3.Part

28 1 0
                                    

když jsem přišla do pokoje nic zajímavého se nedělo, jen jsem snědla večeři a koukala na Netflix.

asi po 35 minutách ti začal zvonit mobil na kterém bylo napsano neznáme číslo.

,, mám to zvednout? co když to bude důležité? ale zase co když to bude někdo koho ani neznám ale bude se vydávat za někoho mého blízkého? " tyhle tipy otázek ti probíhaly v hlavě asi ještě minutu ale rozhodle jsi se to zvednout.

Hovor :

,, ahoj" řekl hlas z telefonu.

,, emm ahoj? " odpověděla jsem, byla jsem celkem vyděšená protože jsem nevěděla kdo to je.

,, hele buď v pohodě, jsem to jenom já, Peter." řekl a mně se ulevilo.

,, jo aha, promiň já tě přes hovor nepoznala. " řekla jsem.

Peter se jen zasmál a chvíli jsme si povídali. Hodně jsme se nasmáli i když je mnohem lepší si povídat z očí do očí.

,, Hele už budu muset končit, ale jestli chceš můžem zítra někam zajít." rekla jsem mu.

,, Hele můžeme, zítra mám volno takže proč ne?" odpověděl mi a bylo i po hlase poznat že je rád.

,, dobře taak zítra v kolik a kde? " zeptala jsem se ho protože jsme se ještě nedomlouvali.

,, hele mě je to jedno tak třeba ve 14:30 u školy? mohli bychom jít do kavárny a tak. " odpověděl mi a jen jenom potvrdila že tam budu.

DALŠÍ DEN:

Rano jsem vstala celkem brzy, protože normálně vstávám až tak v 9 nebo v 10 ale dnes ne. Je to jakoby výjimečný den protože jdu ven s klukem kterýho mám vážně ráda a beru ho jako bratra.

je 13:56 a já se rozhodla se jít připravit.

* 14:07 *

,, Mami! Tati! jdu ven. " zakřičela jsem.

,, s kým jdeš ven?" zeptal se mě táta. chápala jsem že mě chce chránit takže jsem mu vsechno vysvětlila.

ten jen přikývl a ještě někomu zavolal.

pohled Petera:

vycházel jsem z domu když mi najednou zazvonil telefon.

zvednu ruku ve které ho držím a vidím, že mi volá Pan Stark.
neváhal jsem ani minutu a přijal jsem hovor.

HOVOR

,, Dobrý den Pane Starku, co potřebujete? " zeptal jsem se ze slušnosti.

,, Ahoj Petere, dej pozor na Sam a k večeru přijď do Avengers Tower." řekl mi a já jen řekl, že tam budu.

mezitím co jsem měl tenhle krátký rozhovor, jsem přišel ke škole kde jsem už jen čekal, až přijde Sam.

pohled Sam:

už jsem se blížila ke škole, a viděla jak tak někdo stojí, věděla jsem že to bude Peter.

,, Ahoj! " řekla jsem mu s velkým úsměvem.

,, Ahoj." řekl a usmál se. ,, Takže co chceš dneska dělat? " zeptal se když jsme pomalu šli do kavárny.

,, Hele ani nevím, ale můžeme třeba zajít do kina." odpověděla jsem mu a on jen přikývl.






OMLOUVÁM SE, ŽE JE TENHLE PART TROCHU KRATŠÍ ALE DALŠÍ VYJDE VE STŘEDU ❤️

The Extraordinary Life of the Billionaire's Daughter || CZ Avengers Where stories live. Discover now