Ахын болзоо

105 5 0
                                    

Өнөөдөр хичээлтэй учир өглөө босоод хичээлдээ явахдаа бэлдлээ. Гэрээс гартал Жонгүг бас өчигдөр тэнд байсан охин хүлээж байлаа.
Нэр И Хана Тэр яагаад энд байгааг ёстой ойлгохгүй нь.
Жонгүг "Суни гараад ирсэн үү явцгаая" гэхэд би очиж гарнаас нь хөтлөөд "Тэгье" гэхэд нөгөө охин чинь "Кан Суни гэлүү И Хана гэдэг Жонгүгийн ирээдүйн эхнэр" гэхэд инээд хүрлээ. Жонгүг "Сэра амаа мэдэж яриарай" гэхэд Сэра "Үнэн л биздээ." гэхэд миний инээд хүрээд инээчхэв тэр хүүхэн "Юундаа инээв" гэхэд би "Одоо ч сэтгэлийг нь татаж чадахгүй байж ирээдүйн эхнэр мөрөөдчихсөн юм бэ.... Тэгээд бас сургуулиа олоод ирэн биздээ жонгүгтай ярилцах зүйл байна" гээд чихээр алхлаа.

Жонгүг "Юу юм" гэхэд би ойлгосонгүй "Ммм?" гэхэд тэр "Юу яриах гэсэн юм" гэхэд одоо л ойлголоо "Ярих зүйл байхгүй ээ тэр хүүхнээс холдохыг хүсээд чиний гараас атгаад 2уулхнаа алхахыг хүсээд" гэхэд тэр инээн "Хөөрхөн шүү гээд духан дээр үнсэн.

Бид сургууль дээр ирээд ангидаа ороход ихэнх нь ирчихсэн бид 2 суудалдаа суугаад байж байхад багш орж ирлээ. Багш "За хүүхдүүдээ манай ангид дахиад нэг хөөрхөн охин ирлээ. Ороод ир" гэсний дараа И Хана ороод ирлээ. Манай ангид ирсэн байхнээ. Тэр өөрийгөө танилцуулаад дууссаны дараа Багш " Чи Жонгүгийн хажууд суучих" гэхэд би "БАГШАА Хансу хажууд чалчаад амар заяа үзүүлэхгүй байна би жонгүгтэй сууж болно биздээ" гээд цүнхээ аваад жонгүгийн хажууд суулаа. Багш над руу хараад "Хансу чалчаан үнэн л дээ за тэгвэл Хана чи тэрэнтэй суучих" гэхэд би ялалтын инээмсэглэл тодруулан сууна. Жонгүн ширээн доороос гарыг минь атгаад над руу хараад "Мундаг шүү миний гүнжхэн" гэж шивнэхэд би яагаад ч юм догдолж өдөөс нь харж инээсэн юм.

Хичээл орсоор завсарлагаа болоход Юнги ах Тэхи би жонгүг хансу Үсон Жимин Тэхён Бёл Юнжи бид 10 хооллоо. Юнги ах бусадтайгаа хооллож болох ч энд найз охин нь байгаа гээд бид нартай хооллоно.
Тэхи "Суни чи тэр И Ханаг жонгүгтай сууна гээд хардаад багшид тэгж хэлсэн үү" гэхэд Хансу хажуунаас нь "Харин тийн би нээх их чалчдаггүй шд" гэхэд Үсон Бид 2 зэрэг "Бурхан худал хэлсэнг чинь өршөөх болтугай" гэхэд бүгд инээлдэнэ.
Зохиолчийн талаас:
Удалгүй тэр И Хана бидэн дээр ирээд "Би энд сууж болох уу Жиминаа Тэхёнаа Жонгүгаа Юнги убба болох уу" гэхэд охид хоорондоо ярьж байснаа болиод хоолоо идэж байгаад бүгд зэрэг "Би болчихлоо явлаа" гээд үг дуугүй яваад өгсөн байлаа. Юнги Тэхён Жимин Жонгүг 4 гайхан ард нь сууж байхад Жонгүгийн суни сууж байсан суудалд Хана суучихсан байлаа. Үсон зүгээр хоолоо идэж харин Хансу юу болсонг ойлгохгүй байж байгаад түрүүлж ам нээн "Охид яагаад явчихав" гэхэд Үсон халбагаа ширээн дээр тавиад "И Хана би нялуун зүйлд дургүй болохоор шууд хэлье. Шугам битгий дав найз охидтой залуусын хажууд байснаар чамд л таагүй ялан гуяа Жонгүгтай дотно байх хэрэггүй Суни даруухан ч уурлаж дургүйг нь хүргэсэн өөрийнхөн юмаар оролдоод байгаа хүнийг алчхаж чадах нэгэн амиа бодоод эд нараас хол бай сануулсан шүү" гээд тэр босож явахад Хансу ардаас нь "Тийм шүү үнэхээр аймар гэнэн нэгэн уурлавал дэлхийг сөнөөх нэгэн шүү болгоомжтой байгаарай" гээд босоод явлаа. Жимин тэхён юнги жонгүг 4ч найз охидыгоо аргадахаар явцгаалаа. Тэнд үлдсэн Хана өөртөө сонсогдох төдий "Жонгүгаа чи сайн хүнтэй учирсан байхнээ ашгүй дээ би чиний хажуунаас явсан нь дээр бололтой" гээд босож явлаа.

👶🌼My little BOY🌼👶Where stories live. Discover now