Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!
İyi okumalar...
...................................
-Jungkook
Dün akşam ki derin düşüncelerimden sonra sabah erkenden uyanmıştım. Kafam ciddi anlamda allak bullak olduğu için neler olduğunu idrak etmekte güçlük çekiyordum. Tabii neden bu kadar çok kafaya taktığımı asla çözemedim o yüzden bu da sinirlerimi bozuyordu. Taehyung sadece Jimin'in yakın bir arkadaşı ve ilk defa gördüğüm için doğal olarak etkilendim ama bu kadarı da fazla gerçekten. Hayatımda ilk defa bir olayı bu kadar çok kafama taktığımı fark ettim. Neyse daha fazla düşünerek kendimi yormak istemiyordum. Düşüncelerimden uzaklaşmaya çalışıp yataktan kalktım aynada kendime bakıp odamdan çıktım.
Koridordan içeriye doğru ilerlerken bir ses işittim kafamı salona doğru çevirdiğimde Taehyung'u gördüm ve duraksayıp ona baktım. Kafamı sağa sola doğru sallayıp salona doğru ilerledim. Yanına doğru geldiğimi fark eden Taehyung bana dönüp ''Günaydın Jungkook.'' diyip gülümsedi bende aynı şekilde karşılık verdikten sonra mutfağa su içmeye gittim.
Mutfağa girdiğimde kahvaltılık bir şeyler hazırlarken Jimin yanıma geldi ''Günaydın Jungkookieee.'' diyip ellerini saçlarıma daldırdı. aynı şekilde karşılık verdim ve bana dik dik bakmaya başladı. ''Bir sorun mu var Jiminie.'' kafasına başka tarafa doğru çevirip. ''Hiiiiiçç.'' dedi emin misin diye sorduğumda daha sonra konuşuruz diyerek geçiştirdi.
Masayı güzelce hazırlayıp Jimin ve Taehyung'u çağırdım. Sessiz bir şekilde kahvaltı yaparken Jimin'e baktım birbirimizle bakışırken Taehyung bana baktı bende ona baktım ama yanlışlıkla olduğu için içimden kendime küfürler yağdırdım. Aramızdaki gergin bakışmalara son verdikten sonra kahvaltıyı bitirip kalanları toparladık.
Film izleyip biraz daha takıldıktan sonra Jimin ayağa kalkıp ''Eh biz artık kalkalım daha fazla seni yormayalım Jungkookie.'' bende ayağa kalkıp Jimin'e doğru yaklaştım ''Hiç önemli değil Jiminie her zaman gelebilirsiniz tek başıma sıkılıyorum zaten.'' kollarını belime doladı bende boynuna kolları atıp sıkıca sarıldım. Birbirimizden ayrıldığımızda Taehyung'un bizi izlediğini fark ettik Jimin gülüp ''Sende Jungkook'a sarılmalısın Taehyunggg.'' diyen Jimin'e hızla dönüp kızarmış gibi bir bakış attım o sırada Taehyung ayağa kalkıp bana doğru yaklaştı kollarını iki yana açıp ona sarılmamı bekledi. Daha fazla bekletmemek adına kollarımı boynuna doladım ve elleri belimi nazikçe sardı. Gerçekten çok farklı bir duyguydu Jimin ile de bu şekilde sarıldım ama bu farklıydı. Taehyung gerçekten farklıydı. Biraz daha öyle kaldıktan sonra birbirimizden ayrıldık.
Taehyung ve Jimin evden gideli neredeyse 2 saat olmuş bende evi temizleyip kendimi yatağa attım. Taehyung'u gördüğüm andan itibaren tek yaptığım şey onu düşünmek oldu. Neden böyleyim asla anlayamadım. Tek isteğim kötü şeylerin olmaması...
-Taehyung
Jimin'le birlikte Jungkook'un yanından ayrıldıktan sonra benim evime geçip bir şeyler içmeye karar verdik. Ben içecekleri hazırlarken Jimin beni evden çıktığımızdan beri tuttuğu soru yağmurlarını dinliyordum. Tabii ki hepsi Jungkook ile alakalıydı ama hala tek bir cevap vermeyip onu çıldırtıyordum. ''Jimin sus artık ya yeter başım şişti.'' Omuz silkip pofladı ''Tamam canım jiminim anlıyorum bu merakını ama ortada çok da garip bir olay yok.'' üzgün bir suratla bana dönüp ''Ama siz birbirinize çok farklı bakıyorsunuz ve ben aklından geçenleri öğrenmek istiyorum.'' ona bakıp güldüm. ''Evet Jungkook biraz farklı birisi onu sen ve diğer arkadaşlarınızdan ayrı olarak özel kılan ne asla bilmiyorum ama o sadece benim ilgimi çekti.'' Jimin heyecanla bana doğru yaklaşıp ''Sadece ilgini çektiğinden emin misin Taehyung-shiiiiii.'' göz devirip ''Evet Jimin-shiiii şuanlık ilgimi çekti bu kadar daha fazlası yok. O iyi birisi ve onu çok sevdim.'' Jimin heyecanla ayağa kalkıp ''Ayyyyyyyyy benim bebişim aşık mı olmuuuşş.'' sinirle ayağa kalkıp ''Ya ne alakası var Jimin hoşlandığım falan yok sadece iyi birisi ve masum oluşu ilgimi çekti bu kadar. Eğer böyle saçma sapan konuşmaya devam edersen herkesten sakladığın biricik sırrını tüm dünyaya duyururum Jimin-shiiii.'' kollarını birbirine bağlayıp koltuğa oturdu.
Gece yarısına kadar boş muhabbetler yapıp içtikten sonra Jimin evine gidip ben tek kalmıştım. Odama geçip kendimi yatağa attım. Derin düşüncelerimin arasında kaybolma vaktim gelmişti. Jungkook gerçekten bu zamana kadar görebileceğim en masum, en iyi niyetli insandı. Tabii onu tanıyalı ve göreli daha iki gün oluyor ama sanki tüm ömrümü onunla geçirmiş gibiydim. Onu daha çok tanımak istiyor onu üzen her şeyi yok etmek, yaralarını sarmak, onarmak istiyordum. Neden istediğimi asla bilmiyordum ama içimden bir şeyler beni sürekli ona doğru itiyordu...
.....................................................................
Bu bölüm 600 kelimeyi geçti o yüzden size kısa geleceğini pek düşünmüyorum. Taehyung'un hislerini az çok öğrenmiş olduk diğer bölümlerde her şey daha net ve anlaşılır olucak. Ve okunmalar çok hızlı artıyor bunun için çok teşekkür ederim ama love for art'ı da ihmal etmeyin lütfen onu da okuyup oy verin yaparsanız çok çok mutlu olurum. Bir sonra ki bölüm görüşmek üzere.
.
3. Bölüm Sonu
.
Ben İrem
.
Okuduğun için teşekkürler
.
Jimimmmm ❤️🧡💛💚💙💜🤍💗💓💞💕💘💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Safe Place | Taekook
FanficAilesini bir trafik kazasında kaybetmiş olan Jeon Jungkook'un hayatına Kim Taehyung renk katar... . Başlangıç; 29.04.2021 . Yan shipler; Namjin - Yoonmin . Texting - Düz yazı