12. Kapitola

231 28 1
                                    

Hoj hoj tak jak se dneska máte? :) Chci se omluvit že jsem včera nic nevydala ale nebyl čas.😅

"Nechce se mi." řekl jsem otráveně. "Ale notak nebuď bručou." zamračil se. "Nejsem jen o tom nechci mluvit." dořekl jsem a on mi obmotal ruku kolem krku. "No dobře ale někdy mi to řekneš že?" řekl s nadějí v hlase. "Jojo někdy určitě." zabručel jsem. "Jdi si dát sprchu a já udělám večeři ano?" řekl a pozoroval mě. Koukl jsem na mobil. "Já bych řekl že musím domů." "Ne nemusíš." řekl přísně. "Musím protože se sestra rozhodla mě navštívit aby zjistila jak se mi líbí ve škole." "Tak ať přijede sem moc rád ji poznám." řekl nadčeně. To už asi nepřežiju moje sestra a Bokuto dohromady to už je moc. Chovají se skoro stejně takže energicky. Povzdechl jsem si a napsal sestře adresu protože jsem neměl sílu na to abych mu to vysvětlil. "Bude tu do půl hodiny." "Tak já udělám víc jídla a ty si jdi dát sprchu. Oblečení si klidně vyber." řekl nadčeněji a odešel do kuchyně. Šel jsem ke skříni a koukal do ní. Vzal jsem náhodný triko a kraťasy a šel do koupelny. Dnes jsem byl ve sprše o něco dýl. Umyl jsem se a oblíkl.

Šel jsem do kuchyně kde jsem začal vařit kuřecí maso s rýží. Po chvilce jsem slyšel zvonek tak jsem šel otevřít. Byla to Akaashiho sestra. "Ahoj." řekla s úsměvem na tváři. "Ahoj." úsměv jsem ji oplatil. "Pojď dál." podržel jsem ji dveře a ona vešla dovnitř. "Kdepak je Akaashi?" zeptala se. "Je ve sprše." "Nevadí stejně potřebuju něco probrat." "A co to bude?" řekl jsem zvědavě. "Přijela jsem hlavně kvůli tomu že musím dostat Akaashiho na odběr krve jenomže on má hrozný strach z jehel takže potřebuji aby si mi ho tam pomohl dostat a pak ho držel aby nezdrhl protože na mě je moc silnej. Hlavně se to nesmí dozvědět jinak zdrhne že školy." řekla vážně. "Jo jasně není problém takže zítra po škole?" řekl jsem s úsměvem. Jen kývla jako odpověď. "Posaď se ke stolu zrovna dělám večeři." řekl jsem zase nadčeně a šel k lince. "Je pravda že mám docela hlad." řekla se smíchem a sedla si ke stolu. Začal jsem dodělávat jídlo. Po chvilce jsem slyšel Akaashiho kroky.

Šel jsem do kuchyně kde už byla i sestra. "No ahoooj." řekl a najednou sem se ocitl v jeho objetí. "Ahoj" řekl jsem trochu otráveně. "Co jsi zase otrávenej" řekla smutně. "Nejsem otrávenej takhle mluvím furt." protočil jsem očima. "To je vlastně pravda." zasmála se. "Moc vtipné až jsem se zapomněl zasmát." řekl jsem ironickým hlasem. "Ale notak Akaashi občas by ti smích neuškodil." řekla a chytla mě za tváře. "Uškodil a moc." stočil jsem pohled na zeď. "Ne neuškodil a koukej na mě když s tebou mluvím." řekla přísně. Jestli tohle přežiju tak už přežiju cokoliv.

Pokračování příště

Reálně ten nápad s odběrem krve jsem dostala díky tomu že jsem dnes na odběru krve byla a málem jsem tam skolabovala protože mi vzali moc krve ale pšt. 😂🩸

Otravná sova (Bokuaka)✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat