10 rész (18+)

47 2 0
                                    

Yoongi szemszöge

Zakatoló szívvel riadtam fel reggel, szerencsére J-hope nem vette észre nem akarom hogy így lásson engemet, lassan ki ossontam megkeresni a fürdőt a helyet ahol a zuhany alatt kisírhatom magamat és ahol el tudok gondolkodni azon hogy mitől lehetnék jobban amitől végre ne lennék egy érzelmi roncs. Nagy nehezen megtaláltam a fürdőt be is zártam magamra az ajtót hogy ha esetleg Hope felébredne ne tudjon bejönni, megint rà fogom hozni a frászt hogy így viselkedek de nem tehetek róla. 
Lassan levetkőztem és forró zuhany alá vettem magamat, szokásosan össze kuporodva a sarokban ültem és elkezdtem zokogni az összes fájdalmamat ki akarom most sírni hogy jobban legyek. Nem értem mai napig hogy hogyan tudd Hope egy ilyen embert szeretni mint én, kiskorom óta egy elcseszett életem volt a fél életemet szihologusnál töltöttem persze ha be is jártam volna rendesen, erre is volt okom mert tudtam hogy csak be nyugtatozna mert attól majd jobban leszek, a frászt lettem jobban tőle nah de ezt hagyjuk is. Az egyetlen ember akire szükségem van az Hope bár nem tudom kimutatni felé azt hogy rohadtul szükségem van rá, egy gyáva alak vagyok aki szerelmes egy olyan emberbe aki nem érdemelné meg hogy így viselkedjek vele, legszívesebben elüldözöném magamtól de attól akkor se tudnám megvédeni hogy összetöröm a szívét mikor nem akarom. 
Semmilyen olyan ötletem sincsen ami jól sülne el, közben felnéztem a zuhanyrózsára és figyeltem ahogyan a víz folyik az arcomra. Közben arra lettem figyelmes hogy Hope álmos hangjával kezdte mondani ki nevemet de én nem válaszoltam neki vissza vártam mikor rúgja be az ajtót és lásson olyan állapotban amiben nem akkor hogy lásson de tudom hogy ez fog történni, nem telt el öt perc se és már mellettem ült lassan az ölébe húzott majd szorosan átölelt és lágy puszikat nyomot ár arcomra lassan ránéztem már a kisírt szemmel majd ajkára néztem vágytam az édes csókjára amitől mindig megnyugszom és lázba hozz. 
De most én kezdeményeztem és lágyan ajkára vettem magamat, közben megfogtam kezét és a felső testemen végig vezetem hogy lázba hozzam ezzel és végre rám vesse magàt ezzel próbáltam jelezni neki hogy tegyen a magáévá majd annyit hallottam hogy.. 
-Biztos? 
Vadul bólogattam hogy igen majd azzal a lendülettel ki is vitt a zuhany alól és az ágyban kötöttünk ki, lassan lerakott az ágyra majd felém mászott majd erősebben kezdte el nyakamat csókolgatni, hangosan nyögtem fel tőle majd figyeltem további lépéseit. Egyik kezével éreztem hogy a fenekem féle veszi az irányt majd elkezdte kitágitani azt nem kellett sokat várni már be nevesedtem ettől és még jobban lázba hozott erősen belekapaszkodtam a nyakába és  csókba invitáltam közben belém helyezte tagjàt. Lassan mozogni kezdet bennem majd fokozatosan gyorsított itt már lehetett hallani az ő mély hangú nyögéseit amitől lágyan mosolyogtam és erősen kapaszkodtam már az ágyban hagytam hogy azt tegyen velem amit csak szeretne, testemet halmozta el csokjaival majd ajkaimra is ràtapat de megnehezitettem azzal hogy bele nyögtem. 
Majd fél óra múlva mikor már mindketten elélveztünk mellém
dölt majd szorosan átölelt izzadt testünk összeért és vadul vettük a levegőt nekem már ott annyi volt hamar el is aludtam, közben Hope megpuszilta arcomat és betakart mindkettőnket így telt el a délelőttünk. 

Okey ez a fanart mindent visz~❤😏👻

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Okey ez a fanart mindent visz~❤😏👻

Szerelmes lettem az exem pasijába(Sope BEFEJEZET❗❗❗) Where stories live. Discover now