Hyung Sen Ciddi misin? - 12

131 17 0
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!

İyi okumalar...

...................................

- Jimin

''Tamam hyung siz gidin belki ben burada kalırım.'' Jungkook ve Seokjin hyung biraz endişeli bir şekilde bana baktıktan sonra ''İyi geceler Jiminie hyung.'' ''İyi geceler Jungkookiee.'' Onları yolladıktan sonra çatı katına Yoongi hyung'un yanına çıktım. Hoseok hyung zaten çoktan uyumuştu. 

''Hyung?'' kapıdan dışarıya doğru yavaşça ilerledim. ''Gel Jiminie.'' büyük balkonun ön tarafında olan oturma alanına ilerledim. ''Ne oldu hyung.'' derin bir nefes aldı yavaşça dışarı verdi. Elini sağ cebine atıp sigara paketini aldı. Bana küçük bir bakış attı ''Tamam hyung iç bu seferlik. Anlat hadi ne derdin var.'' paketi açıp bir dal aldı ağzına koyup hemen yaktı. Uzun dal parçasından derin bir nefes aldı yavaşça dışarı verdi. Bana döndü. Her zamankinden çok daha farklı ve derin bir şekilde bana bakmaya başladı. Gözleri yüzümü inceliyordu. Ben ise hiç bir şey anlamamış bir şekilde gözlerini takip ediyordum. 

''Jiminie. Ben sanırım birisinden hoşlanıyorum.'' gözlerimi çok fazla açıp oturduğum yerde dikleştim. ''Nasıl yani? Kim bu şanslı kişi?'' kendi hislerimi çok fazla belli etmemeye çalışarak gülümsedim dikkatlice ona baktım. Sırıtıp elindeki daldan bir nefes daha aldı. ''Bilmem kim ki bu şanslı kişi.'' gözlerimi devirip ona baktım. ''Hyung söyleyecek misin?'' yine kocaman sırıtıp bana döndü. Garip bir şekilde ona baktım. 

''Sensin Jiminie. Sen. Senden hoşlanıyorum.'' gözlerimi bu sefer daha fazla açıp konuşmaya çalıştım ama diyecek bir şey bulamadım. Sadece gözlerine bakmakla yetiniyordum. ''Hyung sen ciddi misin?'' gülümseyip kafasını salladı. ''Evet Jiminie sensin. Biliyorsun şaka yapmayı hiç sevmem.'' ayağa kalktım. ''Hyung gerçekten mi?'' o da ayağa kalkıp bana yaklaştı. ''Evet Jiminie. Niye bu kadar şaşırdın anlayamadım. Hem senin de hislerin olduğunun farkındayım. Hiç saklamayı beceremedin.'' biraz utanıp kafamı aşağıya eğdim.

Kollarını iki yana açıp ona sarılmamı bekledi. İlk başta anlam veremeyip ona baktım daha sonra kollarımı boynuna doladım. Ellerini ince belime doladı. Bir eli ile belimi okuşuyordu. ''Hyung seni seviyorum.'' elini saçıma çıkardı ve okşamaya başladı. ''Bende seni seviyorum Jiminie. Eee biz şimdi neyiz?'' kollarımı boynundan ayırmadan ona baktım. ''Bilmem ki hyung.'' ''Sevgiliyiz Jiminie. Sevgili. Birbirine aşık olan iki kişi.'' daha da çok sarıldım. ''Çok mutluyum hyung seni seviyorum.'' kafasını boynuma doğru soktu. Ona daha çok yer açmak için kafamı yana doğru eğdim. 

Koklamaya başladı derin nefesler alarak. Sanki hiç koklamamış hiç görmemiş gibi. Yoongi hyung'u ilk defa böyleyken gördüğüm için şaşkındım ama bunun artık sonsuza kadar olacağını da anlamıştım. Yani ne ilkti ne de sondu. Burnunu hafifçe sürterek dudaklarını yasladı. Gerçekten cennete gibi hissettiriyor. ''Hyung'' kafasını bana doğru getirip ''Efendim bebeğim.'' bebeğim mi? gerçekten cennetteyim sanırım ''Şey uykum var benim ve sen beni daha da mayıştırıyorsun.'' kıkırdayıp kafasını salladı. ''Tamam hadi yatalım Jiminie.'' birbirimizden ayrılıp el ele tutuşup içeriye geçtik..

''Hyung biz şimdi sevgiliyiz iyi hoş da diğerlerine nasıl söyleyeceğiz. Ben çok utanırım.'' kollarını bana sarıp kendine doğru çekti ve yakınlaşmamızı sağladı. ''Bilmiyorum Jiminie ilk bi yarın olsun bakarız tamam mı?'' kafamı sallayıp sıkıntılı bir nefes verdim. ''Kafana takma tamam mı? Söylesek bile sadece şaşırırlar zaten farklı bir tepki vermezler sonuçta bizi seviyorlar anlayış göstereceklerini biliyorum. Hem zaten Namjoon ve Seokjin hyung bile sevgili aksine çok sevinirler. Sen yeter ki üzülme o yüzden hiç bir şey olmayacak. Seni seviyorum.'' dudaklarını alnıma bastırıp saçlarımı okşamaya başladı. ''Bende seni seviyorum hyungie. Sana güveniyorum.'' kafamı iyice göğsüne doğru gömüp kendimi en güzel gecenin kollarına bıraktım...

....................................................

Ay bu bölümü çok sevdim umarım sizde sevmişsinizdir oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın babayy!

12. Bölüm Sonu

.

Ben İrem

.

Okuduğun için teşekkürler

.

My Safe Place | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin