5.Part (POZOR NA ZAČÁTKU JE TO 🌶️SPICY🌶️)

25 0 3
                                    

když party skončila, jela jsme s Peterem domů, táta s mámou říkali, že zustanou v AT takže jsme jela jen ja a Peter.

🌶️SPICY🌶

,, takže co chceš dělat teď? " zeptala jsme se ho kdyz jsme přijeli k nam do vily.

,, to nevím." odpověděl a já dostala nápad.

,, co třeba tohle. " řekla jsem a já ho políbila.

,,to by šlo." řekl a začal mě taky líbat.

přesunuli jsme se ke mě do pokoje, a pomalu se začali svlékat. pořád jsme se líbali.

DÁL SI TO DOMYSLETE 😅⚠️

ráno jsme se probudili a jelikož jsme nebyli opilí tak jsme si všechno pamatovali.

,, Dobré ráno. " řekl mi když jsme se probudila na jeho hrudi a při to mi hladil vlasy.

,, Dobré." řekla jsem poloospalým hlasem a podívala se na něj.

,, co budeme dělat teď? " zeptala jsme se ho a on se zapřemýšleně podíval na zeď.

,, můžeme koukat jenom na Netflix, a při to nic nedělat. " řekl a dal mi pusu na čelo.

já jen přikývla a ještě si šla dát sprchu a udělat hygienu.

vrátila jsem se do postele, kde už byl Peter,měl zapnutý Netflix.

celý den se nic nedělo, jen jsme se dívali na filmy.

večer už musel Peter domů, tak jsem se s ním rozloučila.

O TÝDEN POZDĚJI :

celý týden se nic zajímavého nedělo, jen škola a vlastně se mě Peter zeptal, jestli sním nechci chodil. samozřejmě jsem řekla ANO a jsme spolu šťastní.

jinak pro info. dnes je pátek a já jsem už z té školy vážně vyčerpaná. přišla jsem domů, pozdravila rodiče a šla k sobě.

rozhodla jsem se, že si půjdu na chvíli lehnout. byla jsme opravdu unavená a usla během minuty.

asi po hodině a půl jsme se probudila ale nebyla jsem u sebe v pokoji. bylo to něco jako vězení, z po vzdálý jsem viděla nějaké světlo. nemohla jsem se k němu nijak přiblížit. zajímalo mě co se děje.

z pohledu Tonyho (táty) :

nic se nedělo, já věděl že Sam si šla lehnout a že se někdy teď vzbudí. ,, možná si šla ještě udělat úkoly. " zašeptal jsem si pro sebe, protože nikdo jiný se mnou v laboratoři nebyl.

Sam ví že to mám laboratoř, a taky ví, kdo jsme. když Sam ani po hodině nepřišla, bylo mi to celkem divné, tak jsem odložit nástroje, a šel ji zkontrolovat.

přišel jsem k Sam do pokoje a začal panikařit protože tam nikdo nebyl.

,, Jarvis, pusť mi prosím záznam ze Sam pokoje z posledních 2 hodin. " řekl jsem co nejrychleji a začal znovu panikařit.

,, Jistě, tady to je pane Starku." Jarvis mi pustil záznam a viděl jsem, jak ji někdo unesl.

rychle jsem přetáhnul záznam, vzal klíče od auta a jel směr AT.

přijel jsem do AT a všichni se trochu divili do tam dělám, protože jsem ji říkal že nepřijedu. okamžitě jsem je svolal do" meeting room" (nevím jak to napsat česky). vsichni přišli a nevěděli co se děje,ja jen pustil záznam.

,, MUSÍME JI NAJÍT! " zakřičel jsem a začal opět panikařit.

,, klid Tony, mi ji najdeme." uklidňovala mě Nat s Wandou.

mohl jsme tušit že to bude Hydra, ale nevím proč ji chtěli.

pohled Sam:


do mé cely nekdo vstoupil. neviděla jsem mu ze začátku do obličeje. začala jsem být nervózní.

ten údajný člověk dak rozkaz dvoum dalším vojákům aby mě chytli. ja začala kopat, křičet a škrábat co nejvíc aby mě pustili na zem. přišli jsme do jiné místnosti, kde byl takový divný přístroj. pisadili mě na něj, a začali mi vymazávat vzpomínky.

píchli do mě taky nějaké injekce se superschopnostma. kdyz jsem se probrala,nic jsme si nepamatovala.

řekli mi, že mám misi, a to zničit Avengers, naučili mě ovládat mé schopnosti. (něco jako Wanda, ale silnější)

The Extraordinary Life of the Billionaire's Daughter || CZ Avengers Where stories live. Discover now