23.rész

142 2 0
                                    

Mikor haza értünk én, Adam, Jackson, és Sam, akkor azt vettük észre hogy minden szanaszét van dobálva és össze van törve minden, én gyorsan felmentem a bátyám szobájába és mikor oda értem akkor vettem észre hogy ott is minden össze van törve, és láttam hogy a bátyám farkasként köröz a szobájában és tiszta ideg!

-Öhmm... szia! Köszöntem félve, mert ugye ő akár farkas akár nem képes lenne engem is bántani. Hátra fordult és csak úgy nézet engem. Pár perc múlva vissza változott és oda jött hozzám.

-Szia...Miért nem szóltál hogy az a kis ribanc viktoria és az a seggfej pasija csesztet téged?

-Azért nem mert nem akartam hogy bajod essen!! Mondta és jó szorosan megöleltem amit ő is visszonzot.

-Jaj drága húgocskám te ennyire aggódsz értem?? Kérdezte kedves hangon.

-Igen, mivel csak te vagy nekem. Mondtam.

-Te is nekem. Mondta és nyomot egy puszit a fejem búbjára, azzal elment.

Nem tudom hogy miért de nagyon rossz érzésem volt, olyan volt mintha a szívem egy pillanatra megállt volna. Ekkor hallottam hogy valaki jön fel a lépcsőn. Amikor felért az az ilető akkor láttam hogy Adam az.

-Na hogy van? Kérdezte.

-Hát nagyon rosszul, nagyon ki van akadva.

-Ez értető. -Majd én beszélek vele! Tette hozzá.

-Oké, de óvatosan! Mondtam és megcsókoltam ő pedig visszonoztta ezt. És Logan után ment.





Egy szerelem, egy kötödés, és a titok! ((Lassan befejeződik))Where stories live. Discover now