-Jaj de jó végre itthon! Gondoltam magamba, miközben be léptem a bejárati ajtón. Ahogy be léptem a nappaliba egyből a lépcső felé vettem az irányt, és én már mentem is fel a szobámba, amint felértem be csaptam magam mögött az ajtót és le dőltem az ágyamba és csak néztem a plafont és gondolkodtam ahogy mindig. Egyszer csak valaki be kopogott én meg elordítottam magam.
-Gyere...! Mondtam, és ki nyílt a szobám ajtaja.
-Szia..! Köszönt, és én hirtelen oda kaptam a fejem és megpillantottam a szó gazdáját, a bátyám volt.
-Szia bratyó! Köszöntem neki vissza unottan, persze nem őt untam, hanem ezt az egészet ami velem történik pl: az hogy akit szeretem ki derül róla hogy egy elenséges falkához tartozik, a két legjobb barátnőm elhagyott, és hogy két falka tagomat elveszítettem. Ezekből már nagyon elegem van én nem akarok visszájban élni de ezt senki nem ért nálam jobban.
-Jól vagy? Kérdezte Log.
-Hát nem is tudom...! Mondtam, és közben felültem az ágyra és a lábaimat felhúztam a mellkasomig, a karomat pedig köré fonttam.
-Na mesélj, mi bánt? Kérdezte és leült mellém az ágyra.
-Csak nem tudom hogy miért történik velem mindig rossz dolog, és nem tudom hogy ki vagyok alfa vagy pedig egy szánalmas ember. Mondtam a bátyámnak aki erre megölelt.
-Te egy alfa vagy és egy nagyon remek húg, és nem a te hibád hogy rossz dolgok történek velünk. Mondta és magához szorított. A bátyám hogy lehet ennyire megértő és bölcs? Kérdeztem magamtól.
-Ne legyél szomorú mert akkor én is az leszek! Mondta és megcíkizett.
-O-O-Ok-é!! Mondtam nevetve.
-Na ki a legjobb bátyó? Kérdezte nevetve.
-T-t-teeee!!! Mondtam már nagyon nevetve.
-Ké...kérelek hagyd abba! Mondtam. És ő ekkor abba hagyta és leszállt rólam.
-Gyere le vacsizni, már várnak a többiek. Mondta és kiment a szobámból.
Én pedig ki kászállodtam és le blatyogtam a napaliba onnan a konyhába majd le ültem az asztalhoz. Log éppen tükörtojást sütött, amikor valakinek a keze a derekam köré fonódott, és én erre egyből hátra fordultam. És meg pillantottam Adamet aki olyan "szia drágám" arcot vágott és megpuszilt.
-Mikor lesz már kész a kaja! Ordítja Jackson aki a kanapén ül és nézi a TV-t.
-Mindjárt. Mondtam neki.
-De éhesek vagyunk. Mondta Adam. Én erre felálltam és oda mentem a bátyámhoz aki olyan "segíts" fejet vágott.
-Mikor leszel kész a kajával? Kérdeztem.
-Már kész vagyok. Mondta és ide adta a serpenyőt ő pedig elő vett 5 tányért és az asztalra rakta és hívta a többieket. Mindenki csak úgy rohant az asztal felé mintha még soha nem ettek volna semmit. Én pedig csak nevettem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy szerelem, egy kötödés, és a titok! ((Lassan befejeződik))
Manusia SerigalaSziasztok!!!! Én Elizabeth Moon vagyok de csak Elizanak hívnak, és 15 éves!! A szüleink meghaltak. És van egy bátyám. Ha érdekel a story olvass bele! Ja és ha találtok helyesírási hibát akkor kérlek titeket hogy nézzétek el!!😎😘❤️