Şey Ben Yoongi Hyung'dan Hoşlanıyorum - 9

294 20 16
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!

İyi okumalar...

.................................................

-Jimin

Seokjin hyung ile marketten çıktıktan sonra hiç konuşmamış hemen eve geçmiştik. ''Biraz geciktiniz sanki bir şey mi oldu hyung'larım.'' Seokjin hyung bana bakıp ''Yok bebeğim markette biraz fazla oyalandık bir şey olmadı.'' saçlarını okşayıp mutfağa geçti. 

Jin hyung ve ben bir şeyler hazırlayıp içeri Jungkook'un yanına geçtikten sonra televizyonda gezinmeye başladık. ''Hyunglarım siz ne konuşmak için buraya geldiniz?'' Jungkook'un sorusuyla Jin hyung'a döndüm. Bana küçük bir bakış attıktan sonra Jungkook'a dönüp ''Jimin hyung'un bize anlatması gerektiği bir şeyler varmış Jungkookie.'' Jin hyung bana imalı bir bakış attıktan sonra Jungkook hemen bana doğru yaklaşıp ''Ne oldu hyung hemen anlat çok merak ediyorummm.'' derin bir iç çekip konuşmaya başladım.

''Benim hoşlandığım birisi var.'' kafamı kucağımda olan ellerime indirip boş boş bakınmaya başladım. ''Kim o hyung söyle bize.'' kafamı kaldırıp ikisine bir göz atıp Jungkook'a baktım. 'Kızma ama bana tamam mı bebeğim?' garip ve endişeli bir şekilde ellerini ellerimin üstüne koydu kendi çapında beni rahatlatmaya çalıştı. ''Şey ben Yoongi hyung'dan hoşlanıyorum.'' Jungkook şaşkın bir şekilde ayağa kalktı ''Ne sen ciddi misin hyung?'' olumlu anlamda sallayıp ikisine baktım. ''Kızmadınız dimi bana?'' Jin hyung zaten daha önceden anladığı çok fazla tepki göstermemişti. ''Hayır hyungiee kızmadık sadece şaşırdık.'' ''Tamam o zaman rahatladım Jungkookie.'' Jungkook yanıma oturup bana sarıldı. ''Hyung çok uzun zamandır mı hoşlanıyorsun?'' olumlu anlamda kafamı sallayıp ona döndüm. ''Çok uzun zamandır var ama sanırım son zamanlarda size biraz daha fazla hissettirdim sanırım.'' ''Evet biraz gariptin ama hiç önemli değil ben çok mutlu oldum.'' heyecanlı bir şekilde kıpırdandı. ''Ah Jimin keşke bize daha önceden anlatsaydın birazda olsa sana destek olurduk.'' gülümsedim. ''Zaten Taehyung biliyordu ama işte benim hareketlerimden daha çok belli ettim.'' Taehyung'un adını söyleyince Jin hyung hemen Jungkook'a döndü ''Jungkook sanırım seninde bir sırrın var.'' Jungkook endişeli bir şekilde bana bakıp ''He şey yok sanırım bilmiyorum yani ben evet anladınız siz.'' Jin hyung ile kahkaha atıp tüm gece benim hislerim hakkında konuşmaya devam ettik..

-Yoongi

Aslında bir süredir bazı şeylerin farkındaydım ama belli etmedim ya da bazılarının hoş karşılamayacağını düşündüm. Jimin'in son zamanlarda olan garip hallerinden tek bir sebep çıkıyordu. Sanırım bana karşı normalden farklı hisleri vardı. Bunu anlamak zor değildi. Jimin'i küçüklüğümden beri tanıyorum o yüzden nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu anlayabilirim.

Jimin hislerini kolay kolay saklayamaz hemen dışa belli ederdi. Bu yüzden bazı şeyleri de anlayabiliyordum ama bazı şeylerden emin olmam gerekiyordu. Zamana ihtiyacım vardı. Jimin'in gerçekten çok saf ve güzel bir kalbi vardı. O kalbi kırmak istemediğim için elimden gelen her şeyi yaparım. 

Jimin

Hyungggg

neredesinn

Yoongi 

Evdeyim Jimin sen döndün mü eve

Jimin

Şimdi çıktım hyung

müsaitsen takılalım diyecektim 

hava çok güzeellll

Yoongi 

Müsaitim Jiminie sen benim kapıma gel

birlikte geçelim

Jimin

Tamam hyungie geliyorum

görüşüüüüzz

Yoongi

görüşürüüüzz

....................................................................

Diğer bölüm artık farklı şeyler olur yani belki taekook olur sanırım ehehehh. Hiç bölüm yazasım yok benim o yüzden bölüm gecikti bekleyenlerden çoook özür diliyorummm. Diyecek başka bir şeyim yok diye düşünüyorum o yüzden babaaayyyy.

.

9. Bölüm Sonu

.

Ben İrem

.

Okuduğun için teşekkürler

.

Aşık olwak taekook'a 😩😣✨🤭😔🥺💗💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aşık olwak taekook'a 😩😣✨🤭😔🥺💗💜

My Safe Place | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin