9 rész

28 2 0
                                    

Megdörzsöltem szemeimet hogy jobban lássak,elpirultam mikor elvettem a virágcsokrot Hopetol ,lassan beszívtam kellemes illatát és magam mellé tettem le. Megfogtam Hope ingjét majd magamhoz húztam és apró puszikat nyomtam arcára amitől még jobban mosolygott. Majd megfogta az arcomat és a szemembe nézett.
-Yoongi... 2 napos kirándulás viszlek ma el, bármi tiltakozás ellene?
Válaszol csak a fejemet ráztam hogy nincsen , közben szemeim megpillantották az össze pakolt cuccokat majd picit mérges tekintettel nézetem Hopra, de ő csak mosolygott és várta hogy felöltözek végre, ez meg is volt 10 perc alatt majd lakásom ellenőrzését is befejeztem és indultam az ajtóhoz hogy magamat után azt is be zárjam, ez is sikerült Hopera néztem hogy most már indulhatunk is erre gyorsan meg is indult. Én lassan mentem utána és aggódtam érte hogy ne essen el mert nem lenne kellemes így sétálgatnia, leértünk a kocsihoz beültem az anyós ülésre amíg Hope a csomag tartóba be pakolta a cuccokat, egyből csatlakoztatom a telefont a kocsi hangszóró rendszerére és a lejátszási listámat el is indítottam. Közben Hope is megérkezett be is kötötte az övét de észrevette hogy nekem nincsen bekötve majd oda nyúlt és megcsinálta helyettem, rá mosolyogtam ő erre adott egy puszit majd el is indultunk úti célunkat nem mondta el szóval izgulhatok addig amíg oda nem érünk. Fél óràja vezet már Hope de mondta hogy még legalább fél óra mire megérkezünk a szállásunkra, én kezdtem feszültté és agresszívvá válni, remegtek kezeim mint egy kocsonya, majd Hope megfogta a kezemet és lassan simogatni kezdte. De én félre löktem kezét és ráztam a fejemet hogy ezt most ne, megértette de aggódott értem, elkezdtem keresni a bogyókat amit kaptam rá ki is szedtem a kezemben majd kerestem egy üveg vizet és be is szedtem őket, az ablak felé fordultam és lassan el is aludtam ilyenkor mindig ez van de mire felébredek sokkal jobban leszek.

J-hope szemszöge

Yoongira néztem és láttam hogy elaludt mikor be szedi azokat a bogyókat legalább 1,5 órát alszik utána és olyankor jönnek rá a rémálmai a síró görcsei is amiket nagyon nem tudok kezelni de sokat teszek hogy csillapítsam azokat, 20 perc telt el mióta Yoongi el aludt eddig csak magában beszélt mint például hogy "Hagyj békén. " "Ne hagyj el. " "Ne bántsd. "
Ilyenkor gondolkodom el mennyi fájdalmat élhetett meg már ilyen fiatalon, nagyon rosszul érzem magamat ettől és ilyenkor örülök hogy nem lát sírni engemet mert nem akarom miattam rosszul éreze magát emiatt, így probálom neki az össze szeretetem odaadni amit iránta érzek és remél túl leszünk ezen a korszakán de azt is tudom hogy hosszú idő után lesz csak jobb. Amíg az érzéseimről gondolkodtam addig ide is értünk, egy olyan szállásra hoztam aminek az udvarán egy nagy kosárlabda pálya van tudom hogy szereti ezt a sport így gondoltam hogy ide el hozzom Yoongit. Lassan kiszálltam a kocsiból és bevittem a cuccainkat a a lakásba majd visszamentem Yoongiért is akit ölembe vettem és bevittem a hálószobába levetkőztettem és be is takartam, addig is meg tudom csinálni az esti programot amit már elterveztem de mire becsuktam volna az ajtót Yoongi "J-hope " üvöltésére lettem figyelmes oda siettem hozzá és lassan simogatni kezdtem mondtam neki hogy semmi baj itt vagyok és nem hagyom egyedül, ettől lassan meg is nyugodott de nem hagytam egyedül mellé feküdtem és szorosan àtöleltem majd én is elaludtam.

Mikor antiszockodom mindig itt vagyok csak szóval itt egy újabb rész, az érzéseim már úgyis megöltek szóval gyors írtam egy részt ami nem depis

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor antiszockodom mindig itt vagyok csak szóval itt egy újabb rész, az érzéseim már úgyis megöltek szóval gyors írtam egy részt ami nem depis. 😅👻

Szerelmes lettem az exem pasijába(Sope BEFEJEZET❗❗❗) Where stories live. Discover now