Part25قوربانت بم

226 29 10
                                    





~sun mi~

دوو مانگە بەسەر ئەو ڕووداوەدا تێپەڕیوە کە مایکڵ فشەکی لێدرا وە ئێستە زۆر باش بووە مایکڵ...خۆشەویستیەکەی من و جیمینیش لەو ڕۆژا دەستی پێکرد.. من زۆر دڵخۆشم لەگەڵ ئەو... جیمین زۆر بەی کاتەکان یەت بۆ نەخۆشخانە بۆلای من.
وە لەو ڕۆژەوە نەچووینەتە دەرەوە منیش داوای چوونە دەرەوەی لێناکەم.. نامەوێت ھیچ شتێکی لێبێت چونکە ھێشتا نیکۆڵاس ھەر بەدوایاندا وە چەن جار وتم پێی کە واز بھێنە لەوە کۆمپانیایەک بۆ خۆت دابنێ بەڵام بە گوێم ناکات ئەڵێم گەر شتێکت لێھات من چی بکەم ئەڵێ ھیچم لێنایەت... لەوانەیە بڵێن جار دوو مانگە خۆشەویستن چۆن ئاوا زۆر خۆشت ئەوێت بەڵام من بێ ئەو مرۆڤێکی تەواو نیم.. ئەم وت خۆزگە زووتر بمناسیبا چونکە کەسێکی گریپێدانە واتە گرنگی زۆر ئەیات پێم وە خۆشەویستیەکەی ئای من ئەو کوڕە کیوتو سێ*سی و جوانە دەخۆم خۆی دایمە وا ئەڵێت بەخۆی ئەڵێ من کیوتم سێ*سیم جوانم تۆزێک خۆی فشەئەکاتەوە بەڵام من ئەو فشەکەریەیشیم خۆش دەوێت.



کەمێکە گەڕاومەتەوە ماڵەوە...

وە کوڕێک تازە ھاتۆتە نەخۆشخانەکە کە من فێری دەکەم ھێشاتا لە سەرەتایە ئەمڕۆ ھەنێک شتم فێرکرد وتم بۆ بەیانی زیاترت فێر ئەکەم چونکە زۆر مانوو بووم تاقەتم نەبوو زۆری پێ بڵێم.

لەسەر بێدەکەم پاڵكەوتم ویستم بخەوم بەڵام نامەیەکم بۆ ھات بێگومان جیمیەنە..

💞My man✨🥺
❤️‍🔥گیانەکەم چۆنی

Me

❤️✨باشم بە قوربانت بم تۆ چۆنی

💞My man✨🥺

☺️💗تۆ ھەر باش بیت منیش باشم ھەناسەکەم

Me

🥺♥️چی ئەکەیت دڵم؟

💞my man✨🥺

😒💗ھیچ بۆخۆم پاڵکەوتبوم بیری تۆم کرد وتـم خۆ ئەو ھەر نامەیەکم بۆ نانێرێت با من بینێرێم



ئیتر بەس ئەم شەو نەمنار دووە ئەیکات بە تەیارە.

Me

گیانم بە قوربانت بێت زۆر مانوو بووم لە بیرم کرد ببورە ئەگینا مۆبایلی من ھەمیشە نامە بۆ تۆ ئەنێرێت🥺♥️♥️


💞my man✨🥺

یانی منت لە بیر کرد منت بیرنەما!؟🥺😒

ئەوە بۆ وائەکات؟!

Me

دەنا وانیە تەنھا مانوو بووم من بۆ یەک چرکەش تۆ لەبیر ناکەم😭🥺💞

Fifty shades of jimin [✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora