Eunlili : Bugün... Son günümüz artık seninle sevgili değiliz bu yüzden sana aylardır içimde sakladığım, aslında sakladığım değil bilindiğin şeyleri tekrar söyleyeceğim. Bunları gerçekten çok ama çok hak ediyorsun.
Eunlili : Yaralarımı sardın, kalbime kalbini kattın, bir beden gibi yaşadık seninle her şekilde bana yardımcı oldun. Abi, anne, baba, sevgili benim için her şey oldun Min YoonGi. Hayatıma girdiğinden beri her şey o kadar değişti ki... Dedim tamam Lili buldun onu. Her gece bir mucize olsun, bu lanet hayattan kurtulayım diye dua ederken sen çıktın karşıma. Sen bana Tanrının mucizesisin aşkım. Ölümü düşünecek raddeye geldiğimde çıktın karşıma, düştüğüm o bataklıktan tutup çıkardın beni. Sana nasıl teşekkür etsem az sevgilim. Önce evini sonra kalbini şimdide soy ismini veriyorsun bana. Ben sana sadece sevgimi, kalbimi verdim. Onlardan değerli başka bir şeyim yok. Bazen sevgimin bile yetersiz geldiğini düşünüyorum. Sen böyle düşünme olur mu? Ben seni kendimden bile çok seviyorum.
Myg021 : Bazen seni hak edecek ne yaptım diye düşünüyorum.
Myg021 : Senin o yetersiz gördüğün sevgin var ya ben o sevgini iliklerime kadar hissediyorum güzelim.
Myg021 : Bugün hayatımızın en mutlu günü olacak sakın ağlama, sakın üzülme bugün senin günün doyasıya eğlen.
Myg021 : Kendinle gurur duy. Her şeyin, yaşadığın her şeyin inadına gül tamam mı?
Myg021 : Gül ki kalbim yeniden ayaklansın göğüs kafesimi delip önüne serilecekmiş gibi atsın.
Myg021 : Gül ki o gülüşünden öpebileyim.
Eunlili : Seni hak edecek ne yaptım Min YoonGi?
Myg021 : Biz birbirimiz için doğduk Min Eun Lili.
Eunlili : Biz birbirimiz için doğduk...
Myg021 : Kalbinin kalbimin olması için tek bir söze ve tek bir imzaya gerek var meleğim.
Eunlili : Kalbim çoktan kalbinin oldu onlar sadece küçük şeyler :)
Myg021 : Hadi o zaman çık dışarıda göreyim meleğimi.
*Görüldü.*
*Eunlili çevrimdışı.*
***
Sanırım ağlayacağım🥺🥺
Cidden bunu gerçekten söylüyorum Yasak Aşk ve Kim Seok Jin ve LAY kitabından sonra en çok sevdiğim bu oldu. Tüm kitaplarımı okuyanlar bilir yazdığım şeylerden pek memnun kalmam ancak en çok sevdiğim memnun olduğum buydu.
O zaman en son ve en güzel bölüm kaldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
※Temporary Teacher/Texting※
Fanfiction!!!Tanıtım kısmını okumadan kitaba başlamayın!!! Myg021 : Dersimde o kafanı gömdüğün defteri bir kenara bırakıp derse odaklansan nasıl olur? Eunlili : Anlayamadım? Eunlili : Sen kimsin? Myg021 : Söylesene şu deftere ne yazıyorsun? Geldiğim günden b...