Minik Bir Sır - 5

353 28 20
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!

İyi okumalar...

....................................................

-Jimin

Dün Yoongi hyung ile olan konuşmamızın ardından biraz ağlamıştım. Son zamanlarda kendimi çok yorgun ve bitkin hissediyordum. Ne kadar bunu kimseye belli etmemeye çalışsam da bir tek Yoongi hyung anlıyordu. Onunla aramızda güzel bir bağ vardı. Konuşmasak bile birbirimizin sıkıntısını anlardık. E doğal olarak bir süre sonra Yoongi hyung bazı şeylerin farkına vardı. Aslında anlasın istememiştim. Çünkü bazı şeyleri öğrendiğinde hayal kırıklığına uğrayabilir belki benimle konuşmak istemeyebilirdi.

Benim minik bir sırrım vardı. Yoongi hyung'a aşık olmuştum. Tabii bu kısa sürede olan bir durum değil maalesef. Yani tek taraflı bir hoşlantı. Taehyung hariç diğerleriyle çocukluğumuzdan beri arkadaştık. Ne kadar kavga edip birbirimizi üzsek de asla birbirimizden ayrı düşmedik. Taehyung ise lise zamanlarımda hayatıma girdi ve kısa bir zamanda hayatımın en önemli noktalarından biri haline geldi. 

Yoongi hyung'dan hoşlanmaya başladığım zaman lise sonlardaydım. Artık doğal olarak bu durum beni bir süre sıkmaya ve yormaya başladı. Ben gerçekten çok utangaç bir insanım her şeyi içime atar orada yaşar sonrasında patlardım. Yani ağlardım. Yoongi hyung'un bu hallerimi fark edip üzülmesi beni de çok üzdü. Artık bir şekilde belli etmemeye çalışacağım. Belki bir süre sonra her şeyi itiraf etmek zorunda kalırdım...

-Taehyung

Ben çok küçükken annem ve babam büyük bir kavga ile ayrılmıştı. Sanırım o zamanlar 9 veya 10 yaşındaydım. Hiç çocukça davranışlarım olmamıştı. Hep olgun bir kişi gibi gözükmeye çalışmış üstümdeki yükleri yok etmeye çalışmıştım. Annem ve babam ayrıldıklarında hiç biri beni yanına almak istememişti. Bir başıma ortada kalmıştım. Ama babaannem beni yanına alıp sahiplenmiş kendi çocuğuymuş gibi baktı. Lise zamanlarıma kadar babaannemin yanında kalmıştım ama bir süre sonra hastalanmaya başlayıp kötü olmaya başladı. Bir süre sonra babaannem ölmüş bu sefer gerçekten tek başıma kalmıştım. Kimsem yoktu. Babaannemi gerçekten canımdan çok seviyordum her şeyimdi. Onu kaybettikten sonra tekrardan tüm hayatım başıma yıkılmıştı. Kendimi az çok toparladıktan sonra Jimin ile tanıştım ve tek arkadaşım o oldu.

Ben sevgi ve ilgiye muhtaç bir şekilde büyümüştüm. Jimin bu yaralarımın hepsini kapatıp iyileştirmişti. Kısa sürede en iyi dostum oldu. Şimdi ise bulunduğum yerdeyim. Jimin sayesinde hayatıma başka insanlarda girmiş artık tamamen iyileştim...

Mükemmel Jungkook ve diğerleri

Hoseok

selamun aleyküm hacılar ve bebiş Jungkook

Seokjin

OOOOOOOOOO

Hoseok beyciğim ilk defa siz bir konuşma başlattınız

şoklar içerisindeyim

Hoseok

kes boşu aşkım

Namjoon

ve aleyküm selaaammmm

Jungkook

Günaydın hyunglarımmmm

Yoongi

Günaydın millet

Jimin

Günaydın guys bugün bir şeyler mi yapsak

Seokjin

Olur olur bayadır buluşmadık

Jungkook

Tamam bana gelin gelirken bir şeyler alın

Namjoon

Tamamdır ben seokjin'i kucaklayıp geliyorum

Seokjin

ÖHÖĞ ÖHÖĞ NAMJOON

Jungkook

FFDLGNDFLGHŞDFKBGDH

Yoongi

Mümkünse Namjoon konuşmasın

Seokjin

Ben sustururum onu

Yoongi

Sende konuşma

Hoseok

yeter bu kadar tantana geliyoz biz

Jungkook

Tamam hyunglarım bekliyorum sizi

DFLKJDFGŞNJSNGDJFZNZD

..................................................................

Yuh arkadaşlar bölümler geçtikçe her şey bir bir ortaya çıkıyor ben yazarken hem heyecanlandım hem de ağladım amk neyse bence her şey şuan çok güzel ilerliyor inş boka dönmez amin. Diğer bölüm oğoğoğoğoğoğoğo olabiliriz belki eheheheh. Tamam çok boş yaptım o yüzden diğer bölüm görüşürüüüz.

.

5. Bölüm Sonu

.

Ben İrem

.

Okuduğun için teşekkürler

.

Bugün de jimine çok aşığım 🥺💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün de jimine çok aşığım 🥺💜

My Safe Place | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin