než jsme vešli do kina, stavili jsme se na zmrzlinu.
musím říct, že jsem v New Yorku ještě zmrzlinu neměla, protože jak už víte jsme se pred pár týdny nastěhovali.,, páni, byla výborná " řekla jsem mu a on se jen zasmál.
,, to teda jo, a na co vlastně půjdeme? nějaký horror, nebo něco romantického?" zeptal se mě a já jen pokrčila rameny.
,, je mi to vlastně jedno" odpověděla jsem mu
nakonec jsme se rozhodli a vydali se ke stánku s Popcornem.
koupili jsme si popcorn a vešli do sálu a už jen čekali
když film skončil, tak už bylo celkem pozdě a šli jsme ven z kina. Peter mě zase doprovodil ke škole já se s ním rozloučila a byla na odchodu. To samý Peter.
O Víkendu :
táta mi řekl, že jsme pozvána na menší party v AT a že by chtěl, abych se s někým seznámila.
,, takže s kým se mám seznámit? " zeptala jsem se, protože jsem neměla ani tušení, kdo by to mohl být.
,, Sam, tohle je Nat a Wanda." usmál se a vešli do místnosti 2 dámy.
,, rády tě poznáváme Sam. Ja jsem Nat a tohle Wanda" řekla Nat a obě se usmály.
,, těší mě " řekla jsem, a úsměv jim oplatila
ještě jsme si chvíli povídaly a potom Nat řekla :
,, co kdybychom se vydaly na nákupy už dnes a pořádně si to užily?"
ja s Wandou jen přikývly a mohly jsme vyrazit
vešli jsme do nákupního centra a šly do pár obchodů.
nakonec jsem si vybrala tyhle šaty :
Nat si vybrala tyhle :
a Wanda tyhle :
Byla to opravdu sranda. Dělaly jsme kraviny a hodně jsme si rozuměli.
DEN PARTY:
je to tu. den party! 🥳 byla jsem nadšená, party se konala v AT a já vždycky chtěla poznat Avengers. přes den se nic nedělo, jen jsem se připravovala.
blížil se večer, a já si oblékla šaty, udělala si drdol a lehký Make-up.nastoupila jsem s Happym do auta, protože ho táta poslal a jeli jsme. byla jsme šťastná ale zároveň trochu vyděšená, že něco podělám.
už jsme dorazili a já viděla 2 postavy, jak stojí před Tower. myslela jsem si, že to je třeba ochranka , tak jsem to nějak neřešila. vylezla jsem z auta a nemohla jsem tomu uvěřit, nebyla to ochranka, ale Peter.
přišla jsem k nim a bylo poznat že je Peter stejně překvapený, jako já.
,, ahoj Petere, co tady děláš? " zeptala jsem se.
,, no víš já, emm no jsem Spider - Man." řekl nervózně
,, aha, ok taky ti musím něco říct. " řekla jsem trochu nervózně a zároveň vyděšeně.
,, nevím jak to říct ale, moje pravé jméno je Sam Millie Stark." řekla jsem už hodně ale vážně že hodně nervózně.
vešli jsme do Tower a všichni už tam byli a bavili se,hrály písničky a pilo se. a to celkem hodně na to že to je teprve začátek.
táta mě představil ostatním, a po chvíli ke mně přišel Peter.
,, emm ahoj znovu. emm nechceš si ze mnou zatančit? " řekl trochu nervózně a podal mi ruku. já přikývla a šli jsme tančit.
YOU ARE READING
The Extraordinary Life of the Billionaire's Daughter || CZ Avengers
ActionDcera Tonyho Starka o které nikdo neví. Ve svých 18 letech se přestěhuje do Berlína za práci, ale tam se to trošku víc zvrtne. Hydra jí začne využívat v boji.