※02※

337 23 2
                                    

-25 Nisan Cumartesi 2020-

Öncelikle merhaba...

Uzun zaman oldu eski dostum...

En son yetimhaneden ayrılmadan bir gün önce mutlulukla bir şeyler yazmıştım sana değil mi? Hatta ne yazmıştım ; "Biliyor musun tek dostum yarın bir ailem, bir evim, bir anne ve babam olacak." Gerçekten... Çok masum ve temiz kalpliymişim, hem de çok fazla... Ya da aptal? Daha sonra ne oldu eski dostum? Sabah akşam kırık bir çekmecenin içinde çığlıklarımı dinledin. Her gece göz yaşlarımı sayfalarına armağan ederek doldurdum satırlarını. Her gece kalemi elime aldığım gibi akmaya başlayan göz yaşlarıma lanet ettim, yazdığım acı dolu, çığlıklarım, yara izlerimle dolu satırlara lanet ettim senin güzel beyaz sayfalarını kirlettiğim için. Şimdi durumum farklı değil dostum... Yaralarım kabuk bağladı ancak her geçen gün yenileri açılıyor, kanamayan bir yerim kalmıyor dostum ancak bugünden sonra zarar görmeyecek tek bir yerim var... O da kalbim. Yıllarca atmadığına inandığım paramparça olan kalbim var ya dostum bugün içerisine bir güzel aldı. Bir gül açtı kurak toprağımda... Beyaz bir gül. Sanki elimi uzatsam solacak ama deli gibi ona dokunmamı isteyen bir gül açtı susuz, cansız toprağımda.

O çok güzel dostum...

Bugün okulumuza geçici olarak gelen öğretmen... Min YoonGi. 

Sanırım ölsem dahi onun sayesinde geride kalan ruhum huzurlu olacak gibi. Onu nereye gitse takip edecek yaralı, acı çekmiş bedenime rağmen ruhum saatlerce onu izleyerek huzuruna huzur katacakmış gibi hissediyorum... ama ben ona layık değilim değil mi? Benim gibi korkak, yara dolu bir vücuda sahip, her an sürekli ağlayan, yaşamayı bilmeyen bir insanı kim niye sevsin? O bana çok fazla dostum. Gülüşü, bakışları, gözleri, kirpikleri, dudakları, saçları... O çok güzel, zarif, kusursuz bir insan. Ben ise... Ben ise yüzünün ve vücudunun her tarafında yara bulunan, morarmış gözlere, yarısı kesilmiş, yanmış saçlara, çelimsiz bir bedene sahip sıradan bir kızım. Onu istemem bile Min YoonGi'nin güzelliğine hakaret olur.

Yine başlıyoruz dostum. Gece acıyla çıkan seslerime ve göz yaşlarımın da eşlik ettiği acı dolu satırları duymaya hazır mısın?

Eun Lili'den...

***

Merhaba...

Şimdi diyeceksiniz ne oluyor bu ne?

YoonGi'nin bahsettiği günlük bu. Eun Lili'nin günlüğünden de bir şeyler okuyacağız :))

Bugün iki bölüm paylaşacağım diğer bölümü gün içerisinde paylaşırım mochilerim <3

사랑해요...💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
※Temporary Teacher/Texting※Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin