probudila jsem se v černé místnosti. Nemohla jsem se hýbat, byla jsem svázaná na židli.
V mých myšlenkách se opakovaly pořád ty samé otázky.
,, Co se stalo? Kde to jsem? Prosím že nejsem zase tam kde si myslim že jsem. " tohle jsem si pořád opakovala.
viděla jsem, jak se ke mě nekdo přibližuje. Nevěděla jsem, kdo to je.
přišel ke mě, a píchl mi další injenkci. odvedli mě do jiné místnosti, před kterou stáli vojáci se zbraněmi.
rozvázali mi ruce a nohy a posadili na křeslo, na které mě opět připoutali.
znovu mě uspali, a já ve spánku cítila, jakokdyby mi pícháli jehli do těla. bylo to hrozné, tak jsem zkoušela myslet na něco pozitivního. Popravdě, moc to ani nešlo když vlastně polo-spíte a cítíte, jak do vás neco píchají.
Probudila jsem se asi po 3 hodinách, nic jsen si nepamatovala.
Byla jsem v místnosti, která vypadala spíš jako nějaký pokoj, sedla jsem si na postel a porozhlédla se.
byla to cela, ale pořád byla lepší protože měla zdi a malé okýnko do vedlejší cely.
zvedla jsem se a šla k tomu okýnku, abych se podívala jestli tady nejsem sama.
viděla jsem nějakého muže, který seděl na posteli a díval se do země. pořád jsem se na něj dívala, jakokdybych byla střelená.
Podled Buckyho :
čekal jsem až se ta holka probudí. Nikdy jsem si tu neviděl a to jsem tady už hodně dlouho.
Měl jsem divný pocit. Bylo to jako kdyby se na mě někdo díval ale neřešil jsem to, protože se mi to děje často, když se dívají na kamery nebo prochází kolem.
Ale i tak, tohle bylo jiné. Podíval jsem se do okýnka a viděl tu holku, ona se rychle schovala, asi se mě bála ale nevím.
zvednul jsem se a šel s ní promluvit.
,, Jsi v pohodě? " nevěděl jsem co mám říct, tak jsem prostě něco řekl.
,, Asi jo, kde to jsem a kdo jsi ty?" zeptala se mě, a bylo vidět že se bojí, nebo je trochu ne svá.
,, jmenuju se James, a jsi u Hydry. " řekl jsem a podíval se na moji železnou ruku. Viděl jsem, jak se ta holka zvedla a přišla k okýnku.
,, Co se ti stalo? " řekla a ukázala na moji ruku.
,, Je to už hodně dávno kdyz jsem spadnul. Byl tam se mnou můj nejlepší kamarád, ale ten mě nestihl zachránit." odpověděl jsem když jsem se koukal na zem
,, Jinak jak se jmenuješ ty? " řekl jsem jí
,, Jsem Sam, Sam Stark. " odpověděla mi a usmála se.
,, Počkat! Stark?!" zeptal jsem se jí.
Pohled Sam :
James je fajn, ale ptal se mě strašně moc otázek když jsem mu řekla že jsem Stark.
Povídali jsme si asi ještě hodinu a ceklkem jsme si rozuměli
Po další půl hodině ke mě do cely přišel nějaký chlap.
James to celé pozoroval. Odvedli mě do místnosti a posadili na křeslo a vymazali mi paměť. Probudila jsem se v mém "pokoji" ale nic jsem si nepamatovala.
Uviděla jsem malé okýnko tak jsem šla k němu
Viděla jsem muže, připadalo mi že ho znám, ale nebyla jsem si jistá.
,, O MŮJ BOŽE! SAM" zakřičel ale já ho nepoznala.
,, Kdo je Sam?! " podívala jsem se na něj smrtelným pohled.
ZKRÁCENÍ :
Na Buckyho si nepamatuješ, Buckymu udělali to samý a dali vám jiná jména
Sam Stark : Emily Huds (Dark Soldier)
Bucky : Winter Soldier
YOU ARE READING
The Extraordinary Life of the Billionaire's Daughter || CZ Avengers
ActionDcera Tonyho Starka o které nikdo neví. Ve svých 18 letech se přestěhuje do Berlína za práci, ale tam se to trošku víc zvrtne. Hydra jí začne využívat v boji.