Jin a kezemnél fogva rángatott ki a folyosóra, közben Namjoont is meglàttam, tudhattam volna hogy ha Jin itt van akkor ő is,kezdtem félni a leszidástol de hirtelen J-hope megfogta kezemet és egyből megnyugodtam, hogy történt ez meg?Jinék csak mosolyogtak ránk és egyszere mondták.
-milyen szép pàros,mikor jöttetek össze Suga?
Mindenki rám figyelt de nem tudtam megszólalni csak J-hope hátához bujtam, a pulcsiját ráncigáltam hogy csináljon már valamit.
-Suga és én nem vagyunk még együtt, megigérem nektek hogy megfog javulni és többször nem kell így a kórházban össze futnunk.
-milyen figyelmes fiú, Namjoon miért nem mondtad hogy ő ilyen kedves?
-mondanom kellett volna?
Ekkor Jin egy nyakast adott Namnak, Hope hàtra fordult hozzám és megsimogata hajamat majd rám mosolyogot, a fiúk elköszöntek majd haza mentek. Elöktem Hopét magamtól majd a mosdóba sietem ki, már magamra akartam zàrni az ajtót de egy kéz közbe avatkozott.
-nem fog menni Yoongi...
Sóhajtottam majd leültem a WC-re egyedül akartam lenni de ő mindig itt van valahogy le kéne ráznom de ehhez se erőm se kitartásom nincsen majd ránéztem az előttem guzsgulo Hopera aki aggódó tekintettel nézett rám.
-mit kell tennem hogy elmenj?
-nem fogok elmenni, mert szeretlek....
-hogy mi? Ne mondj olyan szavakat ami nem igaz....
-pedig igaz... Min Yoongi én J-hope tényleg kedvelek...
Majd akkor lassan közeledett felém és lágyan megcsókolt, viszonoztam én is lágy ajkai mint a vattacukor lett volna színe pedig mint az eperé amit tudni illik nagyon szeretem, lassan kinyitottam szememet és rájöttem hogy ez nem álom volt ellöktem magamtól Hopet.
-sajnálom...
Nem mondott semmit csak ölébe húzott és àtölelt, lágyan simogatni kezdte kezemet és ettől el is aludtam.
Mikor felébredtem már nem a kórházban voltam hanem itthon a kényelmes ágyamban de figyelmes lettem arra hogy Hope mellettem alszik, elmosolyodtam és betakartam a takaróval őt is és félve de hozzábújtam halk szuszogását hallgattam kiélveztem amíg alszik közel lehetek hozzá, olyan hülye vagyok hogy már el se tudom dönteni mit akarok. Simogatom puha kezét és adtam rá egy puszit is, észre se vettem hogy Hope amúgy egész végig fent volt majd arcomra nyomott egy puszit.....
Ajtó csapodásra lettem figyelmes...
-Hope ugye bezártad az ajtót?
-nem miért?
Nem adtam neki választ elövetem baseball ütőmet és lassan kifelé mentem, egy árnyékra lettem figyelmes hirtelen ütömel nyomtam a falnak a maszkos sapkás sràcot.-Suga én vagyok Jimin ne ölj meg kérlek...
-Jimin!? Miért törtél be hozzám? Mit keresel itt? Megmondtam hogy be ne tedd ide a lábadat többé!
Erre csak elmosolyodott és felemelte a kezét amiben az mp3 lejátszóm volt az új dalaimmal.
-ez nem hiányzott Yoongi? Mivel elvetted Hopét tölem elvettem töled a legfontosabb értékedet...
Shookot kaptam mert a kezében van a dalaim, Hope az ajtoban állt és Jimin kezét figyelte, majd hirtelen megemelte a kezét és földhöz akarta vágni de J-hope sikeresen elkapta, ezután Jimint a falhoz szorítottam és belé vettem egy kis tiszteletet és a tömbház bejáratáig vonszoltam majd becsuktam az ajtót és sietem vissza Hopéhoz.
YOU ARE READING
Szerelmes lettem az exem pasijába(Sope BEFEJEZET❗❗❗)
FanfictionNem írok leírást csak néz bele.