~Maty~
Bylo skvělý cítit to Lucky tělo, jen škoda že už jsme museli skončit. Jo a jinak jsem tentokrát měl kondom, ani nevím proč. Oba s Luckou jsme se oblékli a šli jsme čekat ven.~Lucka~
Teď jsem si připadala jak před čtyřmi roky, když jsem se s Matym vyspala poprvé až teda na to že tentokrát měl ochranu, ani nevím proč asi chtěl mít jistotu že mi neudělá další dítě.Když jsme na všechny z Matyho týmu čekali, tak jsme samozřejmě museli skákat na trampolíně. Jelikož je už čtvrtek a já na ni skáču po druhý za tenhle tábor.
Když už Maty měl celý tým venku, a Domča taky tak proti sobě začali soutěžit. Samozřejmě vyhrál Maty. Ale pak prohrál proti Samovi, ale i tak má dohromady nejvíc bodů. Já jsem se na něj jen dívala a jelikož Sam Annie zakázal cokoliv dělat tak tam seděla se mnou a její tým měla na starosti jedna z vedoucích. Aneta.
~Domča~
Když jsme dnes soutěžili, tak jsem dvakrát prohrál 😢. Jednou s Matym a podruhý s Víťou.Moc nechápu proč Samo nechtěl aby Annie něco dělala, já Áňu nechám dělat to co chce i když toho pak někdy lituji. Ale asi to dělá protože je ještě v rizikovém těhotenství, v tu dobu jsem Áňu taky nenechal nic dělat ani udělat pití 😅. Takže to vlastně asi i chápu 🤣.
~Annie~
Zbytek dneška jsem proseděla/proležela s Luckou na trávníku a opalovala se. Sam mě nenechá nic udělat, trochu mi to vadí ale vím že to dělá za dobrým úmyslem. Já bych dělala úplně to samé 😅. Tak ale dá se to pochopit, o miminko se snažíme už delší dobu a teď když už ho čekám tak je tu ještě šance potratu jelikož jsem ještě v rizikovém těhotenství. Což doufám že se nestane.***
Se Samem právě ležíme v posteli, a Sam má ruku na mém břichu.
An: snad nečekáš že se tam něco pohne.
S: nie, viem že je ešte skoro. Len nemôžem uveriť tomu že sa to konečne podarilo.
An: já taky ne.
S: Ja som tak šťastný
An: já taky.An: co budeme dělat?
S: kedy?
An: teď.
S: No, ja by som jeden nápad mal 😏
An: to vážně vždy musíš mušket jen na to jedno?
S: Nie, ja myslím aj na teba. Teraz už na vás.
An: jojojo, jasně 😅.
S: ale fakt.
An: vždyť já ti věřím. Tak co teda budeme dělat?
S: neviemPo chvilce přemýšlení mě něco napadlo
An: a co takhle, začít připravovat věci ohledně svatby?
S: to je dobrý nápad.
An: já taky nejsem blbá, takže mám jen dobrý nápady.
S: ehmm.
An: hahahaVzala jsem si notebook a začala psát seznam hostů. Byla tam moje a Samova rodina. Holky s klukama a prckama, taky tam pozveme Kubu a další nějaké přátelé. Stejně si myslím že se ten seznam ještě změní.
Také jsme začali vybírat datum. Nakonec jsme vybrali 7.7. neboli přesně za rok. Zas tak těžký to vybrat nebylo, jelikož jsme chtěli mít svatbu něco okolo tohohle data protože mě dnes požádal Sam o ruku a dnes je 7.7.
Pak mě ještě napadlo začít dělat pozvánky, a tak jsem si nejdřív našla něco na internetu jako inspiraci a pak podle sebe začala něco vytvářet v jedné aplikaci. Sam mi řekl ať to udělám já, že vím že to tak bude krásné a že on by do toho pořád něco říkal a tak by to zkazil.
ČTEŠ
ZASE TADY (SMTV)
FanfictionPokračování příběhu GEEK CAMP Tento příběh se odehrává o tři roky později. Ten kdo to nečetl doporučuji přečíst, nemuseli by jste se chytat dění a chápat nějaké části Na začátku to bude hlavně z pohledu Lucky, později i ostatních Co se na tom táboře...