Myg021 : Bugün mutlu olman gerekirdi neden hala dolu gözlerinle tahtayı izliyorsun?
Eunlili : Ah şey sadece göz kırpmayınca gözlerim yanıyor ondan olmuş olabilir.
Myg021 : Sence ben buna inandım mı?
Myg021 : Hayır.
Eunlili : Sadece... Bunca senedir bana türlü türlü acı yaşatsalar da onlar benim anne babam bunu yapmamız doğru mu?
Myg021 : Fazla iyisin.
Myg021 : Bu yüzden canın yanıyor. Bu kadar iyi olma.
Eunlili : Elimde değil.
Eunlili : Onlar beni giydirdi, onlar büyüttü... Yaptığım şeyi doğru bulmuyorum.
Myg021 : Bu bugün bitecek güzelim onlar yüzünden bir daha göz yaşı dökmeni kaldıramam.
Myg021 : Ve sana bir şey söylemek istiyorum.
Myg021 : Eğer istersen bir psikoloğa gidebiliriz.
Eunlili : Neden?
Myg021 : Lili...
Myg021 : Bak ben senin her zaman yanındayım bunu sakın unutma tamam mı?
Eunlili : Biliyorum.
Eunlili : Herkes beni iterken sen beni kolların arasına aldın.
Myg021 : Her zaman kollarım seni sarmalamak için hazır güzelim.
Myg021 : Seni psikoloğa götürmek istememin nedeni sık sık sinir krizi geçiriyorsun, uyku sorunların var, durduk yere ağlıyorsun, dalıp gidiyorsun ve dahası...
Myg021 : Sadece senin iyiliğini istiyorum güzelim yanlış anlama beni.
Eunlili : Tamam.
Eunlili yazıyor...
Myg021 : Ne tamam mı?
Eunlili : Evet, artık ben de normal bir insan olmak istiyorum. Psikolojik sorunları olan birisi değil.
Myg021 : Bir iki dersimiz kaldı okul çıkışı hastaneden sonra tanıdığım bir psikolog arkadaşım var onun yanına gideriz olur mu?
Eunlili : Olur.
Myg021 : Pekala git elini yüzünü yıka güzelim iyice kızardın.
Eunlili : Yanına gelip izin almam gerek.
Myg021 : Doğru, iyi gel bakalım.
*Görüldü.*
*Eunlili çevrimdışı.*
***
Selam.Aşırı sinirliyim
Ciddi olamadım bir saniye dkldlsşsllsg
Blink ve diğerleri 50 Milyondan fazla izlenme sildiler ve onların grubu come back yaptığında veya solo çıkarttıklarında illaki yardım isteyeceklerdir ancak çoğu army izlenme sileceğini söylüyor ve bunu yaparlarsa cidden ses çıkarmaya hakları yok. Neyse ki izlenmeler kaydedilmiş yani bir şey olmadı bir kaybımız olmadı.
Dün gece yine ödül kazandık🥰
Şaşırmış gibi yapın dkdksklsfhNeyse kslslallwegg
Yorum ve vote atmayı unutmayın mochilerim💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
※Temporary Teacher/Texting※
Fiksi Penggemar!!!Tanıtım kısmını okumadan kitaba başlamayın!!! Myg021 : Dersimde o kafanı gömdüğün defteri bir kenara bırakıp derse odaklansan nasıl olur? Eunlili : Anlayamadım? Eunlili : Sen kimsin? Myg021 : Söylesene şu deftere ne yazıyorsun? Geldiğim günden b...