🌺Бидний анхны уулзалт🌺

355 5 0
                                    

Ахын орилох дуунаар сэрнэ. Үнэхээр яршигтай ах.
Юнсон "Суни босоорой хичээлээсээ хоцорлоо" гэх дуунд нь босж өөрийгөө бэлдээд доош буухад өглөөний цай бэлдсэн байх шиг хальт идсэн болоод "Убба хүргэж өгөх юмуу" хариуд нь "убба нь чухал уулзалттай" би зүгээр л "Ззө" гээд гэрээс гарна. Автобусны буудал дээр ирээд автобусандаа суугаад группд бичнэ.
💓Миний найзууд 💓
Суни: Та нар хаана бн
Ханү-Ах бид 2 тусдаа явж байгаа шүү
Хансу- Би бэлтгэлээ тарчихлаа одоо шууд сургууль дээр очлоо
Ханү- Хён!!!
Суни- Заза Залуусаа би ирчихлээ хүлээж байя
Ханү- Нээ (Заа) Нүүна (Эрэгтэй хүн өөрөөсөө эгч хүнийг дуудахдаа)

Сургууль дээр ирээд автобуснаас буугаад сургуулийн үүдэн дээр нөгөө 3аа хүлээн.




"Яаа Жон Жонгүг" гэх дуу хаа нэгтэйгээс гарна. Нэг хүний араас 6хүн хөөцөлдөнө.
"Та нар өөрсдөө эхэлсэн шдээ"
Тэр дундаас хүчээ барсан бололтой нэг өндөр залуу "Жонгүгаа уучлаарай одоо утас өгөөдөх гуйя"
Нөгөө залуу хариуд нь "Би утасийг чинь аваагүй авч байгаа дүр исгэж буцаац хийсэн шд" гээд туулайн шүдээр малийн. Түүний найзууд нэгнээ шоолон уурлах нь уурлана.
Тэд нар сургууль руугаа орж байхад Жонгүгийн харцанд хэн нэгнийг хүлээн зогсох үзэсгэлэнтэй нэгэн харагдана. Түүний зүрх хэмнэлээ алдан хурдан хурдан зохилно. Тэр түүн руу ширтэн зогсон хажуу талаас нь түүний найз дуудан дагуулан явна. Тэр замдаа түүнийг яг хэн болхбг мэдэхийг нууцхан хүснэ.
          <Сунигийн талаас>
Тэд ирж бид сургууль руу орно. Найзууд маань энд сурдаг учир тэдний шахалтаар энд шилжиж ирсэн минь.

"Менежер" гэсэн хаалгыг тогшиход дотроос нэгэн хоолой "ор ор" гэх нь сонсогдоно. Ороход 40оод насны эмэгтэй сууна. Түүний урд миний насны нэгэн банди зогсон. Бүсгүй "Шилжиж ирсэн хүүхэд биздээ" гэхэд толгойгоо дохин. Бүсгүй залуу руу хараад "Жонгүг аа энэ танай ангид шилжиж ирж байгаа охин харин энэ бол Жонгүг танай ангийн дарга чи түүний ангийг нь зааж өгөөрэй за одоо хичээлдээ орцгоо доо" гэхэд бид 2 бөхийн түүний өрөөг орхин гарна. Гараад урд тэр банди алхан түүний хойноос алхаад нэгэн ангийн үүдэнд ирэхэд тэр "Ороод ир" гээд түрүүлээд орлоо. Тэр ангид ороход хүүхдүүд өөсрдийн зүйлээ хийж байлаа. Нөгөө банди самбарын урд очоод "Алив бүгд байр байрандаа сууцгаа" гэхэд бүгд байр байрандаа суулаа. Нөгөө банди чинь үргэлжлүүлэн "Манай ангид шинэ сурагч шилжиж ирсэн" гээд над руу хараад "Өөрийгөө танилцуулан уу" гэхэд "Сайна байна уу? Суни гэдэг" гэхэд Тэр банди "Намайг Жон Жонгүг гэдэг. Чи тэр цонхны наад талд суучих" гэлээ. Заасан газар нь суугаад тэр ч өөрөө өнөөдөрийн жижүүрийг хэлээд суудалдаа суугаад удаагүй багш орж ирж хичээлээ заана.
                 <Жонгүгийн талаас>
Менежер дуудсан учир очиход тэр надад өнөөдөр шинэ сурагч ирж байгааг хэлэхэд гаднаас нэгэн охин орж ирнэ. Тэр охин орж ирээд нэг ч үг дуугарсангүй. Менежерийн өрөөнөөс гараад тэр миний ард алхан догдлох энэ мэдрэмж яг юу вээ. Нэг мэдэхэд ангийн үүдэнд ирэхэд Түүнд ороод ир гэсэн юм орж ирээд хүүхдүүдийг чимээгүй болгоод түүнийг танилцууллаа. Түүнийг Суни гэдэг юм байна. Хөөрхөн нэр байна. Түүнийг сул суудалд суулгаад өөрөө бага сага зүйл хэлээд суудалдаа суугаад хичээл орохыг хүлээлээ багш ч орж ирж хичээл эхэлнэ.

Хичээл дуусч тарах болоход хичээлээ далд хийгээд ангиас гарахад Суни гарч байлаа гэхдээ хажууд нь манай ангийн Хансугаас сугдаа явж байсан. Мэдээж ийм хөөрхөн охин найз залуутай байж таарна шүү дээ. Тэнэг Жонгүг. Өөртэйгөө ярисаар сургуулиас гарч явлаа.

                <сунигийн талаас>
Миний орсон ангид И Хансу байсан. Хичээл тараад цүнхэндээ хичээлээ хийгээд Хансу над дээр ирээд "Явах уу нөгөө хэд хүлээж байгаа бас чамд сүү авч өгий" гэхэд би босоод "Тэгвэл явцгаая" гээд сугадлаа.
Жонгүгийн хажуугаар зороход тэр нэлээн гайхсан царайтай зогсож байлаа. Гэхдээ надад ямар хамаа байна даа. Сургуулиас гараад нөгөө хэдтэйгээ уулзаад харилаа.

"Бидний анхны уулзалт сайхан байгаагүй ч бидний зүрхэнд хоногшин үлдсэн"
                                      Жонгүг
"Анхны харцаар дурлаагүй ч би чамдаа хэтэрхий гүнзгий дурласан юм шүү"                            Суни

👶🌼My little BOY🌼👶Where stories live. Discover now