💓😝Чи тэнэг😝💓

94 1 0
                                    

Бид үерхээд 1сар болж байна. Бид Ханү Хансу Үсон тэгээд Жимин Тэхён Намжүүн сонбэ Согжин сонбэ Хусог сонбэд хэлсэн. Үгүй ээ Жонгүг аль хэдийн тэдэнд хэлчихсэн байсан би л найзууддаа хэлсэн. Өнөөдөр амралтын өдөр Жонгүг завгүй учир найзуудаараа цуглаад тоглоё гэж бодоод тэдэн руу бичлээ.
💓Миний найзууд 💓
Суни: Та нар хаана байгаа юм??
Ханү: Бид манайд цуглах гэж байна яасан??
Хансу: Жонгүгаа яачхаад бидэн рүү бичээд байгаа юм??
Үсон: ...
Суни: за уучлаарай өнөөдөр эгч нь бүхнийг даая би очиж болох уу
Ханү: Тахиа авчирвал бодож үзье
Хансу: Бас пизза
Үсон: Бас амттан нүүна
Суни: 1цагийн дараа очлоо.
Ханү: Хаана байгаа юм би тань руу явлаа.
Суни: Би гэрээсээ гарах гэж байна.
Ханү: Тэгвэл автобусны буудал дээр уулзъя
Би гарах гээд хувцсаа өмсөх гээд жинс өмсөөд дээр нь ахын хамгийн гайгүй жижиг гэсэн хар малгатай цамцыг өмсөөд хар пүүз өмслөө. Утас түрвүүч чихэвч түлхүүрээ аваад гарлаа. Чихэвчээ зүүгээд дуу сонсож явж байсан миний нэрийг дуудах шиг болоод эргээд хартал миний туулайхан явж байлаа. Би "Жонгүгаа" жонгүг нааш гүйж ирээд "Манай Суни энд юу хийж байгаа юм" гэхэд Би "Аан Найзуудтайгаа уулзах гээд л" гэхэд Тэр муухай царайлаад "Хэн??" гэхэд Би түүнийг тэврээд "Ханү Хансу Үсон ойрд тэднийг тоохгүй байсан биш надтай харьцахаа болиод тэгээд л дуртай юмыг авч өгөх гээд" гэхэд тэр "Дандаа эрэгтэй найзууд яагаад чамд Тэхигээс өөр эмэгтэй найз байдаггүй юм бээ заза би харин ээжийн захисан зүйлийг авах гээд л" гэхэд би түүнээс салаад"Хамт автобусны буудал явъя" гээд түүнээс хөтлөлөө.
Бид автобусны буудал дээр ирэхэд Ханү "Ямар удаан хүлээлгэдэг юм бэ" гээд Жонгүгыг хараад "Хамт явах юмуу" гэхэд Ханү дээр очоод "Үгүй ээ өөр зүйлд явж байгаа....Заза гүги бид 2 явлаа чи явдаа хайртай шүү" гээд хацар дээр нь үнслээ. Тэр ч бас хацар дээр минь үнсээд "Баяртай эрт хариарай" гээд тэр цааш явахдаа Ханү руу алах нь холгүй харцаар харж байлаа. Ханү "Хүүү танай тэнэг туулай чинь намайг алах шахлаа" гээд ццаш алхлаа. Би түүний араас очоод "Ханү эхлээд Тахиа Пиззагаа авъя" гэхэд тэр дуртай дургүй нь мэдэгдэхгүй намайг даган алхан. Ханү гэнэт зогсоод "Суни нүүна Хансу хён Үсон хён 2 хамт гадуур зугаалъя ирж явна гэнээ" гэхэд би ч толгой дохин бид 2 ойрхон кафе орж суухаар боллоо. Ханү "Та даан шүү 1 нэрстэй бялуу 1 шоколадтай бялуу 1 сүүтэй кофе 1 гүзээлзгэнэтэй сүү" гээд тэр ч захиалгаа өгсөн болохоор би тооцоогоо хийгээд ширээн дээрээ ирлээ. Бид 2 ойрд ву болсон талаах ярьж байхад тэд ч ирлээ. Хансу "хэдүүлээ юу хийх үү" гээд ханүгийн бялуунаас иднэ. Ханү "Хён битгий минийхийг идээд бай" гэхэд Үсон "Кино үзэх үү ойрд үзээгүй" гээл бас Ханүгийн сүүнээс уулаа Ханү ч уурлаад тэд нар хэрэлдэх нь хөгжилтэй юмаа. Би тэд нарын хэрүүлийг таслаад "Кино үзээд Парк оръё тэгээд хоол идээд" гэхэд тэд над руу хараад нэгэн зэрэг "Манай Суни ухаантай шүү" бид ч тэр газраас гараад кино театр орлоо. Хансу инээдмийн кино үзэн гэж зөрүүдэлсээр бид инээдмийн кино үзэхээр боллоо. Ханү тасалбараа захиалж байх хооронд Хансу бид 2 явж амттан авахаар боллоо. Хансу "Үнэн хөгийн тэр киног үзэх хэрэгтэй юмсан" гээд Ханүд уурлаалаад байлаа би ч түүн рүү хараад "Би жонгүгтай хамт үзчихсэн" гэхэд тэр гайхаж байгаад "Уур хүргээд байгаарай харьцахгүй шүү" гээд бид 2 амттанаа аваад кинондоо орлоо.

Зохиолчийн талаас:
Суни найзуудтайгаа явж ардаас нь хүн дагаж байсанг анзаараагүй бололтой. Тэд нарын араас хар хувцастай 7 залуу даган.
Нэг залуу" хөөш Жонгүг ингэх хэрэг байгаа юмуу найзууд биздээ түүнийг яавал гэж дээ" гээд уурлах нь Жонгүг болон найзууд нь гэж илтгэнэ.
Жонгүг "Юнги хён эр эмийн голд найзууд гэж байдаггүй юм за юу"
Жимин "Сэра та 2 юу юм" гэхэд Тэхён нудраад "Асуудал 1т Ханү биднийг харчихлаа. 2т Ханү ирж байна" гэхэд тэд тэрний зүг харахад Ханү зогсож байлаа. Тэд айж сандарч худал үг хайж байхад Хансу Үсон 2 түүнийг хажууд ирэхэд тэд ч үхлээ л гэж бодож байхад Хансу "Энд юу хийж байгаа юм" гэхэд Согжин "Бид харин Кино үзэх гээд л" гэхэд Ханү уурласан өнгөөр ингэж үү" гэхэд Намжүүн "Жимин юмаа унгаад алга болгочихлоо гээд хайж байсан юм Энд таарна гэдэг сонин тохиол шүү Сайн уу Үсоноо" гэхэд Үсон "Сайн байна уу сонбэ" гээд бөхийхөд Жонгүг "Та нар кино үзэж байгаа байхнээ" гэхэд Суни Цаанаас хүрж ирээд "Кино үзэхээ больцгооё би явлаа" гээд гараад явчхав. Бүгд гайхаж зогсож байхад Ханү нэг зүг рүү хараад "Ойлгомжтой" гэхэд бүгд тэр зүг руу харна.
Сунигийн талаас:
Кинондоо идэх зүйлээ авж байхад нэг бүсгүй нэрийг минь дуудах шиг боллоо. Би түүн рүү харахад "Мөн байна Кан Суни мөн биздээ" гэхэд хэдэн охид байлаа. Би ч танихгүй байсан болохоор "Хэн билээ" гэхэд "Намайг танихгүй байна уу хүний залуу булаагаад алга болчихсон байж" гээд уурлахад хэнийг танилаа. Энд ирэхээс өмнө би их сул дорой байсан хүүхдүүд намайг дээрэлхэж байсан. Нэг өдөр надад сахиусан тэнгэр мэт нэг залуу надад тусалж намайг хамгаалж хайрлаж эхэлсэн.
Тэр "Овоо болсон байна шүү" гээд намайг мөрөөр тэврэхэд Би "өөрөө хэн бэ" гээд түүнийг орхиод явлаа. Тэдний байгаа газар очоод явахаа хэлээд тэндээс гарлаа. Гэрлүүгээ харьж явж байхад Нэг хүн миний ардаас тэвэрлээ. Тэр хүн "Манай залуу авхай энд юу хийж яваа юм бэ" Энэ үнэрийг би хаанаас танин "Гүги яаж мэдэж" гэхэд тэр намайг өөрлүүгээ харуулаад "Энд найзуудтайгаа кино үзэх гээд л чамайг хараад хүрээд ирлээ. Харин чи энд юу хийж байгаа юм" гэхэд Би "Гүги уг нь Ханү Хансу Үсон бид 4 кино үзэх гээд тэгсэн хуучин сургуулийнхаа муухай дурсамжтайгаа таарчихсан тэгээд гараад ирсэн" гээд түүний цээжинд улам наалдахад "Ямар хүүхдүүд нь миний охинг айлгадаг байна надтай таараад үзэг болгоод тавинаа" гэхэз миний инээд хүрээд "Жонгүг чи ч" гээд инээхэд Жонгүг өөрийг нь шооллоо гээд бөөн юм болж зай авахгүй яриад байсан болохоор нь уруул дээр үнсчихсэн. Тэр гайхаж хараад "Битгий гэнэт ингэ л дээ" гээд зүрхээ дараад "Дахиад ганц" гэхэд нь үнэсэх гэж буй дур үзүүлээд хацар дээр үнслээ. Тэр "Суни~яа" гэхэд би түүний гараад бариад "Явцгаая хүргээд өг" гэхэд тэр толгойгоо дохиод бид хөдөллөө.

Чиний хийх бяцхан үйлдэл бүхэн миний зүрхийг зогсоох чадалтай гэдгийг мэдэх үү?
Жонгүг

Чи хэрэгтэй үедээ үргэлж над дээр ирдэг би чамд дэндүү хайртай болчихсон.
Кан Суни

👶🌼My little BOY🌼👶Where stories live. Discover now