Би буруу ойлгосон байсан

190 5 0
                                    

Өглөө босоод хичээлдээ явахдаа бэлдээд гэрээс гарлаа. Цаг эрт учир саравчинд сууж байхдаа найзад руугаа мсж бичлээ.
                     <BTS-ийхэн>
Жон туулай🐰: Та нар хаана байна??
Сүйтгэгч: Би сургууль руу явж байна.
Мочи: Би гэрээсээ гарч байна.
Омма: Би босож байна.
Мочи: @Жонгүг чи өөрөө хаана байна??
Жон туулай🐰: саравчинд тэгвэл сургууль дээр уулзъя

Би утсаа халаасанд хийгээд сургуулийн зүг явлаа. Миний урд нэг охин түүний хажууд Хансу, Хансугын дүү 2 байсан. Тэр охины хоолой дуулдахад хэн гэдгийг таньсан юм. Дахиад л энэ зүрх хүчтэй цохиод эхэллээ. Чи яг намайг яачихсан юм бээ??

Сургууль дээр ирээд анги руугаа ороход тэр ирчихсэн сууж байлаа. Гэхдээ хажууд нь И Хансу байсаар байна. Энэ 2 жинхэнээсээ үерхдэг гэж үү??
Би яг юу бодоод байгаа юм бээ Кан Суни надад хамаагүй тэр бусадтай адил. Өөртэйгөө ярьсаар суудалдаа суулаа.

Цайны цаг учир найзуудтайгаа уулзах гээд дээвэр дээр иртэл тэд аль хэдийн ирчихэж.
Хусог "Жонгүг яст мэдхий юу удаан юм бээ"
Намжүүн "За яахав ядраа биз ангийн дарга шүү дээ"
Жонгүг "Та л намайг ойлгох юм даа намжүүн хён"
Жимин "Нээрээ манай ангид нэг хөөрхөн охин шилжиж ирсэн шд"
Тэхён "Харин тийн"
Согжин "хэн гэдэг юм"
Жимин: Сүжи. Тэхён: Тэхи
Согжин "Нэрийг нь зөв санаж байгаа юмуу та нар"
Намжүүн "Наад 2 чинь 2оор хүүхэд ярьж байна"
Хусог "Манай Намжүүн сургуулийн бүх хүүхдийг мэднэ шүү"
Сургуулийн бүх хүүхдийг мэднэ??
Түүнийг асууж болох болов уу??
"Намжүүн хён та Кан Суни-г мэдэх үл?" Ах хэсэг бодож байснаа "Аан Кан Суни танай ангид шилжиж очсон, мэднэ яасан" Би хариуд нь "Зүгээр л" Гэнэт Юнги хён хажуунаас орж ирэн "Дурлачхаа юу" гэж асуухад бүгд орилолдоно. Хусог хён хажуунаас "Байж Кан Суни арай бүжгийн дугуйланд явдаг уу" гэхэд Намжүүн хён "тийн" Бүжгэлдэг байхнээ хөөрхөн юм.
Хусог "Эээ жонгүг аа чи ямар азгүй гэхээрээ тийм охинд дурладаг байнаа" бүгд хусог ахын хэлсэн үгэнд гайхаж байлаа. Би ч ялгаагүй. Хусог ах үргэжлүүлэн "Бүжгийн дугуйланг ёстой л буулгаж тавьдаг яахав гоё бүжиглэдэг л дээ гэхдээ эрэтэй хүнийг өөртөө ортуулдаггүй жинхэнэ хатуу самар чи бүтэхгүй ээ" гэхэд гайхаж байна И Хансутай дотно шд ахаас асуух гээд "Гэх--" ах миний яриаг таслан "И Хансу И Ханү Гү Үсон билүү тэр 3тай багаасаа найзалсан гэсэн бас найз залуу байхгүй" гэж ахыг хэлж дууссаны дараа согжин ах "чи яаж сайн мэдээд байгаа юм" оновчтой асуулт энэ шүү дээ.
Хусог ах "Манай дугуйланд түүнийг мэдэхгүй худалч хүнд гэхэд нэг ч амьтан байхгүй шүү бүгд мэднэ" аан гэхдээ л Юнги ах бодлыг минь таслан "Завсарлага дуус ч байна Би явлаа тэгээд Жонгүг амжилт тусламж гарвал хэлээрэй" гээд бүгд бууцгаалаа би ч ялгаагүй бууч байхад нэг хүн ирээд намайг мөргөчихлөө. Хэн гэдгийг харах гээд харцаа өргөхөд бодолд минь яваа охин зогсож байлаа.

<Сунигийн талаа>
Хансугаас түрүүлээд гүйж байгаад нэг хүн мөргөчихлөө босоод хартал Жонгүг зогсож байлаа. Тэр "Зүгээр үү" гэхэд би түүнийг ширтэж байснаа сай л анзаарч хурдан бослоо. Тэр "Зүгээр үү сургууль дотор гүйх аюултай одоо анги руугаа явах уу" гэхэд зүрх минь зогсчих шиг боллоо. Тэр дэндүү царайлаг халамжтай юм. Гэнэт тэр миний биед хүрээд "Кан Суни зүгээр үү" гэхэд толгой дохилоо. Бид 2 анги руугаа явна. Энэ удаа бид зэрэгцэж алхана. Миний зүрх гэхдээ яагаад ингэж зохиолоод байгаа юм бол??
Бид 2 ангид орж ирэн суудал суудал даа сууцгаасан юм. Би тэрэн лүү өөрийн мэдэлгүй ширтэж байна. Би чинь яачихваа. Хичээлээ хий Кан Суни. Гээд урагш харан.

Хичээл тараад гадаа бороо орж байна. Залуус завгүй гээд түрүүлээд явцгаасан болохоор ганцаараа явахаас гэхдээ яаж гэж бодож байхад араас намайг дуудах нь сонсогдлоо. Эргэж харахад Жонгүг зогсож байна. Дахиа л нөгөө зүрх. Жонгүг урд минь ирээд "Шүхэр байхгүй юмуу" гэхэд би зүгээр л толгой дохиолоо. Тэр "Гадаа удахгүй харанхуй боллоо би чамайг хүргээд өгий" гэхэд би балмагдана. Тэр миний бодлыг уншсан юм шиг "Манай гэр танай гэртэй ойролцоо юм шиг байна лээ өглөө ирж байхыг харсан юм" гэхэд нь би "Аан тэгвэл бороо ширүүсэхээс өмнө явий гэхэд тэр " За" гээд бид 2 түүний шүхэрэн доор алхан явна. Манай гэрийн үүдэнд ирэхэд би түүнлүү хараад "Хүргэж өгсөнд баярлалаа одоо явдаа болгоомжтой яваарай" гээд орох гэсэн чинь тэт гэнэт гарнаас чинь бариад "утсаа өгчих" гэхэд би ойлгон гараа татаад дугаараа хийж өглөө.

<Жонгүгийн талаас>
Би түүний гараас барьсан.
Би түүний дугаарыг авсан.
Би догдлож баярлаж байна.
Гэртээ ирээд түүнлүү мсж бичлээ.
Кан Суни🌸
Энэ миний дугаар шүү
Асуух зүйл гарвал мсж бичиж болно шүү.
Баярлалаа
Тэр үзэсгэлэнтэй хөөрхөн төгс би түүнд дурлачихсан.

"Чи дэндүү хөөрхөн төгс үзэсгэлэнтэй өө сэвгүй сахиусан тэнгэр".
Жонгүг
"Чи эгдүүтэй ичимхий өхөөрдөм гэнэн баяцхан залуу"
Кан Суни

👶🌼My little BOY🌼👶Where stories live. Discover now