Eunlili : Saatlerce o kıza ders anlatmak zorunda mısın?
Myg021 : Sana da merhaba sevgilim.
Eunlili : Yılışıklık yapma YoonGi.
Eunlili : Evde tek kalamadığımı biliyorsun.
Eunlili : Hala korkuyorum YoonGi.
*Görüldü.*
*Myg021 çevrimdışı.*
Eunlili : Hah! Kime anlatıyorum ki siz devam edin.
Myg021 : Yoldayım geliyorum güzelim.
Eunlili : Ne?
Myg021 : Sen bana kötüyüm ya da korkuyorum dedin de ne zaman gelmedim Lili?
Myg021 : Sen o kızdan daha önemlisin.
Myg021 : Hem ders çalışmaya niyeti yoktu.
Eunlili : Farklı şeyler peşinde olduğunu biliyordum!
Myg021 : Beni öpmeye çalıştı biliyor musun?
Myg021 : Ben namuslu bir erkeğim aaaa!
Myg021 : Daha sevgilim öpmedi beni.
Eunlili : YoonGi cidden mi?
Myg021 : Hayır meleğim sadece şaka.
Myg021 : Senin hemen üzülebileceğini unuttum güzelim özür dilerim.
Eunlili : Bundan rahatsız mısın?
Myg021 : Neyden bebeğim?
Eunlili : Yani sana yaklaşmıyorum ya elini dahi tutamıyorum bundan rahatsız mısın?
Myg021 : Hayır tabii ki Lili bunu da nereden çıkardın?
Eunlili : Bilmiyorum yani sonuçta sevgilinle el ele tutuşup gezmek istersin, öpmek istersin falan diye düşündüm.
Myg021 : Niye bizim yaptıklarımız güzel değil mi?
Myg021 : Gece bahçeye çıkıp beraber sarılarak yıldızları izliyoruz, kitap okuyoruz, zor da olsa eğlenceli bir şekilde ders anlatmaya çalışıyorum sana, beraber mutfağı ne kadar alt üst etsek de yemek yapmaya çalışıyoruz, sana çocukluğunu yaşatmaya çalışıyorum. Hatırlasana ev büyük diye saklambaç oynamıştık sen kaybedince elinde yastıkla beni kovalamıştın yarım saat evin içinde yukarı aşağı koşuşturup en sonunda yorulduğumuz için beraber koltukta uyuyakalmıştık.
Myg021 : Bunlar seni mutlu etmiyor mu?
Eunlili : Hayır tabii ki hayatımın en güzel anları.
Myg021 : Beraber şarkı dinliyoruz sonra ikimizde kendimizi şarkı söylerken buluyoruz dakikalarca birbirimizin gözlerine bakıp şarkı söylüyoruz, beraber lunaparka gidiyoruz, sonra seni odamda gizlice kıyafetlerimi giyerken yakalıyorum ㅋㅋㅋㅋ
Eunlili : Bol kıyafetleri severim bir de onların üstünde senin kokun var o yüzden giyiyorum.
Myg021 : Evet, bir keresinde beni okulda fazla göremiyorsun diye kokumu almak için parfümümü sıkmıştın okula geldiğinde herkes "Bay Min gibi kokuyorsun" demişti.
Eunlili : Evet, onu yapmam büyük aptallıktı.
Myg021 : Senin bunlara hazır olmadığını biliyorum bebeğim. Yaşadıklarından kaynaklı şeyler şu an kimseye, bana dahi güvenmiyorsun çünkü anne baba dediğin insanlardan zarar gördün tabii ki güven sorunu yaşarsın ancak bu düşünceleri aklından çıkar ben seninle çok mutluyum.
Eunlili : Ben de seninle çok mutluyum.
Myg021 : Ben de kendimle çok mutluyum ㅋㅋㅋㅋ
Myg021 : Ben geldim meleğim ve çok acıktım mutfağı kirletmeye hazır mısın?
Eunlili : Sen temizleyeceksen neden olmasın?
Eunlili : Ama lütfen salçayı duvarlara sürme olur mu?
Myg021 : Benim suçum değil yağ ile karıştırınca sıçrıyor ㅋㅋㅋ
Myg021 : Hem beğeneceğin kitaplar aldım bugün yine bahçede beraber, sen göğsüme yaslanıp ben de saçlarının kokusu eşliğinde kitaplarımızı okuyabiliriz değil mi?
Eunlili : Okuruz tabii ki.
Myg021 : Hmm o zaman aç bakalım kapıyı sevgiline.
*Görüldü.*
*Eunlili çevrimdışı.*
***
Bunların böyle konuşmaları çok hoşuma gidiyor ksdfnkdsnflka
ŞİMDİ OKUDUĞUN
※Temporary Teacher/Texting※
Fiksi Penggemar!!!Tanıtım kısmını okumadan kitaba başlamayın!!! Myg021 : Dersimde o kafanı gömdüğün defteri bir kenara bırakıp derse odaklansan nasıl olur? Eunlili : Anlayamadım? Eunlili : Sen kimsin? Myg021 : Söylesene şu deftere ne yazıyorsun? Geldiğim günden b...