2.zase narozeniny

774 23 10
                                    

~Naty~
Jupí za dva dny mi bude 20, Lucce samozřejmě taky. Už se těším, konečně zase po dlouhé době uvidím holky

Vy vlastně nevíte, že když těm prckům byli dva roky tak jsme se s Víťou dohodli že spolu budeme bydlet. Celý ty dva roky Víťa bydlel s námi, ale už nechtěl "překážet" tak jsme se prostě rozhodli se přestěhovat do společného bytu, teda spíš baráku. A Lucka, ta tam bydlí s námi. Sice jsme ji s Víťou slíbili že Matymu nic neřekneme, ale měli jsme podmínku, musela bydlet s námi. Sice na začátku protestovala, a let nakonec to přijmula kvůli tomu aby se to Maty nedozvěděl. Já s Víťou máme svojí ložnici, Lucka ta má taky svojí ložnici a Fíla s Lili ty mají vlastní pokoj. Přijde mi jako bych viděla mě a Lucku, i když Fíla je kluk (ale chápeme se), to jak drží při sobě, jak si pomáhají, ale nejvíc cute mi přijde to jak Fíla chrání Lili🥺 mají i vlastní pokojíček, ve kterém sice spí vždycky asi tak hodinu, a potom přiběhnou ke mně a Fíla k Lucce.

 Přijde mi jako bych viděla mě a Lucku, i když Fíla je kluk (ale chápeme se), to jak drží při sobě, jak si pomáhají, ale nejvíc cute mi přijde to jak Fíla chrání Lili🥺 mají i vlastní pokojíček, ve kterém sice spí vždycky asi tak hodinu, a potom p...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Takhle vypadá jejich pokojíček, ve kterém si většinou celý den hranou. Ano jsou jim tři a už mají takové postele😅.

~Lucka~
Dneska mi volal Kuba jestli nechci jet na Geek camp, pomáhat tam když teda ne jako youtuberka. Odpověděla jsem mu že nevím, ale že si to do zítra rozmyslím.

N: Luciii
L: no
N: hele já a Víťa jedeme na týden na Geek camp jako vedoucí týmu. A volal mi Kuba, že ti prej říkal že tam můžeš pomáhat a takové věci
L: počkej ty tam jedeš jako vedoucí týmu?
N: jo, strašně se těším. Ale pro ty nechceš jet
L: protože tam to všechno začalo. Nevím jestli vydržím cítit tolik vzpomínek
N: Luci, zvládneš zvládla si i horší věci, a vždy jsme tu byli s tebou. Vždyť tam jedou i holky
L: tak jo no
N: jupí, tak já jdu Lili zabalit
L: Okay, já mezitím zabalím Fílovi i když tam jedeme až za tři dny
Na to už nic neřekla a šla zabalit Lili, nejspíš proto že dneska jedeme k našim a budeme tam spát až do pondělí. Dřív jsem se těšila na Geek camp a strašně jsem si tam přála jet, ale teď.....teď se toho místa docela i bojím, bojím se všech těch vzpomínek, bojím se vzpomínek na to co jsem tam zažila s Matym.

***

Už jsou třetí odpoledne a Víťa přišel z práce. Ani z práce, nešel na vysokou ale do práce kvůli Lili aby měli penize. I když já a Naty peníze máme, tak Víťa trval na tom že bude chodit do práce.
V: ahoj holky a kluku
N: ahoj zlato
Li: ahoj tatí
L: čauky
Fi: ahoj stlejdo
Li: tatí, pojď se podívat co jsme s Matym namalovali
Je roztomilý jak mu jediná Lili říká Maty. Všichni mu říkají Fílo, Filipe atd. jelikož je to jeho hlavní jméno, to druhé má protože se neskutečně podoba svému otci.....Matymu.

***

Dnes je neděle, a já s Naty slavíme 20. narozeniny. Holky s klukama mají přijít taky, pozván byl i Maty. Moje první reakce byla, jakože se zbláznili to nemůžou ale nakonec jsem řekla že je to dobrý nápad, aspoň ho zase uvidím, uvidím toho kterého celé roky miluju toho s kým jsem čekala dítě, toho jehož dítěti už jsou tři roky, toho kterému jsem řekla že to co jsme zažili byl jen úlet. Já jsem taková kráva. Ale už je pozdě, je pozdě na to abych mu řekla pravdu.

ZASE TADY  (SMTV)Kde žijí příběhy. Začni objevovat