Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!
İyi okumalar...
.....................................................
-Jimin
Buluşmamızın üzerinden saatler geçmiş hala birlikte takılıyorduk. Yani Jungkook'un bizi salma gibi bir planı yoktu. Yoongi hyung'a dönüp sessizce fısıldadım ''Hyung bu çocuk bizi bırakmicak belli ben çok sıkıldım.'' biraz bana baktıktan sonra ''Bende sıkıldım Jimin ama onu üzmek istemezsin değil mi?'' kafamı yere eğdim ve iç geçirdim. ''Biliyorum ama bu akşam diğer akşamlara göre daha fazla sıkıldım. Neden böyle hissediyorum anlayamadım.'' etrafına bakındı ve biraz düşünmeye başladı. Bişey demesini bekledim ama sesi çıkmadı bende ona doğru yaklaşıp ''Bana geçelim mi hyung?'' dedim. Tabii hangi cesaretle böyle bir şey dedim onu da pek anlamış değilim. Şaşırmış bir şekilde bana bakıp ''Olabilir ama nasıl gidicez.'' diyip diğerlerini gösterdi. ''Ben bir şeyler deneyeyim bari.'' yerimden kalkıp Jungkook'un yanına geçtim telefonda bir şeylere bakınıyordu. Kolumu omuzuna atıp bana bakmasını sağladım. ''Jungkookiee şey yarın benim bazı işlerim varda ben eve gitsem olur mu?'' yavru köpek misali ona şirin bakışlar atıp cevap vermesini bekledim ''Hmmm. Tamam hyungie bu seferliğe mahsus sana izin veriyorum. Ama tek başına mı gideceksin çok geç oldu.'' tam fırsat yakaladığımı anlayıp ''Yoongi hyung bana eşlik edecek olur dimi? Bizi bu seferliğine affet.'' iyice yalvarıp gözüne girmeye çalıştım ve kafasını sallayıp bana gülümsedi. İznimi aldıktan sonra hızlıca ayağa kalkıp Yoongi hyung'un yanına geçtim. ''Hyung izin verdi hadi kalk gidelim.'' küçük bir kıkırtı bırakıp tamam anlamında kafasını salladı ve birlikte ayağa kalktık.
Diğerleriyle vedalaştıktan sonra evden çıktık. ''Bana gelmende bir sakınca yok dimi hyung.'' ellerini pantolon cebine sokup ''Hayır Jiminie bende biraz sıkılmıştım zaten. Sadece Jungkook üzülsün istemediğim için itiraz ettim.'' gülümseyip derin bir nefes aldım.
Yoongi hyung'a karşı kötü, utangaç veya farklı değişmiş biri gözükmemek için elimden gelen bir çok şeyi yapıyorum. Ama asla ona yetemeyeceğimden çok korkuyorum. Ya hala daha ona aynı duyguları hissettiriyorsam. Eğer böyleyse çok üzülürüm. Umarım onu hep mutlu ederim.
Bir kaç dakika sonra evime varmış kendimizi salona atmıştık. Hepimiz birbirimize yakın oturduğumuz için pek yol sıkıntısı olmuyordu. ''Hyung çok geç oldu daha bir şeyler yapamayız sanırım yatalım mı?'' biraz utangaç ve şaşkın bir şekilde bakışlarını üzerimde gezdirdi. Sanırım dediğim şeyi birazcık yanlış anladı ama zaten anladığı şeyi kast etmiştim. Eskiden olduğu gibi birbirimize sarılarak yatmak istiyordum. Eskiden her şey daha güzeldi bazı şeylerin farkında olmadığımız için rahattık ama artık öyle değildi. ''Tamam sen geç ben geliyorum.'' dediği şeyle kafamı sallayıp odama geçiyormuş gibi yaptım. Çünkü bazı şeylerden emin olmam gerekiyordu.
Biraz daha koltukta oturduktan sonra kalkıp balkona geçti. Tamda aklımdan geçirdiğim şeydi. Yoongi hyung bir kaç yıl öncesine kadar stresli veya yorgun hissettiğinde sigara içerdi. Şimdi tekrardan başlamıştı. Daha öncesinde ona bırakmasını sadece ona zarar verdiğini söyleyip onunla konuşmayı kesmiştim. Daha sonrasında benim çok fazla üzüldüğümü anlayınca içmeyi bırakmıştı. Şimdi neden tekrardan başladı. Onu bu kadar stresse sokan şey neydi çok merak ediyordum.
Daha fazla duvarın arkasında saklanmak istemeyip yanına balkona çıktım. ''Jimin senin ne işin var burada.'' kollarımı göğsümde birleştirip sinirli bir şekilde ona baktım ''Burası benim evim hyung istediğim yere geçerim. Asıl sen ne yaptığını zannediyorsun. Bu elindeki ne. Sanırım tekrardan benimle aranı bozmak istiyorsun. Öyle mi?'' parmaklarının arasındaki yarım olan sigarayı söndürüp sokağa attı. ''Özür dilerim Jiminim. Söz bir daha içmeyeceğim. Küsme bana.'' birazcık bana yalvardıktan sonra içeri girip odama doğru ilerledim. Hiç bir şey demedim o da sadece peşimden gelmekle yetindi.
''Aslında istesem seni içeride koltukta da yatırabilirdim ama bu akşam seninle olmak istiyorum.'' dediğim şeyle garip bir şekilde etrafa bakındı ''İstersen yatabilirim sıkıntı olmaz.'' dedi ama onu dinlemedim. Eline her buraya geldiğinde verdiğim pijamaları verdim yatağa girip arkamı döndüm ve giyinmesini bekledim. Yavaşça yatağa girdiğinde ona doğru döndüm. Tam dibimde duruyordu heyecandan kalbim ağzıma gelmişti. Çaktırmamaya çalıştım. ''Neden onu içmeye başladın. Dökül.'' ''Bilmiyorum Jimin bu aralar kafamı karıştıran bir çok olay var onlardan uzaklaşmak için içmek istemiştim.'' gözlerimi devirdim. ''Hyung ben varım. Jiminin var. Lütfen böyle yapma sağlığına bir şey olmasını istemiyorum. Ben sana yardımcı olabilirim.'' ağlayacakmış gibi olup elini saçlarımda gezdirdi. ''Özür dilerim güzelim seni çok üzdüm.'' bi dakika ne? Min yoongi bana güzelim mi dedi? Sanırım rüya görüyorum. ''Bir daha lütfen böyle yapma hyung beni endişelendiriyorsun.'' ''Tamam Jiminie bir daha söz yapmayacağım. Hadi uyuyalım.'' beni biraz kendine doğru çekmiş tam göğsüne denk gelmiştim. Bir daha böyle bir an gerçekleşir mi bilmiyordum ama bu gece sadece kendi istediklerimi yapmak istediğimden emindim. Biraz kafamı kaldırıp Yoongi hyung'a baktım. Dudaklarımı dudaklarının biraz yanına doğru yaklaştırıp bastırdım. Ne olduğunu anlayamaz bir biçimde bana baktı ama ona fırsat vermeden kafamı göğsüne doğru gömdüm. ''Bende seni çok seviyorum Jiminie.'' Son dediğini duyduktan sonra kendimi en huzurlu uykunun kollarına bıraktım...
................................................
Bu hafta sadece 1 bölüm yayımlayacağım için güzel ve uzun bir bölüm yazmaya çalıştım inş kötü olmamıştır. Veee diğer bölümü okuyanlar niye hiç yorum yapmadı böyle yapmayın ama ben çok üzülüyorum. Neyse artık kesin bu hafta Love For Art'a bölüm atacam yeter artık ya ağağağğağağğa ama hiç yazasım gelmiyor neyyyseee ben ona bölüm attığım zaman okuyup oy verin ve yorum yapınnnn. Eğer beni takip etmiyorsanız edin hatta panomda konuşabiliriz mesajlar bırakabilirsiniz. Sanırım daha diyecek bir şeyim yok o yüzden kaçıyorummm babaayyyyy.
.
7. Bölüm Sonu
.
Ben İrem
.
Okuduğun için teşekkürler
.
Tete 🥺🤍🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Safe Place | Taekook
FanficAilesini bir trafik kazasında kaybetmiş olan Jeon Jungkook'un hayatına Kim Taehyung renk katar... . Başlangıç; 29.04.2021 . Yan shipler; Namjin - Yoonmin . Texting - Düz yazı