Alvásomat az enyhe pánik rohamaim megállította a kinti vihar miatt volt ez a sok dörrenés egymás után rám hozta a szívbajt ezért is bujtam be a sarokba összekuporodva ültem és remegtem mint a zselé. Mindenhol sötétség volt mert elment az áram is így nem láttam semmit, de hallottam elég furcsa hangokat amitől még jobban féltem majd hirtelen egy kéz fogta meg a kezemet amitől hangosan fel üvöltetem és ellöktem magamtól nem láttam ki az mert sötét volt hangját se hallom nem tudom ki az.
-ezt miért csináltad Yoongi?
Ekkor már tudtam hogy Hope volt az és bűntudatom lett hogy megütötem őt...
-sajnálom nem tudtam ki volt az de így már tudom...
Mondtam remegő hangon és elkezdtem keze után tapogatni majd segíteni neki felállni de ekkor egy nagy dörrenés jött és ijedtemben J-hopera estem rá majd szorosan átöleltem , most már nem csak én remegek hanem ő is miattam. Éreztem puha kezeit amivel elkezdte simogatni kezemet és apró puszikat adott fejemre hogy megnyugodjak, de ez se volt hatásos kényelmetlenül éreztem így magamat hogy remeg az egész testem ezért meg fogtam kezét majd arrébb tettem fel álltam felkaptam egy fekete pulcsit majd kifutottam az esőre, igen én aki retteg a vihartol kinment pont de így nem érzi remegésemet az akit szeretek. Tíz percen keresztül csak futottam hogy ha utánam jönne ne érjen utol Hope de semmi értelme se volt mert gyorsabban fut nálam éreztem hogy mögöttem kapkodja a levegőt,majd mire hátra fordultam volna addigra arra lettem figyelmes hogy hátulról átölelt szorosan és nem engedett el.
-tudod Suga ha fogocskázni szerettél volna legközelebb csak szólj nyugodtan. Mondta mosolygó arccal, semmit nem válaszoltam rá mert nem voltam képes rá, megfogtam a kezét majd elkezdtem futni és húztam Hopet magam után de nem akartam hogy ennél jobban elázunk ezért egy fedett sikártoig futottam. Mikor odaértünk nekidőltem a falnak eddig bírta a tüdöm, majd mikor felnéztem éppen hogy csak nem értem hozzá Hope ajkához de ő kihasználta az alkalmat és hirtelen meg is csókolt de most nem ellenkeztem ellene visszacsókoltam és magamhoz húztam, úgy volt hogy most már ki mutatom felé az érzéseimet ezért válaszul ezt tettem. Ezek után egy nem várt illető ellökte tőlem Hopet aki el is esett, oda neztem a kis termetű embere aki Jimin volt de most nem egyedül jött hanem hozta magával Jungkookot és Taet is akiknél baseball ütő volt hagyott nyeltem majd összeszedtem magamat és Hope elé álltam rám nézett és a fejét fogadta amit biztos hogy be ütött majd a következőt mondtam neki.
-Hope ez most nem játék szóval kérlek fuss, fuss ahogy csak tudsz nem hagyom hogy bántsanak. Majd nagyot nyeltem és oda guzsgultam mellé.
-sajnálom.... szeretlek.... Majd szájon pusziltam és megfogtam karját és felsegitetem majd előre löktem a szabad irányba hogy most már induljon el, futni is kezdet és egy párszor hátra is nézet.
Visszafordultam a három jó madár felé, az öklömet kiroppantottam és csak annyit mondtam hogy.
-gyertek csak...
Gúnyosan rájuk öltöttem nyelvemet és vártam hogy támadjanak de Jiminnek szabad utat adtak hogy Hope után tudjon menni és ők ketten maradtak velem szemben majd egymásra néztek és lassan jönni kezdtek felém.
YOU ARE READING
Szerelmes lettem az exem pasijába(Sope BEFEJEZET❗❗❗)
FanfictionNem írok leírást csak néz bele.