-FİNAL-
-12 Ağustos 2021-
Merhaba Lilim'in Dostu :)
Güzelim bir şeyler saklama konusunda biraz daha iyi olmalısın. Bana anlatmadığın her şey burada yazıyor ve ben bunları okuyup bebeğimize de kendine de zarar vermeni istemiyorum.
Doğru okudun :)))
Sen şimdi defalarca okursun o satırı. Dün gece bayıldığında hastaneye gitmiştik sana kansızlığın var, kullandığın ilaçlardan falan olmuş dedim ama bunu bekliyordum. Günlüğünü okulunuza geldiğim ilk gün görmüştüm. Sen yanıma gelince de her yerde aradım ama bugün ona sarılıp uyurken buldum seni :)
İki aylık bebeğimize merhaba de güzelim.
Senden benden bir parça... Çok güzel bir bebeğimiz olacak güzelim.
Bunu sabah okuman için üzerine bir not bırakmam gerek sanırım bu aralar fazla unutkansın bu hallerin gerçekten çok tatlı.
Düşünsene karnın şişecek, sürekli çikolata, dondurma gibi tatlı şeyler yiyeceksin yanakların şişecek...
Lili ben fazla kaptırdım kendimi şu an karşımda uyuyorsun ve aşırı tatlısın bir de bebeğimiz olacak siz beni şeker komasına sokmaya çalışıyorsunuz kalbim kaldırmaz bunu!
Umarım senin gibi güçlü, güzel bir bebeğimiz olur. Böyle bir annesi olduğu için çok şanslı.
Teşekkür ederim güzelim bana bu güzel duyguyu yaşattığın için seni çok seviyorum.
Min YoonGi'den
***
Merhaba çilekli ve vişneli mochilerim ❤💜
Artık bu kitabımıza da veda ediyoruz. Gerçekten sevdiğim bir kurguydu sizlerin sevdiğini de düşünüyorum yeni olmasına rağmen ve ana sayfada kategorilere girmemesine rağmen oldukça ilgi gördü ve bu beni çok mutlu etti.
Lili... Bu zamana kadar yazdığım on iki ve diğer bilmediğiniz yirmi dört kitabın içindeki en güçlü karakterdi ve onun yaşadıklarını ne kadar üstü kapalı anlatsam da kendim kafamda kurup bunları satırla aktarıp düşününce gerçekten başıma ağrılar giriyordu. Aslında kurguyu detaylı inceleyip okuyunca sıradan bir yaşam olmadığını hepimiz anlıyoruz.
Sizleri çok ama çok seviyorum okuduğunuz için gerçekten çok teşekkür ederim.
Yakında çok yakında -ben bunu dediğim zaman ertesi gün hemen paylaşıyorum- yeni Park Jimin ile ilgili size de bahsettiğim istek olan kurguyu yayımlayacağım sizleri ona bekliyorum :))
Sizleri BTS TUMBLR ÇEVİRİ kitabıma da bekliyorum mochilerim...
Son olarak Sizleri gerçekten çoook seviyorum tekrardan teşekkür ederim💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
※Temporary Teacher/Texting※
Fanfiction!!!Tanıtım kısmını okumadan kitaba başlamayın!!! Myg021 : Dersimde o kafanı gömdüğün defteri bir kenara bırakıp derse odaklansan nasıl olur? Eunlili : Anlayamadım? Eunlili : Sen kimsin? Myg021 : Söylesene şu deftere ne yazıyorsun? Geldiğim günden b...