Adam szemszöge!
Mikor utol értem Logant, akkor a fejébe "másztam"!!
-Logan, állj megggg!!!! -Hallod??!!!! Ordítottam utána! De hiába.
-Állj meg!
-Egy vadász van előttünk!! Mondtam. És ő erre megállt és felém fordult. De már későn, mert a vadász csak ezt akarta, egy hatalmas puffanásra lettem figyelmes meg arra hogy Logan vonyít és eldől. Én egyből oda rohanta és felvettem a védelmező pozzomatt, és vártam hogy ki jöjjön a vadász a bokrok közül. És ki is jött, a puskáját felém tartotta és löni készült de én gyorsabb voltam mint ő, a kezéböl a puskát kirántottam és le teperettem át akartam harapni a torkát, amikor olyan engedjel szemmel nézet rám, és én le száltam róla ő pedig felállt és elrohant. Én pedig vissza mentem Loganhez aki még mindig vérzett.
-Ébredj fel Log!! Hallod, ébredj!! Mondtam, de semmi, én ekkor megfogtam és a hátamra vettem, és haza vittem.
Eliza szemszöge!
Amikor megláttam hogy Adam a hátán cipeli a vérző bátyámat akkor egyből tudtam hogy valami baj van, és oda rohantam hozzájuk és elkezdtem kérdezősködni.
-M-Mi tö-történt?? Kérdeztem sírva.
-Egy vadász meglőtte amikor felém fordult. Mondta Adam sírva.
-Én próbáltam megvédeni de nem ment már túl későn szóltam neki!
-Az én hibám...! -Sajnálom Eliza.
-Nem a te hibád és semmi baj..! Mondtam és segítettem Adamnek hogy letudja rakni a bátyámat! Amint a kanapén volt én egyből szóltam Samnek hogy jöjjön.
-SAMMMM!!! Ordítottam fel az emeletre.
-Mi az??!!! Kérdezte aggódva.
-Gyere le mert a bátyámat meglőtték!!
-HOGY MIIII??? Kérdezte és közben leugrott az első emeletről, még jó hogy ki nem törte a nyakát.
-MI TÖR..!! Nem tudta mondani mert a csuklóját megfogtam és húzztam magam után ő pedig követet.
-TE JÓ ÉGG!!! Ordította el magát ijedten.
-Oké akkor most kérem a gyógynövényeket arról a polcról!! Mondta nyugodt arccal, és mutatott arra a polcra ami a tányérok mellett volt, én egyből oda is rohantam és már szedtem is össze őket és vittem Samnek aki össze törte őket és utána felforrázta, majd krémet csinált belőle és a sebre kente. A krém szerencsére gyorsan hatott és a seb már szinte alig látszott, csak annyira hogy be tudjuk kötni.
ESTÁS LEYENDO
Egy szerelem, egy kötödés, és a titok! ((Lassan befejeződik))
Hombres LoboSziasztok!!!! Én Elizabeth Moon vagyok de csak Elizanak hívnak, és 15 éves!! A szüleink meghaltak. És van egy bátyám. Ha érdekel a story olvass bele! Ja és ha találtok helyesírási hibát akkor kérlek titeket hogy nézzétek el!!😎😘❤️