※Özel Bölüm※

168 13 6
                                    

Merhaba :)

Ben Min Hoo-Ra...

Min YoonGi ve Eun Min Lili'nin oğlu Min Hoo-Ra.

Sana minnettarım güzel günlük.

Annemin en güzel, en acılı zamanlarına tanıklık etmiş, onu asla yalnız bırakmamışsın. Göz yaşlarını kabul etmişsin, onun acılarını dinlemişsin, çığlıklarına kulak misafiri olmuşsun. Her şeye rağmen ona kucak açmışsın.

Sana minnettarım. Sana minnettarız dostum.

Merhaba eski dostum...

Çok ama çok uzun zaman oldu bunu farkındayım.

Artık mutluluktan ağzımdan kaçan minik çığlıklara kulak misafirliği yapıyorsun.

O kadar mutluyum ki iyi ki diyorum... İyi ki çıkmış karşıma bu adam. 

Yaralarımı sardı, mutluluk göz yaşlarıma şahit oldu... Yeri geldi göz yaşlarımdan, yeri geldi yaralarımdan öptü beni. Sana da Min YoonGi'ye de minnettarım eski dostum.

Merhaba :)

Açıkçası duygularımı karşımdaki güzeller güzeli meleğe açmak varken buraya yazmak beni tuhaf hissettiriyor ancak sana minnettarım... Lilim'in yanında oldun her anına tanıklık ettin.... En güzel haberimi seninle paylaştım. Hayatımın en mutlu günüydü. Şimdi iki değerlimle son satırlarımızı yazıyoruz. Yeri geldi ağlayışlarımıza, yeri geldi mutluluk çığlıklarımıza tanıklık ettin şimdi kapağını sonsuza dek kapatıyoruz. Sen de yoruldun değil mi bizler gibi... Ancak şimdi mutluluk göz yaşlarına, kahkahalara şahit olacaksın.

Sana minnettarım.

İyi ki o gün Lilim'in elinden düşmemişsin. Senin sayende buradayız;)

Hoş çakal :)

Min YoonGi, Min Hoo-Ra ve Eun Min Lili'den 

Sonsuza dek mutlu kal...

----

Sonsuza dek mutlu kalın aşklarım <3

※Temporary Teacher/Texting※Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin