Ben Taehyung - 2

704 55 18
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!

İyi okumalar...

..............................................

-Jungkook

Neredeyse yarım saat sonra Jimin ve Taehyung hariç herkes gelmişti. Onlar gelene kadar Seokjin hyung'un aldığı atıştırmalıkları tabaklara koyup oturma odasında ki orta sehpaya taşıdık. Namjoon hyung ve Hoseok hyung birbirleriyle atışırken bir anda kapı çalmış hızlıca kapıya koştum. Kapıyı açtığımda önde Jimin arkasında Taehyung vardı. Jimin hemen öne atlayıp '' Biz geldiiiikkk! '' diyip içeri geçti arkasından Taehyung bana baktı ve güldü daha sonra içeri geçti. Bu bakış beni biraz garip hissettirmişti ama çok takmadan içeriye diğerlerinin yanına geçtim.

Kısa bir tanışmadan sonra birbirimize iyice ısınıp sohbet etmeye başladık. Şuana kadar hiç bir sıkıntı yoktu ve her şey çok normal ve güzel gidiyordu. Taehyung dışarıdan sert ve kaba biri gibi gözüksede etrafa neşe saçıyordu. Son zamanlarda modum biraz düşük olsada Taehyung garip bir şekilde daha iyi hissettirmişti. 

Masaya dönüp baktığımda içecek bir şeyin kalmadığını fark edip mutfağa doğru ilerledim. Buzdolabından bir kaç tane içecek alıp dolabın kapağını kapatırken bir anda Taehyung içeri girmiş beni gördüğünde gülümsemişti. Bana doğru gelip '' Jungkookie iyi misin biraz durgun görünüyorsun. Yardımcı olabileceğim bir şey var mı? '' diye sorduğunda gözlerine doğru baktım. Çok masum bakıyordu. '' Önceden olan bir olay aklıma geldiği için biraz duruldum ama sorun yok. '' gülümseyip kafamı çevirdim. '' Tamam Jungkookiee. Ne zaman anlatmak istersen yanındayım unutma tamam mı? '' Tamam anlamında kafamı salladım daha sonra diğerlerinin yanına geçtik.

1 saat sonra Seokjinler gitmiş Jimin ve Taehyung kalmıştı. Jiminle birlikte etrafı toparladıktan sonra içeriye geçip oturmuştuk.  

'' Benim telefona bakmam lazım hemen geliyorum. '' Jimin yanımızdan kalkıp gitmişti. Taehyung ve ikimiz salonda tek başımıza kalmıştık. Taehyung'un bana baktığını hissetmiştim ama nedense bakmaya korktum. Jimin bir kaç dakika sonra yanımıza gelip '' Jungkook küçük bir sorunumuz var. '' ne oldu gibisinden bakarak '' Bizim eve misafir geldiği için annem bana sende kalmamı söyledi. '' Taehyung'a bakıp Jimine döndüm '' Benim için sorun yok alıştım zaten. '' Jimin Taehyung'un yanına oturup '' Taehyung'da bizimle kalsa sorun olur mu acaba? '' bunu diyeceğini biliyordum ama çok tepki vermemeye çalışarak '' Olur tabii ki sıkıntı yok. ikinize misafir odasını hazırlarım ben. '' diyip Jimine baktım tamam anlamında kafasını sallamış Taehyung'a bakmıştı. Ayağa kalkıp ilk önce mutfağa geçip su içtim. Biraz garip hissetmesem de bir şey olmayacağını düşünerek misafir odasına geçtim. 

'' Odayı hazırladım ben odama geçiyorum bir şey olursa bana seslenebilirsiniz biraz ders çalışacağım. '' ikisi de tamam anlamında kafalarını sallayıp konuşmaya başlamışlardı.

Odama girip masama oturup düşünmeye başladım. Taehyung gerçekten çok farklı birisiydi ve doğal olarak onu düşünmeden edemiyordum. Şuan da bunları düşünüp kafaya takmak için çok erken olduğu için kendimi yormamaya çalışacağım...

................................................

Umarım bölümler size çok kısa gelmiyordur eğer geliyorsa lütfen söyleyin biraz daha uzatmaya çalışırım. Umarım güzel gidiyordur ve beğeniyorsunuzdur. bu hafta bir bölüm daha atacağım aklınızda bulunsun. Hepinizi kocaman öpüyorum.

.

2. Bölüm Sonu

.

Ben İrem

.

Okuduğun için teşekkürler

.

Teteeee 🥺🥺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Teteeee 🥺🥺

My Safe Place | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin