O6 - örökké szeretők 🍯

277 30 19
                                    

az örökké haverok c. rész folytatása <3

﹋﹋﹋﹋𓆝﹋﹋
   𓇢    𓆟     𓇢
𓆉  ⁀➷  𓆜
﹌﹌﹌﹌﹌﹌﹌

1. felvonás - EXO - Ya Ya Ya, Groove
2. felvonás - The Boyz - Summer Time, Water

1. felvonás

Az egyetlen baj az volt, hogy Jacob sosem kérte meg Kevint, hogy legyen a fiúja és Kevin sosem ajánlotta fel Jacob-nak, hogy kitörölje a kedvenc törölközőjével a fenekét.

Ezért, amikor békésen vacsorázott a kis "családjuk" (azaz a gigasport gang, az iMessage-es csoportnévvel), és nagyon belemélyültek Kevin valamilyen rendkívül hülye viccén való nevetésbe és hirtelen egyenként elhallgatott az összes többi srác az asztalnál és már csak ők nevetgéltek, Changmin felszólalt, a fiúk pedig nem tudtak választ adni kérdésére.

- Ti most jártok? - Changmin csak nézett az asztalfőről (direkt extra korán jött le az emeletről, hogy lefoglalja a helyet), Kevin pedig azonnal rávágta volna, hogy persze, nem látszik meg, de eszébe jutott, hogy ez a téma az elmúlt egy napban (annyi idő telt el a zuhanyzós eset óta) egyetlen egyszer sem volt megemlítve közte és Jacob között.

Már nem is tudta, hogy hogyan siklottak csak így el az óvatos érintések, a kicsit közelebb vagyok, mint általában simítások és a tarkópuszik felett ilyen könnyen. Meg azt se, hogy miért csak akkor tette ezt szóvá Changmin, de egyhamar rájött, amikor kereste Jacob tekintetét, de megakadt azon, hogy Chanhee az öklébe fojtja nevetését. Benne volt a keze a dologban.

[🌙]

Szóval vacsora után (pár perc kínos 'mondj valamit Jacob'- nézés után Kevin felrohant a szobájába, mert az idősebb persze meg se mukkant, ugyanis nem ért még a Kevin-nézésekhez) most Kevin ült az ágyán és üres tekintettel bámult maga elé, azon gondolkodva, hogy vajon ő-e az egyetlen kettejük közül, aki kimondatlanul is Jacob-ot a sajátjának tekintette, vagy a másik fél szerint is ugrott egy szintet legjobb haverról, legjobb pasira. Mert a fürdőszobában erről egy szó sem esett.

Valahogy az esetet követő napon sem, pedig Jacob - próbált rejtve, de nem sikerült neki - egyfolytában Kevin körül sündörgött. Amikor Kevin a három órás given!-maratonja után elhagyta végre a szobáját (annyira egyáltalán nem hosszú a sorozat, csak Kevin négyszer nézte újra a kedvenc jeleneteit) és lejutott a konyhába, Jacob egy meglepetés liternyi gőzölgő gránátalmás teával várta (ami tudni illik, hogy Kevin abszolút kedvence).

Viszont akkor volt nagyon erős a térdreborulási és házassági vágya a fiúnak, amikor egy egész éjszakát elnyelő esszéírás után kiszédült a kuckójából és beszabadult valahogyan Jacob szobájába, akkor a másik egy hosszú, nyugtató öleléssel (csukott ajtónál persze) és egy halántékpuszival üdvözölte váratlan vendégét. Kevin remélte, hogy Jacob ezt a köszönést csak neki ajándékozza és, ha mondjuk Sunwoo (,akinek a homlokán egyébként még felfedezhető néhány nemi szerv körvonala) tévedt volna be az ajtón, akkor őt nem kapja fel és nem adja konkrétan oda a szuperkényelmes ágyát, csak úgy ingyen.

(Mondjuk lehet, hogy később Kevin meg fog fizetni ezért, csak még nem tudja.)

[🌙]

Aznap Kevin mély gondolatait az ajtón belépő Sangyeon szakította meg. Kevin először azt hitte, hogy Jacob az és olyan gyorsan kapta fel a fejét, hogy valami megroppant a nyakában. Nem tudta volna, hogy mit mondott volna Jacob-nak. "Figyu, haver, szerintem járnunk kéne, mert jól letámadtuk egymást egyszer a zuhanyzóban és teljesen rád vagyok izgulva?"
Vagy az jobb lenne, hogy "Bejössz tesó, és nem csak a hasizmaid, meg a kiráyságos mellizmod, ami nem elhanyagolható egyébként, hanem a lelked is és nagyon szeretném, hogy szeretetteljesen rámtaposs aztán adj egy puszit a tarkómra, ahogy szoktál?" vagy inkább "Ezt a no homo nem tudja leírni, annyira yes homo vagyok érted." Na jó. Az utolsót Kevin soha senkinek a büdös életben nem mondaná.

a hold és a csillagok | moonbaeOù les histoires vivent. Découvrez maintenant