Derek szemszöge:
Amit tegnap este mondtam Elizának azt komolyan mondtam neki, de ő nem hitt nekem. Persze én se hinnék magamnak ha ilyen bunkó lennék magammal, de nem tehetek róla hisz nagyon szeretem és féltem őtt, és ha megtudná hogy én az elenséghez tartozom.....akkor......!! Csak ugy addom be mintha nem lenne falkám, és ha valami baja esne azt soha nem bocsáltanám meg magamnak. De akkor még Logan is megölne meg a falka is kitagadna.
Na meg Eliza most tapasztalja ki a farkas létet és még nem igazán megy neki, de én meg tudnám mutatni hogy hogy csinálja, ugy hogy ne esen semmi baja. De nem igazán bizik meg benne.
Elizabeth szemszöge:
Még mindig azon gondolkodom amit tegnap este mondot Derek. Hogy lehet hogy belém szeretet? Mikor alig ismer, és én se ismerem öt annyira, idáig csak annyit tudok hogy egy tuskó és megbizhatatlan. Habár ma reggel elég aranyos volt mikor meg kérdete hogy ne jöjjön velünk a biztonság kedviért.
%%%%%%%%%% Az erdőben %%%%%%%%%%
Miközben az erdőben sétáltunk a lánnyokal, elkeztünk beszélgetni a fiúkról.
-Amy szerintem beléd van esve Jackson azért ilyen kedves veled. Mondta Luna.
-Hehehe.....!!!! Nagyon vicces, hogy én és Jackson ugyan már ez lehetelen. Mondta Amy zavartan.
-Na és te meg Sam?? Kérdezte Amy.
-Mi???? Mi sehogy se állunk csak barátok vagyunk ennyi. Mondta Luna idegesen.
-Na persz csak barátok?? Mi??!! Mondta neki gúnyossan.
-Na most te jössz Lilly..!! Mondtam.
-Hogy állsz a bátyámmal??? Kérdeztem töle érdeklödve.
-Hogy én és a te bátyád ez teljes képtelenség hisz ő az alfám én meg csak egy omega vagyok.
-Na és akkor mi van ha te egy omega vagy..??? Kérdezte Amy.
-Hát az nem lenne helyes ha mi együtt lenénk. Mondta idegesen!
-Na de itt van Eliza is. Mondta Lilly súnyi arckifejezéssel. Az igazat megvalva oké hogy ők a legjobb barátnőim de azért ezt nem kéne.
-Ez is igaz. helyselte Luna.
-Tényleg te és Derek most hogy is álltok???
-Hogy mi????!!!!
-Hát mi sehogy sem állunk söt még nem is tetszik nekem Derek.
-Aham..Ugyan már, ne hazudj nekünk láttjuk amit láttunk.
-Láttjuk hogy hogy néztek egymásra. Mondta Amy vigyorogva..!
-Na persze.-Inkább hagyjuk ezt a témát oké!! Mondtam nekik idegesen.
-Oké..!! Mondták egyszere a lánnyok.
-Na akkor lássuk hogy hogy változol át. Mondta Amy izgatotan, pedig ő nem is volt farkas. Na mindegy.
-Hát oké..!! Nagyon félttem attól hogy hogy fog menni mert amióta tudom hogy én is farkas vagyok azóta még egyszersem változtam átt.
-Na most nagyon figyelj. -Redben?? Kérdezte Luna.
-Rendben. Daráltam le a szót.
Egyszercsak Luna kezte levenni a dzsekiét és a cípöjét, és aztán át változott farkassá.
-Na most te jössz, mondta Amy.
-O-Oké..!! Én is levettem a dzsekim és a cípőmmet, és megprobálttam átt változni de semmi nem történt..!
-Semmi baj, probáljuk meg mégegyszer. -oké?? Kérdezte Amy.
-Oké. Mondta, és megprobáltam mégegyszer és mégegyszer de akkor se történt semmi, és én már teljesen kimerültem a sok probálkozástól és szinte alig álltam a lábamon.
-Bocsi lányok, de nekem ez nem megy. Mondtam fárdtan.
-Semmi baj majd sikerül. Mondta Lilly. És minda hárman megöleltek. Ami nagyon jól estet. És utána haza mentünk, mikor beléptünk az ajtón akkor azt láttuk hogy Logan és Sam a meccste nézik, Derek meg Jackson beszélgettek. Mikor megláttot engem a lányokkal Derek egyből oda rohant hozzám és megölelt.
-Nagyon aggódtam érted, azt hittem hogy valami bajod eset mert nagyon sokára jöttetek haza.
Nagyon meglepödtem mikor ezt monta, és láttam a szemem sarkából hogy Loganak ez nagyon nem tetszik ezért ellöktem magamtól Dereket, aki aggódó szemmekel nézet rám.
-Szia húgi, ugye nincs semmi bajod?? Kérdezte aggódva Logan miközben Dereket bámúlta.
-Nyugi Logan vigyáztunk rá, meg amugyis nem mentünk olyan meszire a háztól. Mondta Amy, aki pedig Jacksont figyelte.
-Ez igaz. Értettem egyet Amyval. És én felmentem a szobámba mert már nagyon ki volttam. Ahogy felértem ledültem az ágyra és egy párnát öleltem magamhoz és elkeztem gondolkodni rólam és Derekről, hogy mi is van kettönk közt. Egyszer csak valaki kopogot. -Gyere, mondtam annak az illettönek. És akkor belépet Logan.
-Szia, ugye nem baj hogy bejöttem?? Kérdezte.
-Nem baj, gyere ülj le, mondtam és közben felültem az ágy végébe.
-Ne bizz meg annyira Derekben mert nekem nagyon furcsa hogy ennyire kedves lett ilyen hirtelen veled.
-De én nem is bizzom meg benne. Mondtam, és közben huzztam egy félmosolyt az arcomra.
-Oké, de még ne is beszélj vele.
-Redben van, nem fogok beszélni vele. Mondtam nevetve.
-Na most már megyek mert ahogy érzem oda lent kezdenek a dolgok elfajúlni.
-Jó éjt Eliza.! Mondta és közben mosolygott.
-Jó éjt bátyó. Mondtam neki és nyomtam egy puszit az arcára. És ki ment a szobámból.
Én pedig vissza feküdtem és kb 3mp múlva elaludtam.
أنت تقرأ
Egy szerelem, egy kötödés, és a titok! ((Lassan befejeződik))
مستذئبSziasztok!!!! Én Elizabeth Moon vagyok de csak Elizanak hívnak, és 15 éves!! A szüleink meghaltak. És van egy bátyám. Ha érdekel a story olvass bele! Ja és ha találtok helyesírási hibát akkor kérlek titeket hogy nézzétek el!!😎😘❤️