

تەنێک پرسیار لە مێشکم دا بوو، بۆچی من تەنانەت بەدوای ئەوەوە بم کە ئایا خۆشەویستن یان نا؟ وەکو ئەوە نیە کە من گرینگی پێبدەم یان شتێک، من بەڕاستی حەزم لە ھەڵبژارنەکانی تایھیۆنگە وەکو کچەکان جێسیکا و سونمی. وابزانم ئەیەوێت زیاتر خۆشەویستەکەی لە جیھانا ون بێت؟ ئەمساڵ باشتر بووە.



~sun mi~

کاتی نانی نیوەڕۆ بوو تایھیۆنگ بەردەوام بوو لە شوێن کەوتنم، ھێشتا شۆک بووم کە تایھیۆنگ ھاتوە بۆ ئێرە نازانم ئەگەر قسەی لەگەڵ بکەم، لەوانەیە قسەی لەگەڵ بکەم شتەکان خراپتربن.

تایھیۆنگ زوتر بەناو بانگ بوو لە زانکۆکەماندا، دەزانم تازەیە بەڵام لە ھەر شوێنک تێدەپەڕێت، کچان بەردوام لە قیژاندن و چوون بۆ لای دوای ژمارە و ھەموو شتێکی لێدەکەن.


"سونمی،سونمی،ھێی سونمی"

ئەو یەکەم جار بانگی کردم کە دەستی کرد بە شوێن کەوتنما بەڵام من ھەرگیز سەیری ئەو نەکردووە.

لە پڕ شانمی گرت و ڕووبەڕووی خۆی کردمەوە، ڕووم تێکرد بەڵام سەیری دەموچاویم نە دەکرد.

"ئایا شتێک ھەیە؟ ئازاری دایت؟ بۆچی قسەم لەگەڵا ناکەیت؟ سونمی"

ئەو بە چرپەوە ناومی وت کە لە دەنگیدا گوێم لە دڵتەنگی دەبێت.

"سوپڕایزەکەی منت بە دڵ نەبوو؟ حەزت نەدەکرد لێرە بم؟"

لەچاوەکانی دەستم پێکرد، ھەستم بەتاوانی دەکرد کە پشتگوێی دەخەم، ئەو زۆر بیری لەوە دەکردەوە کە من ڕقم لێی بێتەوە.

"تایھیۆنگ، ئەوە نیە کە من حەز نەکەم تۆ لێرە بیت تەنھا سەرسام بووم دەترسم قسەت لەگەڵا بکەم شتەکان خراپتربن لەو کاتەوەی کە ئێستا تۆ بەناوبانگ بوویت..داوای لێبووردن دەکەم".

سەیری خوارەوەم کرد.

ئەو ھەردوو دەستی منی گرت و ھەمووکەسێک سێری دەکرد بەتایبەتی کچەکان. ئەوان ھەموو کات سەیری ئێمە دەکەن.

"پێویست ناکات بترسیت چونکە لێرەم و وتم دەتپارێزم، وانیە؟ من بۆ پاراستنی تۆ گواستمەوە بۆ ئێرە و ھەروەھا لەبەر ئەوەی ھەموو ڕۆژێک دەمەوێت بتبینم بۆ ئەوەی ڕاستگۆبم سونمی، وابزانم وەک تۆ حەزدەکەم من توانیم بەردەوام ببمەوە دوای لەدەست دانی جێسیکا، من لەو کاتەوەی تۆم ناسیوە ھەمان کابوسم نەبوو لەبەر تۆ وازم لە گلەھی کردن لەخۆم ھێنا. نازانم بۆ بەڵام بەڕاستی من تۆم بەدڵە و دەمەوێت لەسەر ئەوەی کەچی بێت بتپارێزم."

Fifty shades of jimin [✔️]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ