Giriş~

890 70 11
                                    

Eveett selamlar efendim ilk önce bu fic hakkında konuşup ilk bölüme geçeceğiz.

Baştan söyleyeyim tekrar aynı şeyler olsun istemiyorum. Oy verip yorum yapmayacaksanız okumayın. Emek verdiğim bir şeyin bu şekilde olması beni üzer. Siz böyle yaptığınız zaman sizin beğenmediğiniz hissine kapılıyorum. O yüzden ne yapıyoruz oy verip yorum yapıyoruz beni üzmüyoruz :)

Biraz fic hakkında bilgi vereyim bölümler kısa olacak 300 - 400 - 500 kelime arasında olacak belki bölümün konusuna göre artabilir. Yorum yapacağınız zaman çok kısa olmuş neden bu kadar kısa veya bölümün kısalığıyla alakalı bir şey yazacaksanız yazmayın bu beni çok rahatsız ediyor. Veya işte ben bu bölümden bir şey anlamadım diğer bölümü at falan da demeyin.

Ficin konusu hakkında da bilgi verelim Taehyung ailesinden uzak yaşayan bir genç Jungkook ise ailesini bir trafik kazasında kaybetmiş birisi ikisi birbirlerinin yaralarını saracak birbirlerine umut olacaklar. Ficin içinde kaos ortamı kötü şeyler olmayacak ben böyle şeyleri pek sevmem belki küçük heyecanlar katabilirim.

Daha bilmeniz gereken bir şey var mı bilmiyorum ama bu kadarı yeterli bence. Umarım keyifle okuyacağınız güzel bir fic olur yorumlarınızı ve oylarınızı kesinlikle eksik etmeyin sizin desteğiniz ile büyüyecek sonuçta.

Sizleri çok çok seviyorum umarım beğenirsiniz 💗

My Safe Place | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin