14. IKEA

623 17 1
                                    

~Áňa~
Poslední co si pamatuju je to že Domča běžel pro doktora, dál už si pamatuji jen černo.

~Domča~
Se všema jsem se domluvil že tu ještě zůstanu a když tak i přes noc, a budu jim dávat vědět. Oni odešli a já šel ještě za Amálkou. Když mi pak konečně doktor dovolil jít za Áňou neváhal jsem a šel jsem za ní.

Je tak roztomilá když spí. Chytil jsem ji za ruku a druhou rukou ji hladil po tváři. Něco jsem ji tam říkal už ani nevím co. Neměl jsem ani oběd. Jen jsem chtěl být s ní.

Teď mi přišlo jako by pohnula rukou, ale to se mi asi jen zdálo 😥. A zase. Pevně jsem ji chytil ruku, po chvíli jsem uviděl ty její modré oči.

Rychle jsem vyběhl na chodbu za sestrou.
D: sestro zbudila se.

Sestra zavolala doktora a pak společně přišli k Áně na JIP. Áňa měla v puse takovou trubičku, tak tu ji doktor vyndala ona začala kašlat.

Dok: jak vám je?
A: dobrý. A co to malý?
D: malá.
A: co se s ní stalo?
Dok: museli jsem jí vyndat aby jsme vás mohli operovat, jinak by jste ani jedna nepřežila.
A: a kde je? Chci ji vidět.
D: je o patro níž na dětským v inkubátoru.
A: a můžu ji teda vidět?
Dok: jste teď po operaci, takže až tak za 2 hodiny by jsme vám ji mohli ukázat.
A: dobře a děkuji.
Dok: je to moje práce.

Doktor i sestra odešli a já si tam s Áňou povídal. Ptala se i na ostatní, to jsem řekl že tu byli a zavolal jsem jim.

~Lucka~
Když volal Domča tak se mě i Matymu ulevilo. Fíla byl s Lili u Kuby a by jsme je netahali do nemocnice.

S Matym jsem jeli ke mě, Vítovi a Naty domů. Zabalili nějaké věci do začátku a jeli je odvést k Matymu domů.

Měl krásný velký dům s velikou zahradou.

L: wow
M: to jsi nečekala že?
L: čekal jsem cokoliv ale tohle ne.
M: pojď dovnitř, dáme tam ty věci a pojedeme třeba do IKEI.
L: tak jo.

Zevnitř to vypadalo ještě líp než zvenku. Větší předsíň, velký obývák spojeny s kuchyní. Prostě wow. Byl tam i záchod koupelna a pokoj pro hosty ale to není důležitý 😅. Podél zdi vedly schody se skleněným zábradlím. Nahoře bylo 5 dveří vlastně 6ale jedny byli otevřené a byly tam schody na půdu. Moje věci jsme odnesli do Matyho ložnice neboli prvních dveří. Filipovi věci jsme odnesli do zatím prázdné místnosti.

M: tady bude mít Fíla pokoj.
L: ehm. To je nádhera, celý ten barák je nádherný.
M: to je, dostal jsem ho od rodičů. Jelikož prý už jsou dost stáří na tak velký barák tak ho mám já a oni se přestěhovali do bytu v paneláku 😄.
L: ehm. Jedem do IKEI. Už mám i docela hlad.
M: ty si to tu nechceš nejdřív prohlédnout?🤔
L: jasně že chci.

Nahlédla jsem do dalších dveří a tam byl další pokoj pro hosty. V dalších dveřích byla koupelna se záchodem. Jinak já a Maty máme vlastní koupelnu v naší ložnici 😝. V pátých dveřích byla další "prázdná" místnost. Tím "prázdná" myslím to že tam byl dost bordel který Maty ještě neuklidnil, ale jinak by ta místnost byla prázdná.

M: když by se tu uklidilo, tak by tu mohl být pokoj pro dalšího prcka😏
L: mohl no😏.

Maty mě začal líbat, ale já se odtrhla.
L: já si chci prohlídnout zbytek domu. A potom jedeme do IKEI.
M: hrrr
L: 😅

Další dveře byly otevřené, za dveřmi hned u stěny byly schody které vedly na půdu.

No ale na to že to byla půda tam oproti tomu pokoji bylo uklizeno. No ale asi to bylo z důvodu toho, že tam má Maty studio.

ZASE TADY  (SMTV)Kde žijí příběhy. Začni objevovat