~Lucka~
Celou noc u mě byl Maty. Leželi jsme vedle sebe, a celou noc se k sobě tulili.Když jsme přišli na snídani, Fíla tam seděl a povídal si s Lili a Maxem (syn Vetuse)
Když nás uviděl, tak se ke mně rozeběhl a objal mě.
Fi: plomiň že jsem se naštval
L: to nevadí, je to moje chyba
Fi: není, jen si se bála. Tati, že s námi budeš bydlet
Tak to mi přišlo hrozně roztomilí, jak Matymu řekl tatiM: když budete chtít a nebude vám to vadit, tak jo
Fi,L: nebude
Pak Fíla obejmul i Matyho.Pak už jsem se já a Maty nasnídali, samozřejmě nesměli chybět léčí všech jako třeba na příklad: ,,konečně jste spolu" atd.
***
Odpoledne jsme nějak přežili. Kotník se mi už zlepšil ale i tak jsem ho nenamáhala. Fíla se snažil být co nejvíc s Matym, takže i soutěžil za jeho tým a docela se mu i dařilo (◔‿◔).
Pak jsme si jen tak jen já, Maty a Fíla vyšli kousek od campu na takovou cestičku a vyfotili se tam(Představte si že to je Lucka)
Fotku jsem i trochu popravila, sice se Fíla kouká úplně někam do prdele ale máme rodinou fotku.
***
Už je večer, a mi právě jdeme z večeře. Tím mi myslím já, Filip a Maty.
Fi: pustíme si pohádku?
M: jo
L: no já nevím, neměl by si jít spát
Fi: Mamí, je léto a jsou plázdniny
M: jo jsou plázdniny😅
Fi: hele!😅Bylo to strašné roztomilí, Fíla potřebuje mužský vzor a hlavně potřebuje někoho kdo nebude tak umíněný a nebude...prostě máma 😅. A to je přesně Maty. Už teď vím, že kdyby jsem s ním náhodou zase otěhotněla tak mi to řeknu nechci aby další naše dítě trpělo.
M: zlato, posloucháš nás
L: eee, ne promiň zamýšlela jsem se
Fi: můžeme si teda pustit tu pohádku
L: jo, ale budeš hodný
Fi: to jsem vždycky
M: jako já
L: a kdo řekl že jste hodní
M,Fi: noo...miJe vidět že zdědil jeho geny😅.
Na pokoji jsme se prevlikli do pyžama, ano i Maty a vlezli do postele. Maty byl uprostřed a tak si dal notebook na nohy. Filapa jsem přikryla a lehla si k Matymu, ten mě obejmul okolo ramen a já si položila hlavu na jeho rameno. Jako pohádku jsme vybrali Auta (Bleska McQueena), mě osobě to moc nebaví a tak jsem spíš přemýšlela co bude dál, ale kdyby jste viděli kluky ty si to užívali.
-----------------------------------------------------------
K. O. N. E. C.Tak skoro po týdnu tu máte další kapitolu, je kratší z důvodu že sice nálada se mi už vrací ale nemám moc nápadů.
A jinak ten kdo to čte 23.4. 2021 před 17. hodinou, tak upozorňuji že v 17:00 začíná na YouTube Mattemův narozeninový stream. A jestli to čtete o trochu později, tak si myslím že ten stream pořád běží, tak se určitě běžte podívat. Hrozně ho tím podpořite 🥰 a uděláte mu radost.💕
ČTEŠ
ZASE TADY (SMTV)
Fiksi PenggemarPokračování příběhu GEEK CAMP Tento příběh se odehrává o tři roky později. Ten kdo to nečetl doporučuji přečíst, nemuseli by jste se chytat dění a chápat nějaké části Na začátku to bude hlavně z pohledu Lucky, později i ostatních Co se na tom táboře...