34. rész

126 0 0
                                    

Sziasztok, ne haragudjatok hogy ilyen sokáig nem folytatam a könyvem, csak a laptopom behalt, és csak most tudom folytatni!!😊😄

Másnap nagyon jól ébredtem, mivel Adam mellet keltem fel.

-Jó reggelt! Mondta fáradt és rekedt hangon.

-jó reggelt, neked is! Mondtam, miközben adtam egy puszit az arcára, és ki keltem az ágyból majd elment lezuhanyozni, mikor végeztem, lementem reggelit készíteni magunknak.

 Mikor le értem észre vettem hogy még mindenki alszik, ezért halkan elkezdtem csinálni a kaját, már éppen a tojást raktam volna rá a tányérra amikor valaki felhördűlt mögöttem. Erre én olyan sebességel kaptam hátra a fejem hogy csak na! És sammet pillantottam meg aki csak úgy ált és nem szólt 1 szót sem csak nézet.


-Igen, mit szeretnél? Kérdeztem meg tőle.

-Semmit...! -Na persze, én meg hülye vagyok mi? Gondoltam magamba. Engem nem tud át verni, mivel van 1 olyan képességem hogy ha akarok bele látok más fejébe, jó tudom ez egy kicsit olyan mint a vámpíroknál de még sem annyira csak egy kicsit.😊

 
-Na mond? Kérdeztem.

-Ja semmi csak jók az illatok! Mondta egy kicsit zavartan.

-Oké...!!

Nem mondtam semmi mást csak fogtam magam és mentem volna fel de Adam le jött és le ült az asztalhoz.

-Tessék! Mondtam és le raktam a tányért, ő pedig neki állt enni.

$$$Pár órával késöbb$$$

A bátyámék is le jöttek, és meg kajáltak utána mindenki felöltözőt, és le mentünk a nappaliba, le ültünk a kanapéra, s vártuk a bátyámat hogy mit fog mondani, de csak annyit mondót hogy ma elmegyünk vadászni! Erre mindenki fel pattant a kanapéról és kirohantak a ház elé, és át változtak! A házunk mögötti erdőbe mentünk vadászni, Logan ki osztóta hogy, hogy fogjuk megölni a szarvast amit éppen kiszemeltünk, Jackson elkezdte Sam és Adam felé terelni a szarvast amikor az hirtelen irányt váltót és elkezdet Jackson felé futni, én nem tudtam krontolárni magam és ezért egyenesen a szarvas nyakának ugrottam, amit sikeresen el is kaptam, és leterítettem, miután már nem tudót mozogni a karmaimat a hasába mélyeszttem, a torkát pedig át haraptam. Éreztem a forró vért a számban ahogy végig folyt rajta.


Egy szerelem, egy kötödés, és a titok! ((Lassan befejeződik))Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ