Hi🤍vote
**************************************************
من ئەمڕۆ بە تەنھا لە پارکەکە دەڕۆم و شەممەیەو 8 بەیانیە. ومن ئێستا دەتوانم خەڵک ببینیم کە بە خۆشەویستەوە ڕەفتار دەکەن ھەموو کات وام لێدەکەن کە من بمەوێ ھەموو جارێک خەڵک بە دڵخۆشی ببینم کاتێک بینیان کە من بە پێ دەڕۆم، ئەوان ئەوکارەیان وەستان کە ئەیان کرد تا من ڕۆیشتم نزیکەی 20 خولەک بە پێ دەڕۆیشتم تا گەیشتمە کەنار دەریا ھەمیشە
سەردانی دەکەم.Jimin
من لەسەر لمەکە دانیشتم کاتێک گوێم لە کۆمەڵێک کچ بوو کە پێدەکەنن. من دەستم دەکرد بە توڕەبوون، ئایا منیان نەبینی؟ ھەستامە سەر پێ و بەرەو ئەوان ڕۆیشتم، لە پێکەنین یان وەستان و بە ترسەوە سەیرم دەکەن، دەبێت وابن.
من بە پێکەنینەوە.
من دەمویست قسە بکەم کاتێک گوێم لێبوو کەسێک ھاواری دەکرد لە کاتی ڕاکردن بەرەو رووی ئەوان ڕای دەکرد کچەکانی تر پێیان دەگوت بێدەنگ بە بەڵام ئەو نەیکرد.
کۆمەڵە کچەکانم بە جێ ھێشت و چوومە لای ئەو کچەی کە ڕای دەکرد، ڕێگام لێ گرد وام لێ کرد کە بوەستێت.
من پێم خۆش بوو کە ئەو لەکۆتایدە ھەستی پێ کرد ئێستا کە منی بینی وە.
-unknown pov-
من بۆ ھاوڕێكانم
خواردنەوەیەکی ساردم دەکڕی، ئەوان پێدەکەنین بەڵام ئەوان وەستان کاتێک کەسێک بەرەو لای ئەوان ڕۆیشت سەیرم کرد و ئەو بە جۆرێک قۆز و نازدار بوو.من پێکەنینم دەھات چونکە بیرم لەوەدە کردوە کە لەوانەیە ئەوان ڕاوستبن چونکە ئەو کوڕە گەرم بوو من بەرەو ئەوان ڕامکرد ھاوارم کرد ناوی خۆیان ئەوان پێیان وتم بێدەنگ بە بەڵام من نەمکرد بینیم کە کابرایەک سەیری کردم و بە ھێواشی بەرەو ڕووی من دەھات، گوێم لێبوو ھاوڕێکانم بە حەسانەوە ھەڵمژم.
"دەمت داخە سۆزانی ناشرین ئەگەر ناتەوێ بە گەنجی بمریت"
من شۆک بووم بە ھەڵسووکەوتەکەی کێ وا دەزانێت بە من بڵێت سۆزانی ناشرین، ئایا نازانێت لە قوتابخانە ھەموو کوڕەکان دەمرن تا بەڕێکەوتین و بە پیاسە و بە سۆزانی ناشرینم دەڵێت؟! ئەم کوڕە جیاوازە کەس نابێت بەو شێوەیە بانگم بکات.
ئەو بەتەما بوو بسووڕێتەوە و بڕوات بەڵام من کارێکم کرد کە ھەموو کەس سەریری ئێمە بکات. من ھەموو ساردەمەنیەکانم بۆ فڕێدا.
بەڵێ! تۆکێیت کە من بە بێقیمەتێک بانگ بکەیت؟ تۆ نازانی من خۆشەویسترین کچم لە قوتابخانەکەم؟!
پاشان لێمدا، تەنیا 2.
مەبەستم ئەوەیە دووەمم بەڵام ئەوە گرینگ نیە ھێشتا نەدەبوو بە من بڵێت سۆزانیەکی ناشرین! گەمژە دوا وتەم چرپاند.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fifty shades of jimin [✔️]
Açãoپێشەکی چیرۆک ... کوڕێک بە ناوی پارک جیمن لە سیئۆل دەژی ئەو دڵڕەق و بەدناو و بێمانای و هتد بوو بەڵام هەموو ئەو شتانە هۆکاری لە پشتەوەیە . ئەو سەیرێکی زۆر ترسناکی من دەکات بەڵام لە دڵیدا زۆر شکانی هەیە کە کەس ناتوانێت تەقەل بکات . ڕۆژێک هەموو شتێک گۆڕ...