Hey hey hey předtím než začnu psát chci jen říct že na mém profilu najdete něco o mém psovi takže koho to zajímá můžete se jít mrknout UvU.
Co to sakra je? V hlavě jsem měl nehorázný zmatek a mé tělo prožívalo nový pocit. Byl to divný pocit. Dal jsem si ruce na tváře které úplně hořeli. Tohle je sakra divný. Párkrát jsem se profackoval a uklidnil. Když jsem se uklidnil přišel Bokuto. "Hey hey hey co kdyby jsme koukli na film?" řekl a usmíval se. Proč ne to by nemuselo být tak hrozné. Kývl jsem a on ukázal směrem na obývák. Zvedl jsem se z postele a šel do obýváku. Šel hned za mnou a já si sedl na gauč. Zase si sedl skoro ke mě. Ach bože kdy už ho to přestane bavit. "Snad ti nevadí komedie. A navíc by ses konečně mohl usmát." usmíval se. "Nevadí."
Zapl jsem nějakou komedii. Vlastně ani nevím co to je prostě jsem to náhodně vybral. Asi půl hodiny jsme koukali a já se skoro celou dobu smál. Kéž by se to dalo říct i o Akaashim. Celou dobu měl ten stejný nezaujatý výraz. To se vážně ani neusměje? To nemá city nebo co? No zatím to tak vypadá. A to co řekla jeho sestra mi taky docela vrtá hlavou. Nemá být ve stresu a nemá se pořád vinit? To asi nepochopím dokud ho víc nepoznám. Mám od jeho sestry úkol a ten splním. Postarám se o něj i kdyby sebevíc nechtěl to slibuji. Dokončil jsem svůj slib a začal se zase smát.
Když film skončil oba jsme s Akaashim zývli. Bylo asi 10 večer a oba jsme usoudili že je čas spát protože zítra je první den školy. "Tak jo jdi do pokoje já budu spát tady na gauči.""Ne ty spi na posteli a já budu na gauči. Je to tvůj dům a tvoje postel tak jdi." řekl neodbytně. Hádali jsme se tam asi dalších 15 minut než mě nakonec poslechl. Popřáli jsme si dobrou noc a on odešel do pokoje. Lehl jsem si na gauč a hned vytuhl.
Ráno jsem se vzbudil asi hodinu před budíkem. Vstal jsem z gauče a šel do koupelny kde jsem se osprchoval a spáchal ranní hygienu. Šel jsem do kuchyně a začal dělat vajíčka. Když jsem je dodělal dal jsem je na talíř a zrovna slyšel potiché kroky. Otočil jsem se a šel ke stolu. "Dobré ráno Akaashi" usmál jsem se. "Dobré" řekl otráveně. "Vím první den školy ale trochu nadčení ne?" usmíval jsem se a ukázal na snídani. Jen si sedl ke stolu a popřál mi dobrou chuť. Taky jsem mu popřál dobrou chuť a začal jist.
Vařil dobře. Rozhodně líp než já. Když jsem dojedli dali jsme talíře na linku. Šli jsem do pokoje pro batohy s věcma. Pak jsme vyšli z baráku a šli do školy. Vůbec jsem se netěšil i přesto že máme jen 2 hodiny. Netěšim se na lidi zase bude jen seznamování. Bokuto celou dobu jen mluvil a já jen kýval hlavou.
Celou cestu jen kýval hlavou a to mě hrozně štvalo. Třeba ho dostanu do teamu. Hodil by se nám když teď třeťáci odešli. Jsem první rok kapitán tak snad to nějak zvládnu. To zvládnu sami si mě vybrali tak k tomu museli mít důvod.
Pokračování příště
ČTEŠ
Otravná sova (Bokuaka)✔️
FanfictionShip:Akaashi Keiji x Bokuto Koutarou Anime:Haikyuu!! ---------------------------------------- Akaashi Keiji se po smrti rodičů přestěhuje do Tokia aby nemusel být ve městě kde mu umřeli rodiče. 2 dny před začátkem školy si řekne že si zajde na hřiš...