Namjoon Bi Rahat Dur - 8

398 26 18
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!

İyi okumalar...

.........................................

Mükemmel Jungkook ve Diğerleri

Seokjin

Günaydın çocuklarım

Jungkook

Günaydın hyungiee

Namjoon

Günaydın hayadım

Seokjin

Hoseok nerde yine uyuyor dimi 

yuh ya saate bak adam kömüş gibi zıbarıyor

Namjoon

İstersen senin için Hoseoku dövebilirim aşkım

Seokjin 

kalsın Namjoon

Namjoon

Sen nasıl istersen bitanem

Yoongi 

Günaydın

Jimin

Günaydınnn

Seokjin

Jimin ben bugün Jungkook'un yanına geçeceğim

sende gel seninle konuşmak istiyorum

Jimin 

Tamam hyung gelirim

Namjoon

Bende geleyim mi aşkım

Seokjin

Otur oturduğun yerde aşkım

Namjoon

Tamam aşkım

Hoseok

Günaydınlar millet zengin girişi yapıyorum

Jungkook

Hyung bence artık geç kalkmayı bırakmalısın

yoksa Seokjin hyung seni yiyecek

Namjoon

Yoo Seokjin bi tek beni yer :)

Jungkook

HYUUUNNGGGGG

Seokjin

Namjoon bi rahat dur 

Namjoon

Tamam hayatım

Seokjin 

Neyse Jungkook ben Jimin'le birlikte geliyorum

gelirken bir şeyler alırım hatta sende kalırız akşam

Jimin 

Yeeey

Jungkook

Yeeey 

hemen gelin bekliyorum

-Jimin

Seokjin Hyung'un gelmesini beklerken kendimi biraz gergin hissettim. Normal beni bu şekilde konuşmak için çağırmazdı. Büyük ihtimalle son buluşmamızda Yoongi hyung ile neden yanlarından ayrıldığımızı soracaktı hatta başka şeylerde soracaktı. Bu konu hakkında bir çok şeyi bir tek Taehyung bildiği için rahattım ama artık Seokjin hyung ve Jungkook'da öğrenmiş olacaktı.

Kendi çapımda gerilimli dakikalar geçirirken kapı çalınca hızla girişe ilerledim ve kapıyı açıp dışarı çıktım. ''Nasılsın Jimin.'' Ayakkabılarımı giydikten sonra birlikte sokağa çıktık ve sorusunu cevapladım. Büyük ihtimalle ilk önce eve girmeden önce biraz sorguya çekilecektim. ''İyiyim hyung sen.'' ''Bende iyiyim Jimin. İlk önce Jungkook'un yanına geçmeden önce sana bir kaç şey soracağım ama bana karşı dürüst olacaksın. Tamam mı bebeğim.'' kafamı sallayıp soruyu bekledim. ''Son buluştuğumuz gün neden Yoongi'yle birlikte erken gittiniz.'' ''Şey ben nedense ilk defa sizinle birlikteyken sıkılmıştım Jungkook'a sıkıldım demek yerine sabah erken kalkmam gerekiyor dedim hem de saat geç olduğu için Yoongi hyung bana eşlik etti.'' ''Sonra ne yaptınız?'' ''Bana geçtik. Yoongi hyung o gece bende kaldı.'' ''Yoongi ile aranızda bir şey mi var?'' ''Hayır yok hyung.'' ''Peki. Daha soracağım bir şey yok ama sadece şuanlık. Devamını eve geçince konuşacağız. Şimdi markete girelim gel.'' ''Tamam hyung.'' kolunu omzuma atıp markete girdik...

............................................................

Seokjin müneccim falan mısın aşkım ağzını yediğim. Arkadaşlar benim hiç bölüm yazasım yok sizde yorum yapmıyonuz çok üzülüyorum ben. Üzmeyin beni üzerim sizi. Yoo üzmem şaka ama siz şaka yapmıyonuz üühğhüğhüğhühğ. Bu hafta Love For Art'a bölüm atacağım için büyük ihtimalle 1 bölüm atmış olurum diye düşünüyorum ama bakarız eheheheh. Bu bölüm kısa oldu ama Namjoon çok komik dodhsjdfvçşdfıçfd neyyseee. Sanırım daha diyecek bir şeyim yok o yüzden bir sonraki bölüm görüşürüüüüzzzz muahhh.

.

8. Bölüm Sonu

.

Ben İrem

.

Okuduğun için teşekkürler.

.

Canım kocam 😋💋😣💗🥵

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Canım kocam 😋💋😣💗🥵

My Safe Place | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin