Másnap reggel van arra ébredtem fel hogy Hoseok kint veszekszik Jiminel hallgatoztam majd annyit sikerült kiszedni belőle hogy a kis Mochi fenyegetni kezdte párjàt persze hogy nem néztem ezt tétlenül kiszedtem a kezemből a csöveket és pont jókor értem ki megfogtam Jimin kezét aki majdnem adott Hopenak egy pofont, erőből neki löktem a falnak majd a következőket mondtam neki.
-mit képzelsz te magadról? Hogy van képed ezt tenni azzal aki szeret téged? Vagy csak vele is azt akartad tenni amit velem tettél?... Park Jimin a sràcok szivtiproja ez vagy te!
Meg akartam ütni de megállított a mögöttem álló Hoseok...
-hagyjad nem ér meg ő annyit hogy emiatt is te kerülj bajba Yoongi..... Ami azt illeti Jimin... szakítok veled, ne keres, ne írja, és véletlenül se hívj engemet ennyi volt... végeztem veled..
Ez után Hoseok a kijárat felé lökdöste ki a síró fiút és vissza jött hozzám... Miért jött vissza? Nem kértem meg hogy velem legyen ő mégis itt van.... Mit akar tőlem és miért védelmez ennyire? Nem vagyok a párja hogy ezt tegye.... Vissza feküdtem az ágyba és jött a nővérke vissza kötni azokat a csöveket,idegesitettek hogy a kezemben vannak de ez van Yoongi tudhatod hogy a ilyent művelsz ez a sorsod szerencsétlenek születtél ez van.
Ránéztem Hoseokra aki folyton bámult engem és egyre közelebb jött hozzám, ha jobban megnézem nem is olyan szörnyű barna szemei csillogtak, csábító de nem szabad még egyszer nem esek senki csapdájába bele de szemem egyre lejjebb ment és izmos felsőtestét bámultam olyan tökéletes, megfáztam fejemet és befordultam hogy véletlenül se álmodozak. Arra lettem figyelmes hogy valaki befeküdt mellém és àtölet, meg se moccantam arcom már forró volt zavarba jöttem volna enyitöl....?! Olyan jó érzés hogy valaki velem van de félek is, nem is ismerem őt annyira és most engem őlelve fekszik mellettem....remegő hanggal kezdtem el beszélni...
-Hope... miért csinàlod ezt az egészet? Miért nem tudsz csak békén hagyni mint a többiek? Ha sajnálatból teszed az egészet akkor kérlek menj el...
-egyszerű a válasz jobban meg akarlak ismerni és melletted lenni csak ennyi az egész.... és ne is álmodj róla hogy békén foglak hagyni...
Ez volt a válasza miért hazudik? Hagyjuk is inkább alszom addig is elfelejtettem hogy itt van velem. Legalább délig aludtam és egy gyufa meggyújtása lettem figyelmes felültem majd arra voltam figyelmes hogy egy asztal van megterítve tele ennivalóval a közepén egy csokor virág és a gyertyák majd Hoseokon akat meg a szemem ahogy mosolyog rám.... olyan helyes és ahogy látom romantikus is... Ki nem állom az ilyen dolgokat nekem megteszi a gyors kaja és egy doboz sör is de ha már ennyit fáradozott vele akkor oda ülök elé és ebédelek vele mi mást tehetnék? Elfutni nem tudok előle most már.
-jó étvágyat Yoongi
-neked is Hoseok
Ennyit beszéltünk egész kajálás közben az étel isteni volt rég ettem már együtt valakivel egy apró mosoly volt arcomon majd meglàttam Jint az ajtóba...
Nekem most annyi ha elkezd veszekedni velem hogy miért nem az ő ételét eszem esküszöm hogy belé fogom tömni az összes kajàt... Erre ránéztem majd olyan fejet vágott hogy ki a francal ebédelek én arcom megint forró volt és tuti vörös is fejemre húztam a pulcsimat.
YOU ARE READING
Szerelmes lettem az exem pasijába(Sope BEFEJEZET❗❗❗)
FanfictionNem írok leírást csak néz bele.