Arra tértem vissza hogy Hope a laptopom előtt ült és a félkész dalaimat hallgatja, az ajtóban álltam és hallgattam pusmogàsàt közben, majd rám nézett és csak mosolygott.
-mit mosolyogsz hősszerelmes? Összetett kézzel àlltam tovàbb az ajtóban.
-hmm nem is tudom ahhoz képest hogy egy depressziós ember vagy a zenéd tökéletes és zseniàlis~
-ugye tudod hogy mikor ezeket írtam nem voltam az... Honnan is tudhatnàd....
Oda sétàltam hozzà majd elvettem a gépet tőle és az ölébe ültem azutàn àtöleltem, J-hope egyből vissza ölelt és simogatta hàtamat ami most jól esett.
-köszönöm hogy itt vagy velem...ez utàn rànéztem majd megcsókoltam.
Amitől meglepődhetett mert nem egyből csokolt vissza lassan beleturtam a hajàba amitől csak mosolygott majd elvàltunk egymàstol és csak feküdtem tovàbb rajta. Majd meghallodtam hogy rezeg a telefonja ami pont melletem volt ezért elvettem és megnéztem hogy ki írt neki, a főnöke volt aki megkérte hogy ma hamarabb menjen be dolgozni.
-Hope nem is mondtad hogy dolgozol....
-elfelejtetem bocsànat.... De eljöhetsz velem és segíthetsz Suga pincér~
-Mi?! Pincérkednem kell?
-igen és màr most tudom milyen jóképű pincér leszel~
-majd meglàtjuk...
-akkor velem jössz?
-ez nem volt egyértelmű vàlasz?
Elmosolyodott majd arcon puszilt, majd leszàltam rola és mentem zuhanyozni màr félig mecsuktam az ajtot magam utàn de megjelent J-hope keze.
-velem akarsz zuhanyozni gondolom.... Jó egye fene velem tarthatol.... De ne szokj hozzà!
-köszönöm és majd meglàtjuk...
Be engedtem magam mellé és velem szembe àllt majd kezdte ingemet kigombolni közben mindig közelebb húzott magàhoz én meg egyre jobban pirultam el.
Lassan levetköztetet, majd kezdet volna levezközni de a kezére csaptam és én vetköztetem le amit tuti hogy élvezet mert perverzen mosolygot ràm. Eljutotunk odàig hogy be mentünk a zuhanyzoba majd Jhope elkezte a viz hömérsékletét nézni hogy pont jo legyen.Gyorsan lezuhanyoztunk majd együtt fel is öltöztünk és elindultunk Hope munkahelyére, fél óra mulva oda értünk és átöltöztünk és neki àlltunk dolgozni.
YOU ARE READING
Szerelmes lettem az exem pasijába(Sope BEFEJEZET❗❗❗)
FanfictionNem írok leírást csak néz bele.