Další den :
ráno jsme se oba probudili boucháním na dveře od pokojů.
myslela jsem že je půjdu zabít ale neudělala jsem to.
Vyšli jsme z cely a šly přímo do "jídelny" kde nám dali jídlo.
po "snídani" nám dali oblečení a poslali mě s Buckym na misi. A to zničit nebo minimálně zabít alespoň polovinu z nich.
Vyrazili jsme do Kalifornie kde se vše mělo odehrávat. Po asi 2 hodinách jsme dorazli na místo, rozdělili jsme si plány a vyrazili.
Já si vzala levou stranu a Bucky pravou,abychom je mohli obklíčit a zaútočit.
Všechno šlo podle plánu, ale nečekali jsme že budou mít s sebou i Wandu.
Sice jsem silnější ale moc se neumím ovládat.
( Pro ujasnění : když ti vymazali znovu paměť tak ti omylem vymazali i "vzpomínky" na tvé schopnosti takže si to moc neuměla ovládat. )
začali jsme prohrávat.
,, MUSÍME PRYČ! " zakřičele jsem a ustoupili jsme.
vydali jsme se k autu které jsem jsem zneviditelnila aby nás nemohli sledovat.přijeli jsme na "letiště" a vešli do našeho letadla, kterým máme přiletět zpátky na základnu.
po dalších 2 hodinách přemýšlení co jim řekneme, jsme se rozhodli, že vyskočíme z letadla.
Vzali jsme si padáky a vyskočili, přistáli jsme v lese.
Procházeli jsme se a hledali místo, kdy bychom mohli zůstat.Po asi hodině hledání jsme našli starší chatku ale vypadala celkem nově.
Rozběhli jsme se k ní a ihned vstoupili dovnitř. Bylo tam skoro všechno, oblečení,koupelna,místo ke spaní. Prostě všechno. Tedaa kromě jídla.
Vydali jsme se do lesa, jestli nenajdeme nějakou zvěř, po pár minutách jsme objevili králíky.
Vzali jsme je, a vzali jsme i nějaké dřevo, teda spíš silnější klacky.
Vrátili jsme se k chatce, postavili něco jako ohradu a dali do ní králíky.
Chatka nebyla tak daleko od města, tak jsme se ještě rychle vydali do nějakého obchodu.
Nakoupili jsme to nejdůležitější jako je :
-oblečení
-jídlo
-a ještě pár věcí, co by se mohli hoditZačalo se dost stmívat a my se vydali domů, teda do té chatky.
JE TO HODNĚ KRÁTKÉ JÁ VÍM, ALE MOC MĚ NENAPADÁ JAK TO ROZEPISOVAT. 🖤🙃
YOU ARE READING
The Extraordinary Life of the Billionaire's Daughter || CZ Avengers
ActionDcera Tonyho Starka o které nikdo neví. Ve svých 18 letech se přestěhuje do Berlína za práci, ale tam se to trošku víc zvrtne. Hydra jí začne využívat v boji.