27.rész

122 1 0
                                    

---------- Az órán ----------

Épp természet ismeret óránk volt, amikor tanár engem szólított fel.

-Elnézést Mrs. Elizabeth Moon! Szólított fel Mrs. Pots a teljes nevemen, csak akkor szoktak a teljes nevemen szólítani ha valami "bajt csinálok". Én jó kislány módjára felálltam a helyemről, és vártam a tanár utasításait

-Igen, Mrs Pots? Kérdeztem a tanárt.

-Megtudná mondani, hogy mi a vérfarkas? Kérdezte.

-I...igen. Mondtam.

-Nos? Kérdezte egy olyan gyilkos pillantással a szemébe. Én egy nagyot nyeltem, és bele kezdtem a kis mondókámba. Nos a vérfarkas egy olyan lény ami félig ember, félig farkas, és csak akkor változik át ha ideges vagy ha ő azt szeretné, ekkor mindenkinek ki kerekedet a szeme, és olyan "hogy a fenébe tudok ennyit" pillantást kaptam mindenkitől. Persze nem is számítottam másra, egy ilyen "ügye-fogyott" osztálytól. A tanár csak nézet egy darabig, majd a tábla felé fordult.

-Köszönöm, most már helyet foglalhat. Mondta, és elkezdet írni a táblára. Én nem szóltam semmit csak le ültem, és folytattam a jegyzetelést. És közben azon gondolkodtam hogy most mit csinálnak a fiúk.

---------- Csöngetés ----------

Amikor ki mentem a teremből neki mentem Adamnek aki erre magához huzott és meg puszilta a fejem bubbjátt majd fülembe suttogót.

-Szeretlek! Mondta majd meg puszilta az arcom.

-Én is téged. Mondtam, és a vállába fúrtam a fejem. Utána elengedtük egymást majd össze kulcsoltuk az ujjainkat és úgy mentünk az ebédlőbe. Amikor be értünk az ebédlőbe akkor kerestünk egy üres asztalt majd leültünk enni, ebéd után vissza mentünk a terembe, boldog voltam mert Samék velünk voltak órán.

-Héj húgi, jól vagy? Kérdezte Logan. Pár percig nem válaszoltam.

-Igen jól vagyok, és te? Kérdeztem a bátyámat.

-Unottan. Mondta, és én meg ezen el mosolyodtam.

Nem sokat tudtunk beszélgetni mert a tanár ránk szólt hogy most már csend legyen. Nem volt valami izgi az óra de azért elment, na mindegy, az óra után haza mentünk és én felmentem a szobámba hogy tudjak pihizni.


Bocsi hogy rövid lett a rész, de remélem tetszik!!



Egy szerelem, egy kötödés, és a titok! ((Lassan befejeződik))Donde viven las historias. Descúbrelo ahora