J-hope szemszöge
Mikor Yoongi elzavart hogy rendőrt hívjak nem tettem meg mert nem akartam bajba keverni őt se magamat ezért egy benzinkút wc-be ment hogy meg mossam az arcomat és ki gondoljam hogy most mit tegyek hogy mentsem meg őt. Bevettem egy fájdalomcsillapítót majd a tükörbe néztem majd megpillantottam Jimin az ajtóban megijedtem tőle és ez látszott is az arcomon majd úgy tettem mintha nem lenne senki se ott, megmostam kezeimet és elkezdtem az ajtó felé sétálni majd mikor oda értem Jimin elállta az utamat erre elpatant bennem az a bizonyos pont majd megragadtam a pulcsiját és az ajtóhoz nyomtam, egy fejel magasabbra emeltem hogy ne érjen le a földre a lába és vallatni kezdtem.
-Mit akarsz tőlem Park Jimin?! Kérdeztem tőle mély hang nemen de nem válaszolt rá és meg el is fordítóta fejét, amit nem nagyon toleráltam mert ha valakihez beszélek akkor annyi tisztelet legyen benne hogy a szembe néz közben erre megfogtam az arcát és vissza fordítotam magam felé hogy rám figyeljen most már.
-Kérdeztem valamit Park Jimin! Illik rá választ adni....
Figyeltem és észrevettem hogy nagyot sohajtot elengedtem az arcát és vissza szorítottam az ajtóhoz.
-Szerinted mit akarok? Elvetted tőlem Yoongit majd úgy tettél mintha nem léteznék, szakítottál velem de nem tudom miért... Miért tetted ezt velem J-hope!?
-Tudod Jimin amikor összejöttem veled nem tudtam hogy milyen ember vagy igazából mikor Yoongi elmondta mit tettél vele azonnal szakitotam veled mert nekem nem kell egy olyan pár aki kétszinű és kepes bárkivel össze jönni szóval ezért lett vége a mi kapcsolatunk is és Yoongit se vettem el tőled hanem te hagytad ott és miattad lett egy depressziós srác akinek sok idő kell hogy felépüljön belőle. Szóval Park Jimin megtiltom neked hogy J-hope közelébe legyél....
Nem mondott rá semmit csak moslyogot mintha viccet hallott volna erre behúztam neki egyet majd a földre dobtam egyből rávetettem magamat hogy nem meneküljön el és addig ütötem amíg el nem ájult, megnéztem a pulzusát hogy biztos ami biztos majd leszálltam róla. Elkezdtem a véres kezeimet nézni és éreztem hogy most már mennem kell vissza Yoonginak segiteni gyorsan befutottam a pénztárosnak szólni hogy találtam egy fiút a mosdóban el ájultan és hívjon hozzá mentőt majd azzal a lendülettel el is rohantam mert éreztem hogy mennem kell.Yoongi szemszöge
Gondolkozunk gyorsan ki is a gyengébb kettőjük közül? Hmm... ahogy elnézem Tae kezében nem volt meg baseball ütő szóval az ő kezéből ki tudom szedni lassan mentem én is feléjük majd a zsebemből kiszedtem az öngyújtómat és Jungookot szembe dobtam vele majd gyorsan Taere ugrottam és egy vállast, eltörtem azt a kezét amiben a baseball ütőt fogta majd egy erős ütésel le ütöttem amitől elájult majd gyorsan Jungkookra néztem aki már jobban volt és haragosabb mivel párját ki ütöttem ezért a baseball ütőt szorongata, majd meglàttam J-hopét mögötte a szememel jeleztem neki hogy mikor a srác elkezd felém futni oda dobom neki az ütőt és üsse le őt.
Nem kellett sokat várni Jungkook elkezdett felém rohani én egyből Hopénak dobtam az ütőt és ki is ütöte a fiút majd lassan oda sétáltam a kábult gyerekhez és Tae mellé húztam őt.
-Ez az utolsó esélyetek hogy békén hagyjatok engemet és a páromat meg értetétek?
Jungkook erre csak nyöszörgött majd teljesen elájult,Hopéra néztem majd megpillantottam a véres kezét és oda rohantam hozzá.
-Hope jól vagy? Miért véres a kezed? Mi történt?
-csak a hülye exed utánam jött gondolom meg verni de ez fordítva sikerült...
-mi Jimint megverted? Jaj nekünk most bajban vagyunk...
Össze estem majd Hope egyből átölelt mondván hogy nincsen semmi baj majd ő megoldja.
-Yoongi mit is mondtál az előbb Jungkooknak? Hogy párod?
Zavarba jöttem egyből majd bólogattam hogy igen.
-szóval ez az jelenti hogy most már együtt vagyunk? Nézett rám mosolyogva és várta a válaszomat.
-Igen J-hope együtt vagyunk és soha ne hadj el kérlek...
Erre válaszul egy hosszú csókba invitált amit viszonoztam egyből, majd egy mély hangra lettem figyelmes és oda is pillantottam...
-Namjoon mit keresel itt?!
-ezt én is kérdezhetném tőletek...
Majd oda pillantott a két kifeküdt fiúra és fejbe vágta magát idegességből majd mérgesen nézett mind kettőnkre.
Szerintetek mi lesz majd? Hope és Suga börtönbe jutt? Vagy megusszák az egészet? Ha tudni akarod marajd velem továbbra is! 🥺💜💜
YOU ARE READING
Szerelmes lettem az exem pasijába(Sope BEFEJEZET❗❗❗)
FanfictionNem írok leírást csak néz bele.