🌸⭐️Хөгжилдье⭐️🌸

104 3 0
                                    

Бид ачаагаа тавиад янзлаад гартал ангийнхан бүгд тойроод суучихсан байв. Сараа өөрийн анги руугаа яваад Тэхи бид 2 ангийнхан дээрээ очтол Хансу бид 2т хоол өгөөд "Өлссөн биз дээ энийг ид" гээд өөрийнхөө хоолыг идэхээр нь бид 2 тэнд суугаад хооллож байтал хажууд нэг хүн ирж суухад Хансу "Өө жонгүг хүрээд ирвүү хоолоо ид" гэхэд би цацах шахлаа. Жонгүг хансуд "Баярлалаа" гээд хоолоо идэж эхэллээ. Тэр царайлаг харагдаж байна.

Галзуурчээ. Кан Суни ухаан орж үз.
Манай ангийн Инү "Залуусаа тоглох уу" гэхэд ихэнх нь зөвшөөрөөд тоглохоор боллоо. Инү "За тэгвэл шийтгэл ба үнэн тоглох уу" гэхэд инхэнх нь толгой тохиоход Инү "Энэ шилийг иргүүлнэ. Таарсан хүн нь үнэн эсвэл шийтгэл шүү" гээд нэг шилийг эргүүлэхэд эхлээд Юна дээр таарлаа. Инү "За шийтгэл эсвэл үнэн" гэхэд бүгд түүн рү харахад Юна "Үнэн" гэхэд Инү "Сайн хүн чинь хэн бэ" гэхэд Юна рүү бүгд хараад бүгд л "Дудудудуу" гэхэд Юна "А-Ангийн Дарга" гээд доошоо харахад бүгд л орилж байхад надад нэг л уур хүрээд байх мэдрэмж юу вээ?? Юна бос ч ирээд шилээ эргүүлэхэд....НАД ДЭЭР ТААРЧИХЛАА.

Юна "Шийтгэл эсвэл Үнэн" гэхэд бүгд л над руу харж байлаа. Жонгүг ч хүртэл. Би "Үнэн" гэхэд бүгд л урвайсан царай. Сэра тэр дундаас "За тэгвэл Хансутай үерхдэг биздээ?" гэхэд Хансу дассан мэт над руу хараад "Чи юу гэх гэж байна" гэсэн харцаар харахад Би "Үгүй бид зүгээр л багасаа найзалсан найзууд тиймээс л дотно" гээд дуугүй болоход бүгд итгэж ядсан царай Тэр дундаас Мино бос ч ирээд "Шийтгүүл худал хэллээ" гэхэд би үнэхээр гайхаад "Би үнэн хэлсэн шдээ....Тиймээ Хансу би үнэн хэлсэн тэ" гэхэд Хансу "Хөөе больцгоо Суни үнэн хэлсэн итгэхгүй 1-3р ангийн Ханүгаас асуугаад үз" гэхэд бүгд итгэсэн юм шиг байна. Дуугүй болоход би босоод шилээ иргүүлэхэд Хансу таарчихлаа. Би "Зиак И Хансу шийтгэл эсвэл Үнэн" гэхнд тэр "Шийтгэл" гэхэд би ч зэвүүн инээн "Будаг чинь байна уу охидоо гэхэд зарим нь надад будагаа өглөө. Би Хансугийн урд очоод уруулын будгаар нь уруулыг нь хэтрүүлж буудаад нүдийг нь тойруулж цэнхэрээр будаад контероор хацар дээр баахан цэг зураад утсаа гаргаад зургийг нь авлаа. Би түүний урдаас холдоод "Чиний шийтгэл" гэхэд бүгд пир хийтэл инээгээд би ч тэвчилгүй чанга чанга инээлээ.
Хансу босоод Шилээ эргүүлэхэд Жонгүг дээр таарлаа. Жонгүр "Үнэн" гэхэд Хансу над руу зэвүлн инээгээд "Кан Сунид татагдаж байсан уу?" гэхэд би цацах шахлаа.
Би жонгүг руу харахад тэр над руу хараад "Би..."



Түүний хэлсэн үгийг бодохоор л гомдоод байх юм. Яаж тэгж хэлж чаддаг байна. Би ч гэж би жоохон л туслахад нь догдолж дурлаж интэр. 

👶🌼My little BOY🌼👶Where stories live. Discover now