MEGJEGYZÉSEK
mielőtt elkezdené bárki is az olvasást, azt szeretném mondani, hogy egy egészségtelen, és talán egyáltalán nem realisztikus kapcsolatot mutatok meg ebben a történetben. jacob és kevin mindketten tizenkilenc évesek, és ezért (is?) a hibáik elkövetésének idején mindketten érzelmileg éretlenek, viszont a történet vége felé ígérem, javulnak egy kicsit. olvassátok el a végén lévő jegyzeteimet, ha majd valami nem érthető, remélem segít :-))
jó szórakozást!
- Tudod, Changmin, őszintén szólva erősen fosok abba, hogy neked hajnali háromkor kajakényszered van. - Jacob mégis félredobta eddig kezében szorongatott telefonját, és lendületből felhúzta magát a kanapéról. Érthetetlenek a tizenkilenc évesek (vagy csak pont Jacob), és a kettős természetük. Mondanak egy dolgot, aztán máshogy cselekednek.
- Tündér vagy - érkezett a válasz a fotelben elterült Changmintól, aki még egy puszit is küldött barátjának.
- Ugh. - Artikulált hanggal lépett a lakás ajtajához Jacob, hogy összeszedje a kulcsát és a kabátját.
Elvégre hajnali háromkor akármennyire is mindjárt érkezett a nyár, és már nagyon a tavasz vége volt, a csípős szellők így sem kegyelmeztek érzékeny bőrének.Mostanában ok nélkül képes volt felidegesítenie magát. Megszokás volt, hogy ha sokáig fent maradtak, Changmin foga elkezdett fájni az édességre, és mégis... Talán még mindig másokon próbálta levezetni azt, amit Kevinen nem tudott három hónappal ezelőtt. Nem, nem csak talán. Jacob hirtelen haragjának az a néhány barátja esett áldozatul, akik képesek voltak elviselni a fájdalmas szakítás utáni kitöréseit.
Ők megértették, hogy az érzelmi sokk, ami Kevin elvesztésével járt olyan állapotban hagyta a fiút, amilyenben még semmilyen szakítás se. Azért, Jacob maga is jól tudta, mert Kevinnel nem is egy szimpla szakításról volt szó. Sosem voltak együtt, talán ez volt a legfájdalmasabb rész.
Ha egy rosszul sikerült romantikus kapcsolatot kellene kieresztenie kezei közül, lehet, hogy könnyebben menne. De itt nem erről van szó.
Kimondatlan megegyezésbe kergették egymást, miszerint, ha egyikőjük egyedül érezte magát, felkereste a másikat. Nem mindig szexről volt szó, de többször igen, mint nem. Néha Jacob lelke sajdult meg, mert minden motivációja eltűnt a gitározáshoz, egy másik alkalmon Kevin könnyes szemekkel esett be a stúdióba; a szüleivel veszekedett a jövőjéről.
YOU ARE READING
a hold és a csillagok | moonbae
Teen Fictionmoonbae/canada bros/kebcob novellagyűjtemény. néhány résznek folytatása is van/lesz, néhány résznek pedig lehet, hogy lesz külön könyve, ha olyan hosszúra sikeredik folytatásokkal együtt. HOLDHONAP 2019