8. Kapitola

250 29 6
                                    

Hmmmm že by další kapitola? 😂

Trochu jsem si odkašlal. "Vážně bych měl domů nechci překážet a navíc mám všechny věci doma." řekl jsem a konečně mě přestal objímat. "Tak se prospi a já ti tam zatím zajedu" naznačil ať si lehnu. Ach bože proč já. "Fajn stejně si neodbytnej. Každopádně v koupelně najdeš takovou taštičku malou tu potřebuji." lehl jsem si. Ukázal jsem na batoh a on jen kývl. "Tak za půl hodiny jsem zpět." usmal se a odešel. Bože to je tak otravný člověk. Jak já vůbec ještě můžu žít. A ještě budem chodit na stejnou školu protože tady v okolí jiná není. Každopádně doufám že je aspoň v jiné třídě. Vyučování bych s ním asi už fakt nepřežil. Oddechl jsem si a pomalu usnul.

Když jsem se vrátil s věcmi tak spal. Byl celkem roztomilý i když měl pořád ten stejný výraz. Nechtěl jsem ho budit ale musel jsem. Trochu jsem s ním začal třást. Po chvilce pootevřel oči a zývl. "Jsem zpět i s věcmi." usmal jsem se. "Děkuji." sedl si a protáhl se. Dal jsem mu věci na postel. "Jdu nám udělat čaj jo?" usmíval jsem se. Jen kývl a já odešel do kuchyně. Pobrukoval jsem si a připravoval čaj. Nalil jsem vodu do hrnků a šel za nim do pokoje. Když jsem přišel tak si s někým psal.

Zase jsem si psal se ségrou. Začínám uvažovat o tom kdo je otravnější. Jestli Bokuto nebo ségra. Najednou si je mě přisedl Bokuto. Docela jsem se lekl. "Klid nejsem zloděj." řekl se smíchem. "Kdyby si byl zloděj tak by tě hned chytili." "Tsss no dovol já bych byl nejlepší zloděj na světě.""To byl vtip až jsem se zapomněl zasmát." "Za tohle tě budu objímat dýl protože vím že to nemáš rád." "Diky ale nechci." "Máš smůlu." usmál se a začal mě objímat. Pomocte mi někdo prosím. Chvíli jsem se snažil dostat z jeho objetí ale nakonec jsem to vzdal. "Už jsi unavený nebo jsi to vzdal?" "Oboje." opřel jsem se o zeď a zavřel oči. Už by mě mohl pustit přece jen snažil jsem se od něj dostat docela dlouho. "Vážně ti nic neříká slovo osobní prostor?" Jen zakroutil hlavou. Chvíli jsem jen odpočíval protože nic jiného jsem nemohl a najednou mi začal zvonit mobil.

Pokračování příště ÚvÚ

Otravná sova (Bokuaka)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat